עוד באתר:
חווית לקוח חיובית מגדילה את המכירות ויוצרת נאמנות לקוחות. בחברות מסחריות וקמעונאיות, שירות גרוע והעדר חוויית קנייה פוגעים ישירות בשורת הרווח. מדוע דווקא חברות המבוססות על שירות באופן מובהק הן החלשות ביותר בשירות?
הכשרה של אנשי מכירות. איך להקטין ב- 50% את הטעות של איש המכירות. מדוע הסטיגמה אינה נכונה וכיצד היא פוגעת ביכולת המכירה של איש המכירות
איך יכול להיות שתקר בגלגל עוזר לעסק שלך ועוזר לך בהגדלת העסק. 5 השלבים שכל בעל עסק חייב להכיר כדי להפוך את העסק שלו לחברה גדולה ורווחית. 5 השלבים מותאמים אישית לכל עסק.
פרגנו לנו בכוכבים
/ 5.
תוכנית הפעולה המוכחת להגדלת המכירות שלך
הצטרפו למנהלים שכבר יישמו את השיטה
ואנשי המכירות שלהם מוכרים יותר
השינויים הכי גדולים החלו בפגישה קצרה
תשאלו את מנהלי ובעלי החברות
שכתבו את מכתבי ההמלצה
השיטה המקצועית לניהול מכירות ללקוחות עסקיים B2B.
אנשי המכירות שלך ימכרו יותר, יעמדו ביעדים והרווח שלך יגדל!