שיחה פתוחה עם מנהלים
אתם שואלים – המומחה עונה.

מפגשי און ליין בסגנון Free Style 
על מכירות, על משא ומתן ועל ניהול אנשי מכירות.
לבעלי חברות ועסקים, למנכ”לים ולסמנכ”לים.

בימים שבשגרה, אתה מנהל את החברה שלך בצורה מחושבת ומתוכננת. כל דקה חשובה לך, אתה מניע ויוזם מהלכים עסקיים, אתה עסוקי בעשייה ואין לך זמן מיותר… ואז הגיע משבר הקורונה, שעצר (או לפחות האט) את הפעילות העסקית ואתה מוצא את עצמך במצב שאינך רגיל בו – יש לך זמן.

אתה עושה דברים שלא חשבת שאי פעם תקדיש להם זמן.

למשל: כמה שעות השקעת בהקשבה להרצאות שלא נתנו מענה לשאלות הניהוליות שלך? כמה זמן הקדשת לוובינארים שלא הציעו פתרונות אמיתיים לדילמות העסקיות שמטרידות אותך?

כמה פעמים הזמינו אותך להרצאות “חינם” עם הבטחות מפוצצות?

בפועל הקשבת שעות על גבי שעות למנחים שדיברו רוב הזמן על עצמם ובסוף הציעו לך לרכוש שירות שאתה לא צריך?

לא עוד! הצטרף למפגשים פתוחים בהם אתה שואל והמומחה עונה ב- LIVE ונותן לך כלים ופתרונות ליישום מיידי!


המפגשים מותאמים למנהלים של…

חברות קמעונאיות ובעלי חנויות, יבואנים ויצרנים, סיטונאים ומשווקים, ספקי שירותים ובעלי מקצועות חופשיים.

המפגשים המקצועיים מתאימים למנהלים המעוניינים לשפר את מיומנויות הניהול והמכירה שלהם, את יכולות ניהול המשא ומתן העסקי ורוצים לקבל כלים וטכניקות לניהול אפקטיבי ויישומי של אנשי מכירות.

אתה מוזמן לשאול באופן חופשי את השאלות הכי מהותיות…

לפעילות החברה שלךכם, להתייעץ, לקבל הכוונה ומענה לשאלות שמטרידות אותך במגוון תחומי ניהול – מכירות, רווחיות, אנשי מכירות ומשא ומתן.

מי משתתף במפגשים המקצועיים:

  • מנכ”לים ובעלי חברות ובעלי עסקים.
  • סמנכ”לי מכירות ומנהלי מכירות המנהלים צוותי מכירות שטח (מת”לים).
  • מנהלי חברות הנמצאות בנקודת זינוק ובתהליכי צמיחה.
  • מנהלי שירות לקוחות הנמצאים בממשק ישיר עם הלקוח.
  • מנהלי צוותים הרוצים להעשיר את ארגז הכלים המקצועי שלהם בניהול אנשי מכירות.
  • אנשי מכירות בכירים המעוניינים לקבל כלי ניהול מקצועיים להתפתחות מקצועית.

מפגשים פתוחים אינטראקטיביים, מנהלים נפגשים עם מנהלים!

מדוע כדאי לך להצטרף למפגשים?

אני לשירותף! אענה לכל השאלות שתישאל – אלו השאלות הכי חשובות מבחינתך והתשובות יתנו לך כלים יישומיים שיעזרו לקדם את החברה שלך.

תשמע שאלות ותשובות של מנהלים אחרים

שיפתחו לך אופק מחשבתי שונה, יעלו לך רעיונות ופעולות למימוש בחברה שלך ותיחשף למגוון פתרונות יצרתיים.

ניהול ישיבת צוות אפקטיבית ויעילה
ניהול ישיבת צוות | כלי ניהולי חשוב לכל העוסקים ניהול אנשי מכירות

תקח חלק בסיעור מוחות של מנהלים

מתחומי פעילויות שונים. תחוה דילמות משותפות, תחשף לידע וניסיון ניהולי עשיר ותכיר מנהלים ובעלי חברות, כמוך.

תקבל כלים ייעודיים ושיטות אפקטיביות

כמענה לדילמות שלך ולא תשובות כלליות שמתאימות לכולם (או בעצם לאף אחד).


מבנה המפגשים:

חלק ראשון – הרצאה מקצועית קצרה (עד 20 דקות) ממוקדת ומעשירה בנושא המפגש. בכל מפגש יוקדש לנושא ניהולי אחר. לא אנסה למכור לך דבר – בהתחייבות!

חלק שני (החלק הכי חשוב) – הכה את המומחה. אתה (ומנהלים וספים שישתתפו במפגש) תשאל באופן חופשי את השאלות העסקיות שהכי בוערות לך ואני אענה לכל השאלות. כל אחד ואחת מהמשתתפים/ות מוזמן לשאול שאלות ולהתייעץ איתי במהלך המפגש.

משך המפגש – עד שיגמרו לך השאלות! לא נסיים לפני שכולם יקבלו מענה לשאלותיהם.

ההבטחה – בכל מפגש תקבל כלים יישומיים לשיפור התוצאות העסקיות שלך!!


נעים מאוד, שמי עמיר קרן.

מנחה קורסים וסדנאות בתחום המכירות ומכשיר
מנהלי ואנשי מכירות, בשטח.

32 שנות הניסיון שלי בשטח הן היסודות של השיטה
הייחודית שפיתחתי להגדלת מכירות, לשיפור הרווחים
ולעמידה ביעדים העסקיים:

מכירות בשיטת הגישורTM

בגיבוש השיטה שילבתי בין הכשרתי כמגשר מוסמך
מטעם בתי המשפט, יחד עם השכלתי האקדמית
ו- 32 שנות הניסיון שלי בניהול מערכי מכירות
כמנהל בכיר בחברות מהמובילות בישראל.

במהלך הקריירה המקצועית שלי הובלתי מערכי
מכירות ארציים, הכשרתי עשרות מנהלי מכירות ומנהלי צוותים.

ניהלתי מנהלי סניפים קמעונאיים, מנהלי מכירות אזוריים,
מנהלי ערוצי מכירה ומאות אנשי מכירות בפריסה ארצית.

הובלתי בהצלחה אלפי תהליכי מכירות, 

תהליכי משא ומתן עסקי, הסכמי סחר שנתיים
עם מנהלי רשתות קמעונאיות, לקוחות B2B,
לקוחות B2C, קבלני משנה, סיטונאים, יבואנים, ספקים ועוד.

בין התפקידים הבכירים שמילאתי והאתגרים
עימם התמודדתי, ניתן למנות:

  • אלקטרה מוצרי צריכה – מנהל הסחר והמכירות.
  • דפי זהב – מנהל מכירות ארצי.
  • תדיראן מוצרי צריכה – מנהל אגף לקוחות מוסדיים.
  • אופטיקנה – מנהל החטיבה הקמעונאית.

ייעוץ וליווי יישומי להגדלת המכירות
ושיפור הרווחים בחברות!

בשנת 2008 הקמתי את Active Director
מקבוצת ע. פוקוס ניהולי בע”מ, מתוך תפיסה מקצועית
כי תהליכים היוצרים שינוי אמיתי ומהותי בחברות צריך לתכנן,
להוביל ולהטמיע באופן אישי. 

הליווי המקצועי הינו אישי, 

צמוד, זמין ומחוייב וההכוונה המקצועית נעשית
באופן הדדי ומשותף יחד עם בעלי החברה,
המנהלים והעובדים בחברה.

החשיבה, התכנון, הביצוע והיישום בפועל נעשים ביחד, בשטח! 

מובילים חברות להשגת המטרות העסקיות
ומלווים את בעלי החברה ומנהליה באופן אישי
ומקצועי לכל אורך התהליך. יישום והטמעת
שיטות וכלים לניהול מקצועי ופתרונות אפקטיביים
בהתאמה אישית ליעדי ומטרות החברה, שלך!

בין לקוחותיי (רשימה חלקית):

מכתשים, הוט, מולטילוק, לוריאל, קפה לנדוור, נת”ע (הרכבת הקלה), מיצובישי אלקטריק, בית השקעות פסגות, אורגון, חישתיל, מטריקס, אורקל, האוניברסיטה העברית ירושלים ועוד. מרצה הבית של המרכז הישראלי לניהול, מרצה באוניברסיטת בר אילן, מרצה מטעם JOHN BRYCE ומטעם לשכת המסחר חיפה והצפון.

איך נרשמים למפגשים השונים

  1. בחר את המפגש עם הנושא שמעניין אותך.
  2. לחץ על כפתור ההצטרפות למפגש.
  3. יום לפני המפגש, אשלח אליך מייל עם תזכורת.
  4. לפני תחילת המפגש אשלח את הלינק למפגש.
  5. בלחיצה על הלינק תצטרף למפגש.
  6. מצפה לפגוש אותך באחד מהמפגשים (או יותר).

האם נושא ההרצאה הקצרה משתנה בין מפגשים?

כן. בכל מפגש ההרצאה הקצרה תעסוק בנושא המרכזי של המפגש (הגדלת מכירות, משא ומתן עסקי או ניהול אנשי מכירות).

מומלץ להתעדכן בנושא המרכזי של כל מפגש.

אם מתקיים מפגש במועד שלא נוח לי?

כל מפגש יתקיים בשני מועדים שונים. מפגש אחד יתקיים בשעות הבוקר ואחד יתקיים בשעות הערב כדי לאפשר גמישות למי שנושא מסוים מעניין אותו.

האם אפשר להירשם למספר מפגשים?

בוודאי. כל המפגשים פתוחים בחינם וניתן להירשם למספר מפגשים ללא הגבלה בכל הנושאים המקצועיים המעניינים אותך.

האם צריך לשלוח את השאלות מראש?

ממש לא. המפגש בסגנון Free-Style אתה מוזמן לשאול כל שאלה הקשורה לנושא המפגש.

אני לא מכיר את אופן ההתחברות ל- ZOOM

המערכת פשוטה מאוד ואין צורך בכישורים טכנולוגיים. לחיצה על הלינק שאשלח אליך ביום המפגש תחבר אותך ישירות למפגש.

אם אתה נתקל בקושי להתחבר למפגש, מוזמן להתקשר אלי ואכוון אותך – 054-477450

האם אני חייב שתהיה לי מצלמה?

מומלץ אך לא חובה.

אתה מגיע לפגישה עם בעלי ומנהלי חברות, המצלמה תאפשר לך היכרות עם מנהלים נוספים שישתתפו במפגש.

לבחירתך האם לחבר ולהשתמש במצלמה, באפשרותך לכבות את המצלמה בלחיצה על צלמית המצלמה בכל רגע שתחליט במהלך המפגש.

האם נדרשים מיקרופון ואוזניות?

כדאי שיהיה לך מיקרופון באמצעותו יתאפשר לך לשאול שאלות.

שימוש באוזניות נתון להחלטתך האם להשתמש או להקשיב באמצעות הרמקולים במחשב שלך. האוזניות מונעות את רעשי הרקע והמפגש לא מפריע לסובבים אותך.

במידה ואין לך מיקרופון, באפשרותך לשלוח אלי שאלות בוואטצאפ במהלך המפגש. 

מספר הנייד שלי להתחברות בוואטצאפ –
054-4774650

האם יש מגבלת מספר משתתפים בכל מפגש?

כן. מספר המשתתפים בכל מפגש מוגבל על מנת לאפשר לכולם לשאול שאלות, להתייעץ ולהפיק את המירב מכל מפגש.

אם יהיו משתתפים רבים, לא יתאפשר לתת מענה הולם לכל השאלות החשובות שישאלו.

הירשם כעת ושריין לעצמך מקום.