עוד באתר:
חווית לקוח חיובית מגדילה את המכירות ויוצרת נאמנות לקוחות. בחברות מסחריות וקמעונאיות, שירות גרוע והעדר חוויית קנייה פוגעים ישירות בשורת הרווח. מדוע דווקא חברות המבוססות על שירות באופן מובהק הן החלשות ביותר בשירות?
שיטות המכירה בהן משתמשים אנשי המכירות שלך פוגעים בהיקף המכירות שלהם, ושלך. שיטות מכירה וותיקות אינן מתאימות לצרכן המודרני ועליך לוודא שביצעת את הההתאמות. אם אנשי המכירות עדיין מוכרים תועלות ויתרונות (אמיל”י) ללקוחות עליך לבצע שינוי מיידי בתהליכי המכירה שלהם!
4 שיטות שלא ישפיעו על המכירות. בהכשרת אנשי מכירות חשוב לדעת גם מה לא לעשות כדי לא להתאכזב. לפניכם שיטות שלא ישפרו את היקפי המכירות שלכם.
פרגנו לנו בכוכבים
/ 5.
תוכנית הפעולה המוכחת להגדלת המכירות שלך
הצטרפו למנהלים שכבר יישמו את השיטה
ואנשי המכירות שלהם מוכרים יותר
השינויים הכי גדולים החלו בפגישה קצרה
תשאלו את מנהלי ובעלי החברות
שכתבו את מכתבי ההמלצה
השיטה המקצועית לניהול מכירות ללקוחות עסקיים B2B.
אנשי המכירות שלך ימכרו יותר, יעמדו ביעדים והרווח שלך יגדל!