עוד באתר:
כמה עסקאות (באחוזים) אנשי המכירות שלך סוגרים בחודש מתוך כל הצעות המחיר? וכמה סגרו בחודש שעבר? ולפני חודשיים?
אם ענית מתוך תחושת בטן ולא על בסיס נתונים מוחשיים חובה עליך להכיר את הכלי הניהולי הזה
חווית לקוח חיובית מגדילה את המכירות ויוצרת נאמנות לקוחות. בחברות מסחריות וקמעונאיות, שירות גרוע והעדר חוויית קנייה פוגעים ישירות בשורת הרווח. מדוע דווקא חברות המבוססות על שירות באופן מובהק הן החלשות ביותר בשירות?
10 ביטויים שהורסים כל מכירה. מה אסור להגיד ללקוח בשיחת המכירה ובאיזה ביטויים כדאי להשתמש כדי להגדיל מכירות ולסגור יותר עסקאות. חיים ומוות ביד הלשון… במקרה הזה יקנה או לא יקנה, זו השאלה.
פרגנו לנו בכוכבים
/ 5.
תוכנית הפעולה המוכחת להגדלת המכירות שלך
הצטרפו למנהלים שכבר יישמו את השיטה
ואנשי המכירות שלהם מוכרים יותר
השינויים הכי גדולים החלו בפגישה קצרה
תשאלו את מנהלי ובעלי החברות
שכתבו את מכתבי ההמלצה
השיטה המקצועית לניהול מכירות ללקוחות עסקיים B2B.
אנשי המכירות שלך ימכרו יותר, יעמדו ביעדים והרווח שלך יגדל!