עוד באתר:
אחת המשימות המורכבות בניהול עסק היא כתיבת תכנית פעולה. מצד אחד רוצים למקסם את הפעילות העסקית ומצד שני לא רוצים להפריז כדי שהעובדים לא יתייאשו. אז מה עושים?
ניהול קטגוריות בחנות מהווה אבן בוחן לניהול המלאי. כיצד לבצע את ניתוח הקטגוריות והאתמת הפריטים לקהל היעד. הכלי המקצועי שיעזור לכל בעל חנות או מנהל רשת קמעונאית להגדיל את המכירות ולשפר את הרווחים.
ניהול מלאי הוא החלק הכי מאתגר בכל עסק בכלל ובעסק קמעונאי בפרט. זהו אחד משלושת הגורמים העקריים הגורמים לקשיי תזרים בעסקים קמעונאיים ופוגע קשות ברווחיות. קבל ערכת ניהול מלאי בחינם.
פרגנו לנו בכוכבים
/ 5.
בואו להכיר את השיטה שסייעה לחברות מובילות
להגדיל את האפקטיביות של מערך המכירות!!
הצטרפו למנהלים שכבר מיישמים את השיטה
ואנשי המכירות שלהם מוכרים יותר
השינויים הכי גדולים החלו בפגישה קצרה
תשאלו את מנהלי ובעלי החברות
שכתבו את מכתבי ההמלצה
השיטה המקצועית לניהול מכירות ללקוחות עסקיים B2B.
אנשי המכירות שלך ימכרו יותר, יעמדו ביעדים והרווח שלך יגדל!