אצלנו אנשי המכירות מקבלים
שיטה מוכחת להשגת התוצאות!
מודל המכירות החדשני שחברות גדולות ומובילות
מיישמות ומטמיעות במערכי המכירות.
שיטת המכירה היחידה המותאמת לצרכן המודרני ולשינויים שחלו בשוק התחרות!!
נעים מאוד, שמי עמיר קרן מנחה קורסים לניהול מכירות ומלווה מערכי ואנשי מכירות לשיפור מיומנויות מכירה, להגדלת המכירות ולעמידה ביעדים.
את הניסיון בתחום המכירות צברתי במשך למעלה מ- 32 שנים של ניהול והובלת תהליכי מכירות בחברות מובילות.
במהלך השנים, פיתחתי וגיבשתי את השיטה הייחודית מכירות בשיטת הגישור.
בפיתוח השיטה שילבתי בין הכשרתי כמגשר מוסמך מטעם בתי המשפט, יחד עם עשרות שנות הניסיון שצברתי בתחום המכירות בהובלת תהליכי מכירות כמנהל בכיר בחברות מובילות בישראל והשכלתי האקדמית במנהל עסקים.
באמצעות שיטות אלו ניהלתי בהצלחה בתפקידיי הניהוליים, בהם הכשרתי עשרות מנהלי מכירות, ניהלתי מאות אנשי מכירות ומערכי מכירות ארציים.
הובלתי אלפי תהליכי מכירות עם לקוחות עסקיים, לקוחות פרטיים, ביצעתי עסקאות מורכבות והסכמים שנתיים עם רשתות קמעונאיות, סיטונאים, יבואנים, יצרנים, ספקים ועוד.
בין התפקידים הבכירים שמילאתי והאתגרים עימם התמודדתי, ניתן למנות:
מנהל מכירות ארצי – אחריות לניהול 5 מנהלי אזורים ו- 100 אנשי מכירות. וניהול הפעילות העסקית עם מגוון רחב של לקוחות (B2B), אחריות לעמידה ביעדים והגדלת סל הקניה הממוצע של הלקוחות.
מנהל אגף לקוחות מוסדיים – מענה למכרזים ציבוריים ניהול הפעילות עם משהב”ט, ניהול מנהלי ואנשי מכירות, אחריות לעמידה ביעדים. ניהול הפעילות עם עיריות, חברת חשמל, משטרה. פיתוח הפעילות בתחום הבניה וניהול מו”מ עם יזמי נדל”ן וקבלני בנין.
מנהל חטיבת החנויות – ניהול רשת חנויות קמעונאית, ניהול מנהלי החנויות ו- 150 אנשי מכירות, אחריות לשירות לקוחות ומבצעי קד”מ אזוריים.
את השיטה הייחודית שפיתחתי אני מיישם ומטמיע משנת 2008 בחברות בצמיחה. אני מכשיר מנהלי ואנשי מכירות ומספק שירותי ניהול למערכי מכירות במיקור חוץ.
נעים מאוד, שמי עמיר קרן מנחה קורסים לניהול מכירות ומלווה מערכי ואנשי מכירות לשיפור מיומנויות מכירה, להגדלת המכירות ולעמידה ביעדים.
את הניסיון בתחום המכירות צברתי במשך למעלה מ- 32 שנים של ניהול והובלת תהליכי מכירות בחברות מובילות.
במהלך השנים, פיתחתי וגיבשתי את השיטה הייחודית מכירות בשיטת הגישור.
בפיתוח השיטה שילבתי בין הכשרתי כמגשר מוסמך מטעם בתי המשפט, יחד עם עשרות שנות הניסיון שצברתי בתחום המכירות בהובלת תהליכי מכירות כמנהל בכיר בחברות מובילות בישראל והשכלתי האקדמית במנהל עסקים.
באמצעות שיטות אלו ניהלתי בהצלחה בתפקידיי הניהוליים, בהם הכשרתי עשרות מנהלי מכירות, ניהלתי מאות אנשי מכירות ומערכי מכירות ארציים.
הובלתי אלפי תהליכי מכירות עם לקוחות עסקיים, לקוחות פרטיים, ביצעתי עסקאות מורכבות והסכמים שנתיים עם רשתות קמעונאיות, סיטונאים, יבואנים, יצרנים, ספקים ועוד.
בין התפקידים הבכירים שמילאתי והאתגרים עימם התמודדתי, ניתן למנות:
מנהל מכירות ארצי – אחריות לניהול 5 מנהלי אזורים ו- 100 אנשי מכירות. וניהול הפעילות העסקית עם מגוון רחב של לקוחות (B2B), אחריות לעמידה ביעדים והגדלת סל הקניה הממוצע של הלקוחות.
מנהל אגף לקוחות מוסדיים – מענה למכרזים ציבוריים ניהול הפעילות עם משהב”ט, ניהול מנהלי ואנשי מכירות, אחריות לעמידה ביעדים. ניהול הפעילות עם עיריות, חברת חשמל, משטרה. פיתוח הפעילות בתחום הבניה וניהול מו”מ עם יזמי נדל”ן וקבלני בנין.
מנהל חטיבת החנויות – ניהול רשת חנויות קמעונאית, ניהול מנהלי החנויות ו- 150 אנשי מכירות, אחריות לשירות לקוחות ומבצעי קד”מ אזוריים.
את השיטה הייחודית שפיתחתי אני מיישם ומטמיע משנת 2008 בחברות בצמיחה. אני מכשיר מנהלי ואנשי מכירות ומספק שירותי ניהול למערכי מכירות במיקור חוץ.
שיטות המכירה הוותיקות לא עובדות ולא מתאימות לצרכן המודרני!
שיטות המכירה שהכרנו, לא נותנות מענה לשינויים שחלו בתהליך קבלת ההחלטות של הצרכנים, לא מתאימות לשינויים שחלו בשוק התחרות.
אנשי המכירות נדרשים לעירנות, הבנת השוק המשתנה וזיהוי המגמות, יכולת אישית להתאים את שיחת המכירה ללקוח ולהבין את האינטרסים המהווים את חסמי הקניה העיקריים של הלקוח.
אנשי מכירות שידעו לעשות את השינוי בשיטות העבודה שלהם ובאופן המכירה, הם אלו שיצליחו להגדיל את המכירות ולעמוד ביעדים – אפילו בשוק תחרותי, מוטה מחיר.
קורס מכירות בשיטת הגישורTM מותאם באופן אישי לכל חברה בהתאם לקהל היעד, אופי הפעילות, סוג המוצרים או השירותים, לסגנון המכירה לש אנשי המכירות ולמטרות העסקיות וליעדים כפי שיוגדרו ע”י הנהלת החברה.
תיאוריות, גישות, פרקטיקה, טקטיקות, אסטרטגיות וטכניקות לניהול תהליכי מכירה המותאמים ללקוח המודרני והמתוחכם.
אנשי המכירות יקבלו כלים לניהול תהליך מכירה אפקטיבי וילמדו כיצד להשפיע על החלטת הקניה של הלקוח.
במסגרת הקורס, יכירו אנשי המכירות את תבניות החשיבה של הלקוחות וילמדו כיצד לרתום את “הסיפור של הלקוח” לטובת התקדמות בתהליך המכירה.
אנשי המכירות שלך יחשפו לכלים בוני אמון להגברת הבטחון של הלקוחות ויישמו את הטכניקה הייחודית של המגשרים – שאלות הנמקה.
סימולציות, הפעלות, ניתוח מקרי אמת מהשטח ומשחקי חשיבה יצירתית לחיזוק ההערכה העצמית של אנשי המכירות והאמונה שלהם בעצמם!
ברצוני להודות לך על קורס מכירות ממצה, מעמיק ובעל ערך יישומי. יחד עם המקצועיות הסדורה וההקפדה על המתודה ועל גישת הגישור, הקורס היה מהנה, מרענן, יצירתי ושובר פרדיגמות. הצלחת לחדש, לרענן ולהעניק ערך מוסף גם לאנשי המכירות הוותיקים שכבר עברו סדנה או שתיים. תודה על ההדרכה המקצועית, האפקטיבית והיעילה.
אבי ברוך, מנכ”ל אורגון
ברצוני להודות לעמיר אשר העביר קורס מכירות לכל עובדי ומנהלי החברה. הקורס כלל 3 מפגשים והתמקד בתהליכי מכירה על היבטיו.
קורס המכירות כלל מצגת פרונטאלית, סימולציות, המחשות תוך שיתוף חוויתי של כל המשתתפים. קיבלנו כלים לבנייה, ליישום ובקרת תהליכי מכירה זאת לצד חיזוק ערוצי התקשורת הפנים ארגונית. אנו מודים רבות לעמיר על תרומתו לחברה.
דרור רייס, מנכ”ל
שלח וואטצאפ