עוד באתר:
תוכנית עסקית ותכנון יעדים זו משימה מחויבת המציאות ויחד עם זאת מאתגרת, קבל את השיטה המנצחת לתכנון יעדים עסקיים שיעזרו לך להוביל את החברה להגדלת הכנות ושיפור רווחיות.
דיון על המחיר הוא לגיטימי – זו לא התנגדות! אין מה לחשוש אם יתעורר דיון על המחיר, זהו דיון לגיטימי –זו לא התנגדות!.
אם איש המכירות ינהל נכון את מכירה הדיון על המחיר יעשה במקום ובזמן
שיבחר איש המכירות ולא עפ”י תזמון שיבחר הלקוח.
הצגת המחיר במקום ובמועד שיבחר איש המכירות הופכת את הדיון על
המחיר למשני בתהליך ולא יוצרת תהליך מכירה המבוסס על מחיר.
בניית תכנית תגמול ושכר לאנשי מכירות. כלים ושיטות לתכנון יעדים ותכניות שכר לאנשי מכירות בלי לפרוץ מסגרות שכר. כיצד לבנות תכנית תגמול ושכר לאנשי מכירות שתניע את אנשי המכירות להשגת היעדים.
פרגנו לנו בכוכבים
/ 5.
תוכנית הפעולה המוכחת להגדלת המכירות שלך
הצטרפו למנהלים שכבר יישמו את השיטה
ואנשי המכירות שלהם מוכרים יותר
השינויים הכי גדולים החלו בפגישה קצרה
תשאלו את מנהלי ובעלי החברות
שכתבו את מכתבי ההמלצה
השיטה המקצועית לניהול מכירות ללקוחות עסקיים B2B.
אנשי המכירות שלך ימכרו יותר, יעמדו ביעדים והרווח שלך יגדל!