עוד באתר:
הדפיקות על האבטיח נובעות מהיבט פסיכולוגי שמטרתו חיזוק החלטת קניה והקטנת סיכונים. הלקוחות מחפשים דרך שתרגיע את מצפונם שהם עשו הכל כדי לא לטעות בבחירת האבטיח. למרות שאף אחד לא זוכר את הצליל המדויק של האבטיח המתוק הקודם שקנה או איך נראתה קליפתו החיצונית והניסיון…
4 הפעולות שכל יבואן חייב לעשות כדי שאנשי המכירות שלו יגדילו את המכירות בחנויות המשווקות את המוצרים. יבואנים המשווקים באמצעות חנויות – המאמר הזה מיועד לאנשי המכירות שלך. כך הם ימכרו יותר בחנויות.
מכירה באמצעות משווקים וחנויות, מהווה פתרון נוח ליבואנים, יצרנים וסיטונאים שאין להם פלטפורמה קמעונאית ואינם באים במגע עם הצרכן הסופי.
שיטת 7 השלבים שפיתחתי והובלתי בחברות רבות, משנה את כללי המשחק והופכת את פגישת המכירה לאקטיבית ומנוהלת ויוצרת הזדמנויות מכירה חדשות.
פרגנו לנו בכוכבים
/ 5.
תוכנית הפעולה המוכחת להגדלת המכירות שלך
הצטרפו למנהלים שכבר יישמו את השיטה
ואנשי המכירות שלהם מוכרים יותר
השינויים הכי גדולים החלו בפגישה קצרה
תשאלו את מנהלי ובעלי החברות
שכתבו את מכתבי ההמלצה
השיטה המקצועית לניהול מכירות ללקוחות עסקיים B2B.
אנשי המכירות שלך ימכרו יותר, יעמדו ביעדים והרווח שלך יגדל!