מאמרים

גיוס לקוח אסטרטגי

האם לקוח אסטרטגי מתאים לאסטרטגיה שלך?

חברה הנסמכת רק על לקוח אחד נמצאת בבעיה גדולה ועל בעל החברה לפעול כדי לפזר סיכונים. זה המקום להזכיר את פרדוקס “הביצה והתרנגולת”. על מנת לפזר סיכונים, נדרש לפנות זמן לאנשי המכירות שיוקדש ללקוחות וותיקים ולגיוס לקוחות נוספים ולחפש מנועי צמיחה חדשים. אך בפועל הזמן ברובו מוקדש למתן מענה ללקוח האסטרטגי.

קרא עוד »
קורס מכירות שטח

איך איש מכירות הגדיל מכירות 50%?

המחזור של איש המכירות גדל ב-50% !! השינוי לא היה קסם, אלא תוצאה של עבודה מאומצת, ניתוח מדויק וביצוע קפדני של תכנית הפעולה שהתאימה בדיוק לצרכים של החברה, צרכי הלקוחות בנקודות המכירה ושל איש המכירות.

קרא עוד »
איך למכור יותר

מי (לא) רוצה למכור יותר?

השיטה של החברות הגדולות להגדלת המכירות. למד איך למכור יותר, כיצד לאפיין את סוגי הלקוחות שלך ואילו פעולות עליך לבצע כדי להגדיל את המכירות שלך

קרא עוד »
דילוג לתוכן