ניהול חברות ועסקים באמצעות כלי הניהול המתקדמים של החברות  הגדולות. 6 כלים המבוססים על השיטות בהן פועלות חברות מצליחות, חברו שגדלו וצמחו בשווקים תחרותיים והפכו להיות חברות מובילות בתחומן.

 

ניהול חברות ועסקים בעזרת הכלי לתכנון יעדים

כלי שנועד לעזור לך לתכנן את היעדים העסקיים והמטרות שלך לשנת העסקים הנוכחית. הצבת המטרות מאפשרת לך לשתף ולחבר את העובדים למטרות, כך הם יודעים ומבינים מה מצופה מהם ולאן פני החברה. השלב המשלים של תכנית היעידם זו תכנית הפעולה – תכנון הדרכים האפשריות להשגת היעדים והמטרות.


ניהול מלאי

ניהול מלאי מדוייק עושה את ההבדל בין חברה מרוויחה לחברה שורדת. הכלי לניהול המלאי מציג כלים שמטרתם לעזור לך לנהל את המלאי בהתאם לצפי המכירות, עפ”י צבר הזמנות ולבחון את קצב גלגול המלאי. מלאי שעומד במחסנים יותר מפי 2  מקצב המכירה, מכביד על תזרים המזומנים של כל חברה.

צ’ק ליסט הכנה למו”מ

 תהליך משא ומתן הינו תהליך אסטרטגי ולכן מומלץ להתכונן אליו במעוד מועד. מטרת ההכנה – לבחון תרחישים שונים, להכין אלטרנטיבות כך שאם המו”מ מתנל עם מקבל ההחלטות ניתן להגיע לסיכום ולחסוך פגישות נוספות והשקעת משאבי זמן. הצק ליסט כולל רשימת נושאים שתעזור לך להגיע מוכן למו”מ ומגדילה את הסיכויים לסגור מו”מ מוצלח.

ניהול ישיבות צוות

ישיבת צוות נחשבת ככלי הניהולי הכי אפקטיבי לניהול עובדים בכלל, ואנשי מכירות בפרט. ניהול חברות מובסס על ההון האנושי, מנהלים החושבים כי הטכנולגיה תייתר את הניהול האישי ואת חשיבות העובדים – טועים בגדול. 

הכלי החשוב ביותר הינו כלי ניהול ישיבת הצוות. ישיבת הצוות מאפשרת לעובדים להציג את עמדתם, לחלוק באתגרים איתם הם מתמודדים ולייצר סיעור מוחות מפרה. מבחינת המנהלים, זו הזדמנות לשתף את העובדים, לחבר אותם למשימות וליעדים של החברה ולהפוך אותם לשותפים בתהליך קבלת ההחלטות.

 

ניהול חברות ותכנון עמלות ושכר

תכנית עמלות ושכר מקצועית רותמת את אנשי המכירות ומניעה אותם להשיג את יעדיהם האישיים ועוזרת לחברה לעמוד במטרותיה העסקיות. הכלי לתכנון עמלות ושכר יעזור לך לבנות תכנית תגמול הוגנת ויחד עם זאת מתמרצת את אנשי המכירות. מומלץ להכין גם תכנית תגמול ושכר לכלל עובדי החברה ולא רק לאנשי מכירות.

 

כלי לסגירת עסקאות

מעקב קצב סגירת עסקאות ילמד אותך על ההתנהלות של העובדים שלך ושל החברה שלך. לעיתים יש נטייה להתעלם מעסקאות שלא נסגרו, לאנשי מכירות תמיד יהיו הסברים מדוע הלקוח לא קנה. האמת היא – הלקוח לא קנה ממך, הוא קנה מהמתחרים שלך. ניתוח תהליכי מכירה שלא נסגרו יעזור לשפר את תהליך המכירה ולסגור יותר עסקאות.