דילוג לתוכן

מאמרים

איך למכור יותר

מי (לא) רוצה למכור יותר?

השיטה של החברות הגדולות להגדלת המכירות. למד איך למכור יותר, כיצד לאפיין את סוגי הלקוחות שלך ואילו פעולות עליך לבצע כדי להגדיל את המכירות שלך

קרא עוד »
שיטת הניהול האפקטיבית

שיטת ניהול אפקטיבית

מהי שיטת הניהול שלך? שיטת הניהול שלך יוצרת את סביבת העבודה ואת נורמות הפעולה של העובדים אתך. הכר את שיטת הניהול היוזמת והמובילה להצלחות מוכחות.

קרא עוד »
הגדלת מכירות בחנות

הגדלת מכירות בחנות

4 הפעולות שכל יבואן חייב לעשות כדי שאנשי המכירות שלו יגדילו את המכירות בחנויות המשווקות את המוצרים. יבואנים המשווקים באמצעות חנויות – המאמר הזה מיועד לאנשי המכירות שלך. כך הם ימכרו יותר בחנויות.

קרא עוד »
מנועי צמיחה ופיתוח עסקי

התוכנית לאיתור מנועי צמיחה

אני מודע לקושי בפיתוח הפעילות העסקית בעת הזו ולכן החלטתי לשתף אתכם, בעלי החברות בתוכנית לאיתור מנועי צמיחה שאני מיישם בימים אלו בחברות אותן אני מלווה. חברות שעיקר פעילותן עם לקוחות עסקיים (B2B).

קרא עוד »
טיפול בהתנגדויות מכירה בחנות

טיפול בהתנגדויות מכירה בחנות

התנגדויות יכולות להיווצר על בסיס המוצר (הגיזרה, סוג הבד, צבע החולצה, מתקמטת מהר) או על בסיס הערך והשווי הנתפס של העסקה בעיני הלקוח. כל הכלים והשיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בחנות.

קרא עוד »
שיטות לניהול חנות

שיחת מכירה בחנות

מודל המכירה בחנות. שיטות וטכניקות שיעזרו למוכרנים בחנות שלך לנהל שיחת מכירה אפקטיבית ולהגדיל את ממוצע העסקה של הלקוחות.

קרא עוד »
איך למכור מוצר

איך למכור את המוצר שלך

מה שחשוב ללקוח זו התוצאה שהוא מקבל. בחר את ניסוח שיחת המכירה שלך בקפידה, הן בפרסום ובוודאי בשיחה עם הלקוח.

ניסוח מדוייק יעזור לך למכור את המוצר או את השירות בקלות רבה יותר.

קרא עוד »