עמיר קרן מכירות בשיטת הגישור בחברות

שיטות מכירה בחנות

שיטות מכירה בחנות

כמה פעמים בדקת עלויות של מוצר או שירות לאחר שכבר רכשת אותו?

הטמעת שיטות מכירה בחנות שילמדו את אנשי המכירות שלך כיצד לחזק אתהחלטת הקנה של הלקוחות שלך.

יש מי עשו זאת לפחות פעם אחת בשנה האחרונה ויש מי שעושים זאת לאחר כל קניה שאינה שגרתית (מוצר חשמלי, ארון בגדים וכו’).

הלקוחות מחפשים חיזוק להחלטת הקניה

שלהם, לכן הם יחפשו ויבדקו “שלא עבדו עליהם” גם לאחר הרכישה.

אף אחד לא אוהב להרגיש “פראייר” בוודאי לא אנחנו הישראלים המומחים במשא ומתן 😊 ולכן כל הלקוחות שלך ישמחו כאשר הם ימצאו את אותו מוצר או שירות במחיר יקר יותר מהמחיר שהם שילמו.

 

חיזוק החלטת קניה

הלקוחות מחפשים חיזוק להחלטת הקניה שלהם באינטרנט, עם חברים ועם בני משפחה ויחפשו כל סימן של הסכמה מצד השומעים כי הם עשו רכישה מעולה ולכן, חלק משיטות מכירה בחנות מבוססים על חיזוק החלטת הקניה, לאחר הקניה.

 

שיטות מכירה בחנות

כבעל חנות עליך לזכור תמיד כי יש סיכוי סביר שכך יפעלו גם הלקוחות שלך מיד לאחר הקניה, לכן עליך לחזק את החלטת הקניה שלהם.

 

שלבים לחיזוק החלטת קניה

בסיום הרכישה חזור עם הלקוחות על פרטי ההזמנה, על סיכום הדברים ועל כל הנקודות שעלו במהלך סגירת העסקה. חדד ללקוחות את הערך שהם יקבלו מהמוצר/שרות שלך, וודא כי הם מבינים מהו המוצר או השרות שרכשו ומהו הפתרון שיקבלו.

 

בידול המוצר שלך

תן ללקוחות שלך כלים להבין מהו הבידול של המוצר או השירות שלך ביחס למוצר או שירות זהה.

אם אתה מוכר מוצרי חשמל שאינם יבוא בלעדי שלך יתכן כי מתחרה שלך ימכור את אותו מוצר במחיר זול יותר, לכן עליך לוודא כי הלקוחות מבינים את הערך המוסף שלך (שירות מקצועי, אספקה מהירה וכו’).

 

אספקה עתידית

מוצרים שהאספקה אורכת ימים או שבועות לאחר הקניה (מוצר חשמלי, ריהוט, אתר אינטרנט) עליך לעדכן את הלקוחות במהלך תקופת ההמתנה מהו סטטוס ההזמנה שלהם.

אל תמתין לסוף התקופה או למועד האספקה כדי ליצור קשר עם הלקוחות.

 

שיחות יזומות ללקוחות

השיחות היזומות נוסכות ללקוחות בטחון בך כספק אמין ומחזקות את הבידול שלך בעיני לקוחותיך.

לא צריך להירתע מביצוע השיחות היזומות, במידה וללקוח יש ספקות לגבי העסקה, הוא יצור איתך קשר ביוזמתו.

אם ללקוח אין ספקות בעניין העסקה הוא יעריך את השרות שלך וכך תרוויח לקוח מרוצה.

שיטות מכירה בחנות כוללות שיטות בתהליך המכירה וחיזוק החלטת קניה לאחר הרכישה.

שלח הודעה ונקיים שיחת סיעור מוחות להגדלת המכירות בחנות שלך

הדרכת מכירות בשיטת הגישור

32 שנות הניסיון שלי בשטח כמנהל מכירות בחברות גדולות ומובילות, היוו את היסודות לשיטה הייחודית שפיתחתי להגדלת מכירות, לשיפור הרווחים ולעמידה ביעדים העסקיים… המשך לקרוא >>

מנהלים ממליצים

טיפים למכירות

שיטות הפעולה

בנה את אסטרטגיית היציאה​ של אנשי המכירות שלך!!

סדנת מכירות בשיטת הגישור – יוצרים שגרת מכירות חדשה, מדוייקת ומשתלמת יותר!!!

עוד על אסטרטגיית היציאה >>

איתור מנועי צמיחה לפיתוח עסקי להרחבת הפעילות עם לקוחות קיימים, גיוס לקוחות חדשים ואיתור הזדמנויות להגעה לקהלים חדשים ולמוצרים מותאמים.

לתיאום פגישה (ללא התחייבות) >>

הכנה והטמעת תכנית פעולה אפקטיבית להגדלת המכירות. הובלת תוכנית הפעולה יחד עם מנהלי החברה ואנשי המכירות להגדלת נתח השוק והמכירות.

איך מכינים תוכנית פעולה >>

3 הכללים לחברה בצמיחה – תכנון, ניהול ובקרה. בניית תהליכי ניהול מתקדמים מבוססים על ניתוח שוק הפעילות ופוטנציאל הצמיחה. תכנון מדוייק לתהליכים חוצי חברה.

קרא עוד על תכנון עסקי >>