
למה הוא צריך לקבל אישור?
קרה לך שסיימת משא ומתן מקצועי והצד השני אמר לך "אני צריך לקבל אישור"? למה זה קורה, איך אפשר למנוע את זה וכיצד לפעול במקרה כזה…
דף הבית » בלוג למכירות
קרה לך שסיימת משא ומתן מקצועי והצד השני אמר לך "אני צריך לקבל אישור"? למה זה קורה, איך אפשר למנוע את זה וכיצד לפעול במקרה כזה…
הדבר הראשון שמחפשים בניתוח דוח מכירות הוא הגידול במכירות. זהו נתון חשוב ויחד עם זאת, בדוח מסתתרים נתונים שמחייבים אותך לניתוח מעמיק.
פעולה פשוטה שמעלה את המוטיביציה של אנשי המכירות. את התוצאות העסקיות של אנשי המכירות ניתן לראות "לייב" במערכת ההזמנות, יחד עם זאת, בעוד שאתם עסוקים במשרד, הם מתמודדים עם שרב בקיץ, גשמים וקור בחורף, פקקים כל השנה וחיפוש חניה מתמיד.
ניהול משא ומתן וחשיפת אינטרסים מקדמי החלטה של הצד השני. טכניקות מבוססות על כלי המגשר לשיפור אחוזי הצלחה במו"מ עסקי. מתנה- צ'ק ליסט לניהול מו"מ מקצועי.
על מנת לעזור לאנשי המכירות להצליח במשימות שלהם עליך להיות עם יד על הדופק עם בקרה על פעולות ותוצאות אנשי המכירות ועם זאת לתת להם כלים להצליח כגון הכשרות מקצועיות, ליווי בשטח, משוב וכמובן גם תגמול הולם להשקעה ולביצועים שלהם.
ניהול מערך מכירות שטח דורש מיומנות ייחודית. אנשי המכירות מהווים את החולייה המקשרת בין החברה ללקוחותיה, ותפקידם קריטי להצלחת החברה בחנויות ובנקודות המכירה השונות. יחד עם זאת, אנשי מכירות לעיתים זקוקים ליד מכוונת ועזרה בניהול יום העבודה שלהם כך שיהיה יותר אפקטיבי.
קורס מכירות לצוות מכירותר לשיפור האפקטיביות של אנשי מכירות. כלים מקצועיים לניהול לקוחות עסקיים, להגדלת המכירות ולמיקסום הפוטנציאל העסקי.
סידור עבודה שבועי לאנשי מכירות שטח. כך תשפרו את האפקטיביות של אנשי מכירות השטח שלכם. חלקו את הלקוחות (חנויות, לקוחות עסקיים) ל-3 רמות ובנו יחד עם אנשי מכירות שטח לו"ז בהתאם להיקף הרכישות.
חברה הנסמכת רק על לקוח אחד נמצאת בבעיה גדולה ועל בעל החברה לפעול כדי לפזר סיכונים. זה המקום להזכיר את פרדוקס “הביצה והתרנגולת”. על מנת לפזר סיכונים, נדרש לפנות זמן לאנשי המכירות שיוקדש ללקוחות וותיקים ולגיוס לקוחות נוספים ולחפש מנועי צמיחה חדשים. אך בפועל הזמן ברובו מוקדש למתן מענה ללקוח האסטרטגי.
בכדי לשפר את תהליכי המכירה של אנשי מכירות שטח אצל ריסיילרים בצורה שיטתית וממוקדת, נדרשת בניית סט מדדי ביצועי מפתח (KPI's) מותאמים.
הוספת מוצרים צריכה לייצר הגדלת מכירות ורווחים ולא לבוא על חשבון פעילות עסקית קיימת. התוספת אמורה לבוא ON TOP ולא במקום. לפני שמוסיפים ספקים/מוצרים נדרש לבנות תוכנית פעולה
מדוע רוב אנשי המכירות לא עומדים ביעדים? 2 גישות לניהול אנשי מכירות שיעזרו להם להגיע ליעדים
מכירות בשיטת הגישורTM
תשאלו את מנהלי ובעלי החברות
שאנשי מכירות השטח שלהם מוכרים יותר!!
בואו להכיר את השיטה שסייעה לחברות מובילות
להגדיל את האפקטיביות של אנשי מכירות השטח
שלחו לי וואצפ