יש לו במלאי, הוא יזמין בתחילת החודש, המתחרים יותר זולים, הוא לא צריך כרגע, המוצר לא נמכר, הוא יבדוק עם השותף שלו, הוא מזמין רק ממני...
קורס מכירות בשיטת הגישורTM
השיטה שסייעה לאנשי מכירות בחברות מובילות להגדיל מכירות ולעמוד ביעדים
יש לו במלאי, הוא יזמין בתחילת החודש, המתחרים יותר זולים, הוא לא צריך כרגע, המוצר לא נמכר, הוא יבדוק עם השותף שלו, הוא מזמין רק ממני...
קורס מכירות בשיטת הגישורTM
השיטה שסייעה לאנשי מכירות בחברות מובילות להגדיל מכירות ולעמוד ביעדים
יש לו במלאי, הוא יזמין בתחילת החודש, המתחרים יותר זולים, הוא לא צריך כרגע, המוצר לא נמכר, הוא יבדוק עם השותף שלו, הוא מזמין רק ממני...
קורס מכירות בשיטת הגישורTM
השיטה שסייעה לאנשי מכירות בחברות מובילות להגדיל מכירות ולעמוד ביעדים
אם יש לכם אנשי מכירות שטח B2B אתם יודעים שהם יכולים למכור יותר. אנשי המכירות עובדים קשה ועם זאת, הם לא ממקסמים את הפוטנציאל, הם פוגשים לקוחות, אבל לא משפיעים על החלטת הקניה שלהם.
התוצאה? אין גידול במכירות, לא עומדים ביעדים, לקוחות נוטשים למתחרים, נתח השוק מצטמצם והרווחיות נפגעת.
לקוח שבוחר לקנות את רוב המוצרים מהמתחרה שלך, יש לו סיבה.
לקוחות שלא מרגישים מחויבות לאיש המכירות, רוכשים ממנו רק את המוצרים שהם חייבים, לט נותנים חשיפה למוצרים בחנות ומסיימים כל פגישה ב- "אני אדבר איתך מחר", מעבירים לך מסר: "אני לא רואה בך ספק ראשי ומוביל שלי".
אנשי המכירות צריכים לגרום ללקוח לראות בהם שותפים שלו לדרך, ולא רק עוד ספק. לצורך הם עליהם לעזור ללקוח למכור יותר, לשתף אותו במידע מהשוק, להבין את הצורך שלו, לבנות לו הצעת ערך שמתאימה לקהל היעד שלו.
כשאנשי המכירות יוכיחו ללקוח שהוא חשוב להם, הוא ייתן להם עדיפות ויגדיל את היקף ההזמנות מהם, הוא יתייעץ איתן והם הראשונים שאליהם הוא יפנה, הם יהיו האופציה הראשונה שלו.
אם יש לכם אנשי מכירות שטח B2B אתם יודעים שהם יכולים למכור יותר. אנשי המכירות עובדים קשה ועם זאת, הם לא ממקסמים את הפוטנציאל, הם פוגשים לקוחות, אבל לא משפיעים על החלטת הקניה שלהם.
התוצאה? אין גידול במכירות, לא עומדים ביעדים, לקוחות נוטשים למתחרים, נתח השוק מצטמצם והרווחיות נפגעת.
לקוח שבוחר לקנות את רוב המוצרים מהמתחרה שלך, יש לו סיבה.
לקוחות שלא מרגישים מחויבות לאיש המכירות, רוכשים ממנו רק את המוצרים שהם חייבים, לט נותנים חשיפה למוצרים בחנות ומסיימים כל פגישה ב- "אני אדבר איתך מחר", מעבירים לך מסר: "אני לא רואה בך ספק ראשי ומוביל שלי".
אנשי המכירות צריכים לגרום ללקוח לראות בהם שותפים שלו לדרך, ולא רק עוד ספק. לצורך הם עליהם לעזור ללקוח למכור יותר, לשתף אותו במידע מהשוק, להבין את הצורך שלו, לבנות לו הצעת ערך שמתאימה לקהל היעד שלו.
כשאנשי המכירות יוכיחו ללקוח שהוא חשוב להם, הוא ייתן להם עדיפות ויגדיל את היקף ההזמנות מהם, הוא יתייעץ איתן והם הראשונים שאליהם הוא יפנה, הם יהיו האופציה הראשונה שלו.
מה זה קורס מכירות בשיטת הגישורTM
קורס ייעודי לאנשי מכירות שטח הכולל 5 אלמנטים מרכזיים:
הבנת תבניות החשיבה האנושית עוזרת לאנשי המכירות להבין את אופן קבלת ההחלטות של הלקוח ובאמצעות טכניקת המגשר חושפים את ה"סיפור של הלקוח".
Nov 09, 2017מיפוי מתחרים להכרות עם שוק התחרות לגיבוש אסטרטגית המכירות בשוק תחרותי מוטה מחיר. זיהוי צרכיו הישירים של כל לקוח, הבנת שרשרת קבלת ההחלטות וזיהוי הפונקציות המשפיעות על כל לקוח.
Nov 09, 2017הכנת תוכנית עבודה לעמידה ביעדים המבוססת על שיטת "הספירה לאחור". ניתוח הדרכים להשגת היעדים, מה לעשות, מתי לעשות ואיך לפעול כדי למכור יותר.
Nov 09, 2017טכניקות ושיטות לאיסוף מידע על הלקוחות כהכנה לפגישה. ניתוח תמהיל הרכישות, השוואה ללקוחות זהים ובניית הצעת ערך מותאמת לכל לקוח שמשפיעה על היקף הרכישה.
Nov 09, 2017כיצד לנהל את פגישת המכירה בעזרת כלי המגשר שהופכת את הלקוח לשותף ורותמת אותו לתהליך המכירה. טכניקה לזיהוי האינטרסים מקדמי ההחלטה של הלקוח ומדוע חייבים לבנות תכנית הגנה.
Nov 09, 2017מה זה קורס מכירות בשיטת הגישורTM
הבנת תבניות החשיבה האנושית עוזרת לאנשי המכירות להבין את אופן קבלת ההחלטות של הלקוח ובאמצעות טכניקת המגשר חושפים את ה"סיפור של הלקוח".
Nov 09, 2017מיפוי מתחרים להכרות עם שוק התחרות לגיבוש אסטרטגית המכירות בשוק תחרותי מוטה מחיר. זיהוי צרכיו הישירים של כל לקוח, הבנת שרשרת קבלת ההחלטות וזיהוי הפונקציות המשפיעות על כל לקוח.
Nov 09, 2017הכנת תוכנית עבודה לעמידה ביעדים המבוססת על שיטת "הספירה לאחור". ניתוח הדרכים להשגת היעדים, מה לעשות, מתי לעשות ואיך לפעול כדי למכור יותר.
Nov 09, 2017טכניקות ושיטות לאיסוף מידע על הלקוחות כהכנה לפגישה. ניתוח תמהיל הרכישות, השוואה ללקוחות זהים ובניית הצעת ערך מותאמת לכל לקוח שמשפיעה על היקף הרכישה.
Nov 09, 2017כיצד לנהל את פגישת המכירה בעזרת כלי המגשר שהופכת את הלקוח לשותף ורותמת אותו לתהליך המכירה. טכניקה לזיהוי האינטרסים מקדמי ההחלטה של הלקוח ומדוע חייבים לבנות תכנית הגנה.
Nov 09, 2017מה הקורס נותן
קורס מכירות בשיטת הגישורTM בונה לאנשי המכירות את השיטה שתעזור להם להיות יותר אפקטיביים, להשפיע על החלטת הקניה של הלקוחות, להגביר את נאמנות הלקוח אליהם, להגדיל מכירות ולעמוד ביעדים.
הגישור ככלי לחיים: שיפור התקשורת הבין אישית בפעילות העסקית ובחיים הפרטיים
מה הקורס נותן
קורס מכירות בשיטת הגישורTM בונה לאנשי המכירות את השיטה שתעזור להם להיות יותר אפקטיביים, להשפיע על החלטת הקניה של הלקוחות, להגביר את נאמנות הלקוח אליהם, להגדיל מכירות ולעמוד ביעדים.
הגישור ככלי לחיים: שיפור התקשורת הבין אישית בפעילות העסקית ובחיים הפרטיים
מה אנשי המכירות ילמדו בקורס
מה אנשי המכירות ילמדו בקורס
מה מיוחד בקורס
סילבוס ייעודי מותאם: מיקוד התכנים יקבע יחד עם מנהלי החברה בהלימה למטרות ויעדי החברה
סימולציות וניתוח מקרי אמת: מתוך הפעילות של אנשי המכירות, עם המוצרים שהם מוכרים ולקוחות שהם מכירים
פרקטיקה נטו: אנשי המכירות יצאו עם לו"ז פגישות ותוכנית פעולה ליישום מיידי
למי זה מתאים
למי זה מתאים
למה הקורס הזה ולמה להזמין
כי שיטת עבודה מסודרת של אנשי המכירות, עם תוכנית פעולה, עם הכנה מקצועית לפגישות עם הלקוחות ומיומנויות ניהול תהליכי מכירה מקצועיים, משנה את התוצאות של אנשי המכירות ועוזרת להם למכור יותר ולעמוד ביעדים.
בואו להכיר את השיטה שסייעה לחברות מובילות לשפר את האפקטיביות של מערך המכירות!
נשמע מעניין?
מלאו פרטים ותנו לאנשי המכירות שלכם שיטה וכלים להצלחה
נשמע מעניין?
מלאו פרטים ותנו לאנשי המכירות שלכם שיטה וכלים להצלחה
מנהלים בחברות מסכמים את הקורס
ברצוני להודות לעמיר קרן שהעביר קורס מכירות לעובדי החברה.
הקורס כלל מצגות פרונטאליות, סימולציות והמחשות תוך שיתוף חוויתי של כל המשתתפים.
קיבלנו כלים לבנייה, ליישום ובקרת תהליכי מכירה שיתרמו לנו רבות להרחבת הפעילות העסקית כפי שהגדרנו כיעד מקורס המכירות.
דרור רייס - מנכ"ל
חברת ATS
ברצוני להודות לך על קורס לפיתוח מנהלי מכירות מעשיר, מהנה ותורם.
במסגרת הקורס קבלנו כלים מעשיים למקסום פוטנציאל המכירות, הקניית
מיומנויות, כלים וטכניקות יישומיות.
תהליך הלימוד נעשה באופן חוויתי ומהנה תוך שימוש בסימולציות, סרטונים וחומר
תאורטי. למדנו המון ויצאנו עם ארגז כלים מעשי.
זיו דגן - מנהל שוק מקומי
חברת אדמה אגן (מכתשים)
הקורס היה ממצה, מקיף, מעמיק ובעל ערך יישומי למשתתפים – ועל כך יעידו חוות הדעת החיוביות והנלהבות.
הקורס המקצועי הייחודי, שמטרתו הייתה מתן כלים היה גם מהנה, מרענן, יצירתי ושובר פרדיגמות.
הצלחת לחדש למשתתפים, לרענן ולהעניק ערך מוסף גם לוותיקים ולמצליחים מביניהם, והענקת להם סט כלים פרקטי ושיטות ליישום בשטח בפעילותם העסקית עם לקוחות.
שיקו נהון - מנהל מכירות
חברת לוריאל
ברצוני להודות לך על סדנה ייחודית, שתרמה רבות לבניית כלים יישומיים בעבודתם של צוותי המכירה שלנו. ביצעת התאמה מצוינת לצרכים של הארגון והצוות, ועשית זאת במקצוענות ושירותיות ללא רבב.
צוות שיווק ישראל הוא עתיר ניסיון מכירתי ולמוד סדנאות ושיטות מכירה, ועם זאת, הצלחת לייצר ערכים מוספים לשדרוג כלים ויכולות, באמצעות סדנה חווייתית ומשתפת.
תמי טבת שטיירמן - מנהלת הדרכה ופיתוח ארגוני
חברת דקסל פארמה
עמיר מתאפיין ביחסי אנוש טובים, חריצות ומקצועיות ויוצר אווירה נעימה שמביאה
לפתיחות ושיתוף פעולה מהמשתתפים.
עמיר היה ממוקד בהשגת המטרות שהצבנו לעצמנו מהקורס, אך עם זאת ידע להעביר הנושאים בצורה חווייתית ומגבשת.
הקורס תרם רבות לבניית כלים יישומיים בעבודתם של צוותי המכירה שלנו.
נעשתה התאמה מצוינת לצרכים של הארגון והצוות ע"י עמיר.
יהודית אדלר - מנהלת משאבי אנוש
חברת חישתיל
מנהלים בחברות מסכמים את הקורס
ברצוני להודות לעמיר קרן שהעביר קורס מכירות לעובדי החברה.
הקורס כלל מצגות פרונטאליות, סימולציות והמחשות תוך שיתוף חוויתי של כל המשתתפים.
קיבלנו כלים לבנייה, ליישום ובקרת תהליכי מכירה שיתרמו לנו רבות להרחבת הפעילות העסקית כפי שהגדרנו כיעד מקורס המכירות.
דרור רייס - מנכ"ל
חברת ATS
ברצוני להודות לך על קורס לפיתוח מנהלי מכירות מעשיר, מהנה ותורם.
במסגרת הקורס קבלנו כלים מעשיים למקסום פוטנציאל המכירות, הקניית
מיומנויות, כלים וטכניקות יישומיות.
תהליך הלימוד נעשה באופן חוויתי ומהנה תוך שימוש בסימולציות, סרטונים וחומר
תאורטי. למדנו המון ויצאנו עם ארגז כלים מעשי.
זיו דגן - מנהל שוק מקומי
חברת אדמה אגן (מכתשים)
הקורס היה ממצה, מקיף, מעמיק ובעל ערך יישומי למשתתפים – ועל כך יעידו חוות הדעת החיוביות והנלהבות.
הקורס המקצועי הייחודי, שמטרתו הייתה מתן כלים היה גם מהנה, מרענן, יצירתי ושובר פרדיגמות.
הצלחת לחדש למשתתפים, לרענן ולהעניק ערך מוסף גם לוותיקים ולמצליחים מביניהם, והענקת להם סט כלים פרקטי ושיטות ליישום בשטח בפעילותם העסקית עם לקוחות.
שיקו נהון - מנהל מכירות
חברת לוריאל
ברצוני להודות לך על סדנה ייחודית, שתרמה רבות לבניית כלים יישומיים בעבודתם של צוותי המכירה שלנו. ביצעת התאמה מצוינת לצרכים של הארגון והצוות, ועשית זאת במקצוענות ושירותיות ללא רבב.
צוות שיווק ישראל הוא עתיר ניסיון מכירתי ולמוד סדנאות ושיטות מכירה, ועם זאת, הצלחת לייצר ערכים מוספים לשדרוג כלים ויכולות, באמצעות סדנה חווייתית ומשתפת.
תמי טבת שטיירמן - מנהלת הדרכה ופיתוח ארגוני
חברת דקסל פארמה
עמיר מתאפיין ביחסי אנוש טובים, חריצות ומקצועיות ויוצר אווירה נעימה שמביאה
לפתיחות ושיתוף פעולה מהמשתתפים.
עמיר היה ממוקד בהשגת המטרות שהצבנו לעצמנו מהקורס, אך עם זאת ידע להעביר הנושאים בצורה חווייתית ומגבשת.
הקורס תרם רבות לבניית כלים יישומיים בעבודתם של צוותי המכירה שלנו.
נעשתה התאמה מצוינת לצרכים של הארגון והצוות ע"י עמיר.
יהודית אדלר - מנהלת משאבי אנוש
חברת חישתיל
מי אני ולמה איתי?
שמי עמיר קרן, ב- 38 שנות הניסיון שלי בתחום המכירות כמנהל מערכי מכירות בפריסה ארצית, ניהלתי מאות אנשי מכירות והכשרתי עשרות מנהלי מכירות. הובלתי מאות רבות של תהליכי מכירות, תהליכי משא ומתן וסגרתי הסכמים שנתיים עם מנהלי רשתות קמעונאיות, לקוחות B2B, לקוחות B2C, קבלני משנה, סיטונאים, יבואנים, ספקים ועוד.
את מודל מכירות בשיטת הגישורTM פיתחתי לאורך השנים. השיטה מבוססת על הניסיון המצטבר שלי יחד עם השכלתי האקדמאית והכשרתי כמגשר מוסמך.
את הכלים שרכשתי לאורך השנים במסגרת תפקידיי בחברות המובילות, אני מיישם כיועץ לחברות וארגונים כמנהל מכירות במיקור חוץ למערכי מכירות.
מנהל סחר ומכירות ארצי – אלקטרה מוצרי צריכה
מנהל מכירות ארצי – דפי זהב.
מנהל אגף לקוחות מוסדיים – תדיראן מוצרי צריכה
מנהל חטיבת החנויות – אופטיקנה
שאלות חשובות
יש לנו כבר שיטות מכירה מסודרות, אז למה לשנות?
ניסיון זה אמנם יתרון, אבל הרגלים עלולים להיות מכשול שקשה לשנות. העולם העסקי השתנה, אבל שיטות המכירה שלהם לא בהכרח התעדכנו.
הם שומעים את אותן התנגדויות שוב ושוב, אבל לא באמת יודעים איך לתת להם מענה.
יתכן שהם למדו טכניקות, אבל לא מספיק לדעת למכור צריך לדעת איך להשפיע על החלטת הקניה של הלקוח העסקי.
אנשי מכירות וותיקים לא צריכים עוד "חומר תאורטי" – הם צריכים כלים פרקטיים שיעבדו כאן ועכשיו.
העסק שלך מפסיד יותר זמן וכסף ממה שנדמה לך.
אם התוצאות של אנשי המכירות שלך לא יציבות – סימן שמשהו חסר להם.
הכלים שהם יקבלו בקורס יעזרו להם לשפר את התוצאות וזה שווה לך מאות שעות של עבודה שנחסכות!
כי המתחרים שלכם כבר עובדים אחרת וחלקם משאירים אתכם מאחור. כי מכירה חכמה היום היא לא רק דיבור משכנע, אלא הבנה עמוקה של הלקוח והתאמה אישית של הפתרון לכל עסקה.
כי גם שיטות מצוינות מתיישנות אם לא מעדכנים אותן.
הקורס הזה הוא לא עוד קורס מכירות ובטח לא כמו כולם – הקורס נבנה במיוחד עבור אנשי מכירות מנוסים וותיקים. הוא לא קורס כללי על מכירות – אלא דיוק ממוקד של שיטות מותאמות עבור הפעילות שלהם.
הוא לא רק חומר חדש – אלא שדרוג של הביצועים האישיים שלהם!
שאלות חשובות
אנשי המכירות שלי וותיקים, הם מכירים את כל השיטות, אז למה הם לא מוכרים יותר?
ניסיון זה אמנם יתרון, אבל הרגלים עלולים להיות מכשול שקשה לשנות. העולם העסקי השתנה, אבל שיטות המכירה שלהם לא בהכרח התעדכנו. הם שומעים את אותן התנגדויות שוב ושוב, אבל לא באמת יודעים איך לתת להם מענה.
אנשי המכירות שלי עברו קורסים מקצועיים, מה כבר אפשר לחדש להם?
יתכן שהם למדו טכניקות, אבל לא מספיק לדעת למכור צריך לדעת איך להשפיע על החלטת הקניה של הלקוח העסקי. אנשי מכירות וותיקים לא צריכים עוד "חומר תאורטי" - הם צריכים כלים פרקטיים שיעבדו כאן ועכשיו.
אני לא יכול לוותר על אף יום שלהם בשטח, אין לי זמן לבזבז על הכשרות
העסק שלך מפסיד יותר זמן וכסף ממה שנדמה לך. אם התוצאות של אנשי המכירות שלך לא יציבות - סימן שמשהו חסר להם. הכלים שהם יקבלו בקורס יעזרו להם לשפר את התוצאות וזה שווה לך מאות שעות של עבודה שנחסכות!
יש לנו כבר שיטות מכירה מסודרות, אז למה לשנות?
כי המתחרים שלכם כבר עובדים אחרת וחלקם משאירים אתכם מאחור.
כי מכירה חכמה היום היא לא רק דיבור משכנע, אלא הבנה עמוקה של הלקוח והתאמה אישית של הפתרון לכל עסקה.
כי גם שיטות מצוינות מתיישנות אם לא מעדכנים אותן.
מה אם הם יגידו שהקורס הזה הוא 'עוד אחד, כמו כולם'?"
הקורס הזה הוא לא עוד קורס מכירות ובטח לא כמו כולם – הקורס נבנה במיוחד עבור אנשי מכירות מנוסים וותיקים. הוא לא קורס כללי על מכירות – אלא דיוק ממוקד של שיטות מותאמות עבור הפעילות שלהם. הוא לא רק חומר חדש - אלא שדרוג של הביצועים האישיים שלהם
מתלבטים? מוזמנים להתייעץ לגבי מערך המכירות שלכם (בלי התחייבות)
מתלבטים? מוזמנים להתייעץ על מערך המכירות שלכם (בלי התחייבות)
הזמן שנותר עד סוף השנה כדי לעמוד ביעדי המכירות
הזמן שנותר עד סוף השנה כדי לעמוד ביעדי המכירות
שלחו לי וואצפ