התנגדויות מכירה קורונה DAY

ההתנגדות שחוזרת על עצמה בקורונה

השאלה שמעניינת בעלי עסקים רבים…

צלם סרטוני וידאו וותיק ומנוסה שוחח איתי וסיפר לי שפונים אליו לקוחות הרוצים לצלם סרטונים.
אך בשלב אישור הצעת המחיר, התנגדות אחת חוזרת על עצמה.

“רק עכשיו חזרנו לעבוד, אין לנו תקציב ולכן נדחה את צילום הסרטונים”

מדוע הלקוחות פנו אם אין להם תקציב?

ההתנגדות משלבת את הצורך הבסיסי של חברות ועסקים
בבטחון (כלכלי) והתכנסות תקציבית בתקופת אי וודאות יחד עם הרצון לצלם סרטונים מקצועיים ולקדם את הפעילות העסקית שלהם.

איך מתמודדים עם ההתנגדות?

 פריסת תשלומים ניתן לפרוס את התשלומים על פני תקופה ארוכה יותר ולהקל על תזרים המזומנים של הלקוחות.

 דחיית תשלום ראשון – תשלום באמצעות כרטיס אשראי, התשלום הראשון ידחה למועד מאוחר יותר (בכ.אשראי ניתן להגדיר את מועד תחילת החיוב).

 תשלום מדורג – בתחילת הפעילות תשלום נמוך ובהמשך עדכון העלות בהתאם לקצב חזרת הפעילות העסקית של הלקוח. מתאים לשירות הניתן לחברות ועסקים ולאורך זמן.

 תשלום על בסיס הצלחה – שיטת תשלום שנוסכת בטחון בלקוחות. זו השיטה המועדפת עלי (מתאים לספקי שירות שניתן למדוד את ההצלחה שלהם באופן מוחלט – למשל הגדלת מכירות, לידים חדשים וכו’).
אני עובד עם חברות רבות בשיטה הזו.

 תשלום מוזל קורונה DAY הלקוחות מצפים למחיר מיוחד בעת הזו. ניתן לבנות חבילות שירות ייעודיות מוזלות, אתם חייבים לתחום את ההוזלה עד מועד מסויים ולהגדיר אותה עבור שירות ספציפי. 

אל תהפכו את כל מגוון המוצרים והשירותים שלכם לסל מבצעים.

************************

שילחו וואטצאפ – “קורונה DAY” וקבלו
שיחת ייעוץ ללא עלות
 איך להתמודד עם ההתנגדות של הלקוחות שלכם בתקופת הקורונה!

ההטבה בתוקף עד 30.6.2020.
(משך השיחה עד 30 דקות, בתיאום מראש).

הדרכת מכירות בשיטת הגישור

32 שנות הניסיון שלי בשטח כמנהל מכירות בחברות גדולות ומובילות, היוו את היסודות לשיטה הייחודית שפיתחתי להגדלת מכירות, לשיפור הרווחים ולעמידה ביעדים העסקיים… המשך לקרוא >>

מנהלים ממליצים

טיפים למכירות

שיטות הפעולה

בנה את אסטרטגיית היציאה​ של אנשי המכירות שלך!!

סדנת מכירות בשיטת הגישור – יוצרים שגרת מכירות חדשה, מדוייקת ומשתלמת יותר!!!

עוד על אסטרטגיית היציאה >>

איתור מנועי צמיחה לפיתוח עסקי להרחבת הפעילות עם לקוחות קיימים, גיוס לקוחות חדשים ואיתור הזדמנויות להגעה לקהלים חדשים ולמוצרים מותאמים.

לתיאום פגישה (ללא התחייבות) >>

הכנה והטמעת תכנית פעולה אפקטיבית להגדלת המכירות. הובלת תוכנית הפעולה יחד עם מנהלי החברה ואנשי המכירות להגדלת נתח השוק והמכירות.

איך מכינים תוכנית פעולה >>

3 הכללים לחברה בצמיחה – תכנון, ניהול ובקרה. בניית תהליכי ניהול מתקדמים מבוססים על ניתוח שוק הפעילות ופוטנציאל הצמיחה. תכנון מדוייק לתהליכים חוצי חברה.

קרא עוד על תכנון עסקי >>
WhatsApp chat