מאמרים

איך ומתי מציגים את המחיר בשיחת המכירה?

מתי מציגים מחיר בשיחת המכירה?

דיון על המחיר הוא לגיטימי – זו לא התנגדות! אין מה לחשוש אם יתעורר דיון על המחיר, זהו דיון לגיטימי –זו לא התנגדות!.
אם איש המכירות ינהל נכון את מכירה הדיון על המחיר יעשה במקום ובזמן
שיבחר איש המכירות ולא עפ”י תזמון שיבחר הלקוח.

הצגת המחיר במקום ובמועד שיבחר איש המכירות הופכת את הדיון על
המחיר למשני בתהליך ולא יוצרת תהליך מכירה המבוסס על מחיר.

קרא עוד »
קורס מכירות לאנשי מכירות שטח | עמיר קרן מכירות בשיטת הגישור | קורס למת"לים

חייבים להגדיל את אחוזי ההמרה?

איך ייתכן ש- 60% המרות פוגע בחברה שלך? (בהמשך נבחן האם החנות שלכם היא הצלחה או הצלחה מדומה). אחוזי ההמרה משמשים לניתוח כתוצאות של קמפיינים שיווקיים אך כמנהל אסור לך להסתמך עליהם ולקבל החלטות ניהוליות עפ"י אחוזי ההמרה…. בלבד!

קרא עוד »
קורס מכירות לאנשי מכירות שטח

האם "השוק קשה"?

כמה פעמים שמעתם את אנשי המכירות אומרים "השוק קשה"? איך אפשר להגדיל מכירות גם אם השוק שלכם בהאטה וכיצד תרתמו את אנשי המכירות למהלך >>

קרא עוד »
מסמך לניהול משא ומתן מקצועי

מומחה משא ומתן עסקי

הגורם העיקרי שפוגע בהצלחת כל משא ומתן עסקי מיד נגיע לגורם העיקרי אך לפני כן, עליך לזכור כי לעיתים משא ומתן מתפרש אצל אנשים כ- ”שדה קרב”.

קבל את המסמך המקצועי ביותר לניהול משא ומתן אפקטיבי.

קרא עוד »
מדוע דופקים על האבטיח | 8 טיפים להגדלת המכירות בחברות | עמיר קרן

מדוע אנחנו דופקים על האבטיח?

הדפיקות על האבטיח נובעות מהיבט פסיכולוגי שמטרתו חיזוק החלטת קניה והקטנת סיכונים. הלקוחות מחפשים דרך שתרגיע את מצפונם שהם עשו הכל כדי לא לטעות בבחירת האבטיח. למרות שאף אחד לא זוכר את הצליל המדויק של האבטיח המתוק הקודם שקנה או איך נראתה קליפתו החיצונית והניסיון…

קרא עוד »
טיפים יישומיים לשיפור השירות וחווית לקוח באופן מיידי | השירות מגדיל לך את המכירות

מהי חווית לקוח חיובית

חווית לקוח חיובית מגדילה את המכירות ויוצרת נאמנות לקוחות. בחברות מסחריות וקמעונאיות, שירות גרוע והעדר חוויית קנייה פוגעים ישירות בשורת הרווח. מדוע דווקא חברות המבוססות על שירות באופן מובהק הן החלשות ביותר בשירות?

קרא עוד »
ארגון מוכר | איך לרתום את העובדים לתפיסת - ארגון מוכר - יוצרים חווית לקוח חיובית

מהו ארגון מוכר?

איך לרתום את העובדים לתפיסת "ארגון מוכר". כיצד יוצרים חווית לקוח חיובית והופכים את העובדים לאנשי מכירות גם אם אינם אנשי מכירות במסגרת תפקידם.

קרא עוד »
איך לנהל צוות מכירות

איך לנהל צוות מכירות

רוצה שכל אנשי המכירות שלך יעמדו ביעדים? איך לנהל צוות מכירות מנצח. 2 גישות ניהול להובלת אנשי המכירות לעמוד בתוצאות העסקיות וביעדים. שיטות וטכניקות לניהול צוות המכירות להשגת היעדים.

קרא עוד »
איך ניהול בתלת מימד יעמיק את מבנה היעדים והמטרות ויאתגר את כלל הפעילויות בחברה

שיטות ניהול חברה מתקדמות

שיטות נהיול חברה מתקדמות – שיטת ניתוח יעדים ומטרות תחשוף בפניך את מנועי הצמיחה של החברה שלך. ניהול עפ"י שיטות הניהול של החברות הגדולות בישראל יאפשר לך לבנות תוכנית יעדים ומטרות ויאתגר את כלל הפעילויות בחברה.

קרא עוד »
מכירות מומחים מכירה ייעוצית

מכירות מומחים

כיצד תהפוך את המומחים בחברה שלך לאנשי המכירות הכי טובים בלי שיצטרכו למכור. מומחים לא אוהבים את ההגדרה של אנשי מכירות, אך הם המוכרים הכי חשובים בחברה שלך.

קרא עוד »

להגדלת המכירות והרווחים

השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם מיד:

דילוג לתוכן