
איך למכור את המוצר שלך
מה שחשוב ללקוח זו התוצאה שהוא מקבל. בחר את ניסוח שיחת המכירה שלך בקפידה, הן בפרסום ובוודאי בשיחה עם הלקוח.
ניסוח מדוייק יעזור לך למכור את המוצר או את השירות בקלות רבה יותר.
דף הבית » בלוג למכירות

מה שחשוב ללקוח זו התוצאה שהוא מקבל. בחר את ניסוח שיחת המכירה שלך בקפידה, הן בפרסום ובוודאי בשיחה עם הלקוח.
ניסוח מדוייק יעזור לך למכור את המוצר או את השירות בקלות רבה יותר.

נשיא ארה"ב רוצה לדבר איתך על התמודדות עם התנגדויות. יש בחיים משפטים שנצרבים בתודעה ועושים מהפך בכל חברה. זהו אחד מאותם משפטים שעושים שינוי עסקי.

ניהול קטגוריות בחנות מהווה אבן בוחן לניהול המלאי. כיצד לבצע את ניתוח הקטגוריות והאתמת הפריטים לקהל היעד. הכלי המקצועי שיעזור לכל בעל חנות או מנהל רשת קמעונאית להגדיל את המכירות ולשפר את הרווחים.

איך להתמודד עם ההתנגדויות החדשות של תקופת הקורונה. ההתנגדויות משלבות את הצורך הבסיסי של חברות ולקוחות בבטחון (כלכלי) והתכנסות תקציבית בתקופת אי וודאות.

מה כדאי לאנשי מכירות ללמוד מביבי? מדוע ביבי חזר בקמפיין הבחירות ב – 2020 לעקרונות הבסיס של ניהול תהליכי מכירה ? איך אותם עקרונות
בסיס יכולים לעזור לאנשי מכירות להגדיל את המכירות?

מוטיבציה גבוהה של אנשי מכירות מגדילה את המכירות. כמנהלים, עלינו לתמוך ולשמר את המוטיבציה של אנשי המכירות, היא הדלק שלהם להצלחה. 𝟰 טיפים לשמירת המוטיבציה.

מפיצים וחנויות יכולים להיות המכשול הגדול ביותר שלך או מנוע צמיחה אדיר. חוויתי את התחושה הזו על בשרי כמנהל מערכי מכירות ארציים בחברות מובילות והבנתי שאי אפשר להמשיך כך

שיטות המכירה בהן משתמשים אנשי המכירות שלך פוגעים בהיקף המכירות שלהם, ושלך. שיטות מכירה וותיקות אינן מתאימות לצרכן המודרני ועליך לוודא שביצעת את הההתאמות. אם אנשי המכירות עדיין מוכרים תועלות ויתרונות (אמיל”י) ללקוחות עליך לבצע שינוי מיידי בתהליכי המכירה שלהם!

תוכנית יעדים ללקוחות תגדיל את המכירות שלך – בוודאות.
בניית תוכנית יעדים ללקוחות עזרת למנהלים ולאנשי המכירת להפוך שיחת מכירה פאסיבית לתהליך מכירה מנוהל ואפקטיבי.
ליווי מקצועי עד להשגת התוצאות.

הגדלת מכירות ורווחים בלי להשקיע בשיווק. נשמע כמו משהו לא הגיוני? בצעו את 4 הפעולות הפשוטות האלו בחברה שלכם ותגדילו את המכירות והרווחים באופן מיידי – בלי לבזבז כסף על שיווק – בהתחייבות!

ניהול ישיבת צוות אפקטיבית – הכלי הניהולי החשוב ביותר למנהלי מכירות. אם אתם עומדים ביעדים העסקיים, המכירות גדלות באופן קבוע, אנשי המכירות
שלכם נשכבים למענכם על הגדר, הם עושים לילות כימים כדי לעמוד ביעדים,
אתם מרוצים, אנשי המכירות שלכם מרוצים, הלקוחות מרוצים ואין לכם מתחרים, ייתכן שאינכם זקוקים למסמך המקצועי לניהול ישיבת צוות.

מנהלי מכירות? 2 החלטות ניהוליות גורליות לפניכם | יש החלטות שבונות קריירה. החלטות שישפיעו על דרככם המקצועית ועל אנשי המכירות שאתם מנהלים.
הפרטיות שלכם חשובה לנו לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו
להגדלת המכירות שלחו לי וטסאפ