
שאלות שמנהלים שואלים כדי להגדיל נתח שוק
השאלות שמנהלים שואלים כדי להגדיל נתח שוק
דוח המכירות מציג נתונים טובים. יש הזמנות מלקוחות, קצב המכירות נשמר ואין בעיות שירות או תלונות מהלקוחות. במקביל, תשאלו את עצמכם מספר שאלות:
דף הבית » בלוג למכירות

השאלות שמנהלים שואלים כדי להגדיל נתח שוק
דוח המכירות מציג נתונים טובים. יש הזמנות מלקוחות, קצב המכירות נשמר ואין בעיות שירות או תלונות מהלקוחות. במקביל, תשאלו את עצמכם מספר שאלות:

מאחורי כל דוח מכירות "תקין" מסתתר סיפור שמנהלים מקצוענים יודעים לקרוא בין השורות.
מי ששואל את השאלות הנכונות מגלה לא רק איך למכור יותר, אלא איך למכור נכון. ללקוחות הנכונים, במחירים הנכונים, וברווחיות שמצמיחה את החברה.
לכן כשאני מייעץ לחברה אני לא מתחיל מהנתונים, אלא מהאנשים. אני רוצה להבין מה קורה באמת בשטח עם הלקוחות, איך הם מוכרים, מה הם רואים, מה הם שומעים ואיך הם חושבים.

60% מהלקוחות רוכשים מהמתחרים שלכם. לא בגלל המחיר ולא בגלל איכות. רוב אנשי מכירות השטח מרגישים שהם “יעילים” כשהם עובדים עם מי שסוגר.

בכל שנה צצות סדנאות מכירה חדשות עם הבטחה "לשדרג את יכולות המכירה", "להכפיל את ההמרות", או "לסגור יותר עסקאות". אבל האמת? אנשי המכירות שלך לא צריכים עוד סדנת מכירות.
רוב סדנאות המכירה מתמקדות בטכניקה: איך לפתוח את השיחה, איך להתמודד עם התנגדויות, איך לסגור עסקה. זה חשוב, אבל זה לא מספיק.

אנחנו לא מקבלים עזרה מהשירות, מהשיווק, מהכספים, מהרכש. אלו תלונות שעלו מאנשי המכירות במהלך 4 ימי קורס המכירות בשיטת הגישור שהנחיתי בחברה וותיקה וידועה בתחומה. ביקשתי מחברי ההנהלה לצאת מחדר ההדרכה ויצרתי לאנשי המכירות מקום בטוח לשתף.

האם הבעיה באנשי המכירות? באסטרטגיה? או אולי בתוכנית העמלות לאנשי המכירות? המתח פוגע לא רק ברווחיות של החברה, אלא גם בשקט הנפשי שלכם כמנהלים. אתם יודעים שמשהו צריך להשתנות, אבל לא בטוחים איפה להתחיל.

בהחלט יש שיטה כזו: UpSale – הגדלת סל מוצרים או הצעת מכר יקרה יותר ללקוחות שקנו / קונים מכם. אלו לקוחות שאתם בקשר איתם, הם רכשו מכם מוצר / שירות בעבר, הם מכירים אתכם וסומכים עליכם. אתם פשוט צריכים להציע להם

השאלה היא לא אם אתה צריך מנהל מכירות במיקור חוץ אלא כמה עוד אתה מוכן להפסיד עד שתעשה את הצעד הזה. בשיחה קצרה תבין האם זה השירות שאתה צריך.

למה? כי המכירות בהאטה מתמשכת כבר 8 חודשים והם משקיעים יותר ויותר זמן ב"כיבוי שריפות" במקום לנהל, לפגוש לקוחות אסטרטגיים ולתכנן קדימה. זה מתסכל. זה שוחק מבפנים.

רוב המנהלים שאתם מכירים, לא רואים את לקוחות הקיימים כמנועי צמיחה. הם מחפשים ערוצי מכירה חדשים ומפספסים את הלקוחות כמנועי צמיחה עיקריים.

תחושת הבדידות הזו מכה בך והספקות מתחילים לצוץ: "מה אם אני טועה? מה אם אין לי באמת את התשובות? מי ייתן לי את המילה הטובה שאני זקוק לה?". התחושה הזו, שהפחדים שלך הם שלך בלבד ואין לך למי לפנות, היא משא כבד ביותר של כל מנהל המכירות.
הפרטיות שלכם חשובה לנו לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו
להגדלת המכירות שלחו לי וטסאפ