
מכירות מומחים
כיצד תהפוך את המומחים בחברה שלך לאנשי המכירות הכי טובים בלי שיצטרכו למכור. מומחים לא אוהבים את ההגדרה של אנשי מכירות, אך הם המוכרים הכי חשובים בחברה שלך.
דף הבית » בלוג למכירות

כיצד תהפוך את המומחים בחברה שלך לאנשי המכירות הכי טובים בלי שיצטרכו למכור. מומחים לא אוהבים את ההגדרה של אנשי מכירות, אך הם המוכרים הכי חשובים בחברה שלך.

ניהול צוות מכירות – שיטות לניהול מקצועי של צוות המכירות להגדלת ההמכירות במהלך החגים ובתקופות "חלשות". קבלו רשימת פעולות שעליכם לבצע כדי להגדיל את המכירות

ניהול אנשי מכירות משתנה לאורך השנה. זו השיטה באמצעותה תנהל את אנשי המכירות שלך ותמכור יותר, גם בתקופות של שוק "חלש". נפץ את המיתוסים שפוגעים במכירות שלך…

המתחרים שלך עוזרים לך להגדיל את המכירות והרווחים… שלך. למד את שיטת הפעולה של המתחרים, מהם המוצרים או השירותים והבידול של כל מתחרה, קהל היעד שלו וערוצי השיווק בהם הוא פועל. מתוך המידע הזה תייצר את הבידול שלך ותרוויח נתח שוק גדול יותר.

שיטות מכירה בחנות – עליך לזכור תמיד כי יש סיכוי סביר שכך יפעלו גם הלקוחות שלך מיד לאחר הקניה, לכן עליך לחזק את החלטת הקניה שלהם. הפעולות שעליך לבצע…

תסריט שיחה ללקוחות קרים. כך תכתוב תסריט שיחה טלפונית שיעזור לך להגדיל את אחוזי ההצלחה שלך בשיחות יזומות ללקוחות פוטנציאליים.

קבל [בחינם] חוות דעת מקצועית על מבנה טמפלט הצעת המחיר שלך. השיטה הייחודית לכתיבת הצעת מחיר מנצחת שתגדיל את המכירות שלך על חשבון המתחרים.

כלים ושיטות להסיר את חומת ההתנגדות של הלקוחות שלך ולהגדיל את המכירות בחברה שלך. איך אפשר לפרק את חומת ההגנה שמונעת מהלקוח לקנות ממך. טכניקה ייחודית שרוב אנשי המכירות לא מכירים…

מהמשימות המאתגרות מנהלים בחברה, כתיבת תכנית פעולה. מצד אחד רוצים למקסם את הפעילות העסקית ויחד עם זאת לא רוצים שהעובדים יתייאשו. אז מה עושים?

איך לסגור יותר עסקאות בלי להשקיע בשיווק? בעל עסק רודף אחרי הלקוחות החדשים כדי לסגור עוד עסקאות. העסקה נמצאת אצלכם, אין צורך לחפש את הפתרון מעבר לאופק

יש שני מסלולי מינוף כספי שכל בעל חברה חייב לפעול על פיהם כדי לצאת ממעגל ההלוואות:
מימון לצורך תפעול שוטף של החברה ומימון לצורך צמיחה עסקית. קרא עוד על מימון ומינוף כספי (ולמה זה לא מספיק כדי להגדיל את המכירות שלך)

איך עושים פיתח עסקי מניב תוצאות? כל חברה נדרשת לפיתוח עסקי או במילים אחרות למנועי צמיחה שיגדילו את הפעילות העסקית ואת המכירות והרווחים. חברות הנשארות בתחום פעילות מצומצם לא גדלות ומתפתחות ואינן פורצות את תקרת הזכוכית העסקית.
הפרטיות שלכם חשובה לנו לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו
להגדלת המכירות שלחו לי וטסאפ