הגדלת מכירות והבחירות לכנסת? מה הקשר?
הפסיכולוגיה של הלקוח עוזרות לנו בתהליך המכירה. כיצד ניתן להגדיל את המכירות באמצעות הכרות עם תבניות החשיבה של הלקוח?
כך תניעו את הלקוח לפעולה ותחזקו את החלטת הקניה שלו.
דף הבית » בלוג למכירות
הפסיכולוגיה של הלקוח עוזרות לנו בתהליך המכירה. כיצד ניתן להגדיל את המכירות באמצעות הכרות עם תבניות החשיבה של הלקוח?
כך תניעו את הלקוח לפעולה ותחזקו את החלטת הקניה שלו.
דיון על המחיר הוא לגיטימי – זו לא התנגדות! אין מה לחשוש אם יתעורר דיון על המחיר, זהו דיון לגיטימי –זו לא התנגדות!.
אם איש המכירות ינהל נכון את מכירה הדיון על המחיר יעשה במקום ובזמן
שיבחר איש המכירות ולא עפ”י תזמון שיבחר הלקוח.
הצגת המחיר במקום ובמועד שיבחר איש המכירות הופכת את הדיון על
המחיר למשני בתהליך ולא יוצרת תהליך מכירה המבוסס על מחיר.
איך ייתכן ש- 60% המרות פוגע בחברה שלך? (בהמשך נבחן האם החנות שלכם היא הצלחה או הצלחה מדומה). אחוזי ההמרה משמשים לניתוח כתוצאות של קמפיינים שיווקיים אך כמנהל אסור לך להסתמך עליהם ולקבל החלטות ניהוליות עפ"י אחוזי ההמרה…. בלבד!
כמה פעמים שמעתם את אנשי המכירות אומרים "השוק קשה"? איך אפשר להגדיל מכירות גם אם השוק שלכם בהאטה וכיצד תרתמו את אנשי המכירות למהלך >>
הגורם העיקרי שפוגע בהצלחת כל משא ומתן עסקי מיד נגיע לגורם העיקרי אך לפני כן, עליך לזכור כי לעיתים משא ומתן מתפרש אצל אנשים כ- ”שדה קרב”.
קבל את המסמך המקצועי ביותר לניהול משא ומתן אפקטיבי.
הדפיקות על האבטיח נובעות מהיבט פסיכולוגי שמטרתו חיזוק החלטת קניה והקטנת סיכונים. הלקוחות מחפשים דרך שתרגיע את מצפונם שהם עשו הכל כדי לא לטעות בבחירת האבטיח. למרות שאף אחד לא זוכר את הצליל המדויק של האבטיח המתוק הקודם שקנה או איך נראתה קליפתו החיצונית והניסיון…
חווית לקוח חיובית מגדילה את המכירות ויוצרת נאמנות לקוחות. בחברות מסחריות וקמעונאיות, שירות גרוע והעדר חוויית קנייה פוגעים ישירות בשורת הרווח. מדוע דווקא חברות המבוססות על שירות באופן מובהק הן החלשות ביותר בשירות?
איך לרתום את העובדים לתפיסת "ארגון מוכר". כיצד יוצרים חווית לקוח חיובית והופכים את העובדים לאנשי מכירות גם אם אינם אנשי מכירות במסגרת תפקידם.
רוצה שכל אנשי המכירות שלך יעמדו ביעדים? איך לנהל צוות מכירות מנצח. 2 גישות ניהול להובלת אנשי המכירות לעמוד בתוצאות העסקיות וביעדים. שיטות וטכניקות לניהול צוות המכירות להשגת היעדים.
איך לנהל את המכירה ולהגדיל את סל הקניה של כל לקוח. כלים ושיטות לניהול תהליך המכירה עם הלקוח בחנות והצגת כל האופציות למתן פתרון לצורך
שיטות נהיול חברה מתקדמות – שיטת ניתוח יעדים ומטרות תחשוף בפניך את מנועי הצמיחה של החברה שלך. ניהול עפ"י שיטות הניהול של החברות הגדולות בישראל יאפשר לך לבנות תוכנית יעדים ומטרות ויאתגר את כלל הפעילויות בחברה.
כיצד תהפוך את המומחים בחברה שלך לאנשי המכירות הכי טובים בלי שיצטרכו למכור. מומחים לא אוהבים את ההגדרה של אנשי מכירות, אך הם המוכרים הכי חשובים בחברה שלך.
תוכנית הפעולה המוכחת להגדלת המכירות שלך
הצטרפו למנהלים שכבר יישמו את השיטה
ואנשי המכירות שלהם מוכרים יותר
השינויים הכי גדולים החלו בפגישה קצרה
תשאלו את מנהלי ובעלי החברות
שכתבו את מכתבי ההמלצה
השיטה המקצועית לניהול מכירות ללקוחות עסקיים B2B.
אנשי המכירות שלך ימכרו יותר, יעמדו ביעדים והרווח שלך יגדל!