
סקר לקוח סמוי – מדוע צריך את זה?
למה אמיל"י לא סוגרת עסקאות ומדוע הלקוחות שלכם מתנהגים כמו האדם קדמון? מה קרה לשיטות המכירה הוותיקות שכבר לא עוזרות לכם לסגור עסקאות? קבלו שיטות מכירה שמתאימות לעידן החדש שיטות שמתאימות לצרכן המתוחכם.
דף הבית » בלוג למכירות
למה אמיל"י לא סוגרת עסקאות ומדוע הלקוחות שלכם מתנהגים כמו האדם קדמון? מה קרה לשיטות המכירה הוותיקות שכבר לא עוזרות לכם לסגור עסקאות? קבלו שיטות מכירה שמתאימות לעידן החדש שיטות שמתאימות לצרכן המתוחכם.
אנשי המכירות שונים זה מזה ולכל אחד מהם חוזקות שונות ונקודות בהם הוא צריך הכוונה ושיפור על מנת לשפר את היקף המכירות.
ליווי בשטח ובניית תוכנית פעולה לאנשי מכירות. נבנה עבורם סדר יום אפקטיבי נייצר מערכת לתכנון ובקרת משימות והכל על מנת לעזור לאנשי המכירות למכור יותר ולעמוד ביעדים.
הידעת? עובדות ונתונים פוגעים בשיחת המכירה ומקטינים את המכירות! העובדה הפשוטה היא שהעובדות לא בהכרח עובדות לטובת איש המכירות בתהליך המכירה.אנשי מכירות מרבים להיעזר בעובדות ונתונים טכניים אך משום מה זה לא עושה רושם על רוב הלקוחות. יש חשיבות גדולה יותר למיקום ואופן הצגת העובדות בשיחת המכירה ולא רק לעובדות עצמן.
למה תוכנית התגמול והשכר שלך לא מניעה את אנשי המכירות להצלחות? מנהלים רבים חושבים שאנשי מכירות מונעים רק מכסף, אבל בפועל גם תוכנית תגמול עם עמלות גבוהות לא משפיעה על התוצאות, הביצועים נשארים בינוניים והמוטיבציה יורדת כל הזמן. אם אתה משלם עמלות נדיבות ולמרות זאת אנשי המכירות שלך מתרוצצים בין פגישות בלי תוצאות משמעותיות, אתה לא לבד.
המומחיות שלכם גורמת ללקוחות לא לקנות מכם. מגוון שיטות מכירה ייחודיות שילמדו אתכם איך למנף את המומחית שלכם ולהפוך אותה למכירות בלי להתמודד עם המחירים הזולים של המתחרים.
הלקוחות לא מחפשים מחירים זולים או מבצעים, הם רוצים לגשר על פערים. כדי למכור יותר לא צריך לתת הנחות…
שנו את המסר וניסוח שיחת המכירה שלכם, התאימו את תהליך המכירה, גשרו על הפערים ועל אי הוודאות של הלקוחות ותמכרו הרבה יותר.
תוצאות הסקר מפתיעות – בגדול. הסקר חושף את הפער שקיים בין תפישת המנהלים את תכונות איש המכירות לבין הציפיות של הלקוחות מאיש המכירות. סקר חובה לכל מנהל מערך מכירות!
10 ביטויים שהורסים כל מכירה. מה אסור להגיד ללקוח בשיחת המכירה ובאיזה ביטויים כדאי להשתמש כדי להגדיל מכירות ולסגור יותר עסקאות. חיים ומוות ביד הלשון… במקרה הזה יקנה או לא יקנה, זו השאלה.
רוב שיחות המכירה מסתיימות… ללא מכירה. אף אחד לא יכול לסגור 100% משיחות המכירה! אז איך אפשר להגדיל מכירות? על כך נרחיב במאמר הזה שיתן לכם כלים להגדלת מכירות.
הפסיכולוגיה של הלקוח עוזרות לנו בתהליך המכירה. כיצד ניתן להגדיל את המכירות באמצעות הכרות עם תבניות החשיבה של הלקוח?
כך תניעו את הלקוח לפעולה ותחזקו את החלטת הקניה שלו.
דיון על המחיר הוא לגיטימי – זו לא התנגדות! אין מה לחשוש אם יתעורר דיון על המחיר, זהו דיון לגיטימי –זו לא התנגדות!.
אם איש המכירות ינהל נכון את מכירה הדיון על המחיר יעשה במקום ובזמן
שיבחר איש המכירות ולא עפ”י תזמון שיבחר הלקוח.
הצגת המחיר במקום ובמועד שיבחר איש המכירות הופכת את הדיון על
המחיר למשני בתהליך ולא יוצרת תהליך מכירה המבוסס על מחיר.
איך ייתכן ש- 60% המרות פוגע בחברה שלך? (בהמשך נבחן האם החנות שלכם היא הצלחה או הצלחה מדומה). אחוזי ההמרה משמשים לניתוח כתוצאות של קמפיינים שיווקיים אך כמנהל אסור לך להסתמך עליהם ולקבל החלטות ניהוליות עפ"י אחוזי ההמרה…. בלבד!
הפרטיות שלכם חשובה לנו לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו
להגדלת המכירות שלחו לי וטסאפ