מנהלי מכירות כך תעמדו ביעדים

אנשי מכירות שונים זה מזה במספר פרמטרים המשפיעים על היקפי המכירות שלהם והעמידה ביעדים.
על מנת לדחוף את כל צוות המכירות לעמוד ביעדים, מומלץ ייעוץ מכירות חיצוני שיעזור למנהל המכירות לבחון את החוזקות והחולשות של כל אחד מאנשי המכירות ולבנות מהלך שיתן מענה בהיבטים שונים. כך כל איש מכירות ימצה את הפוטנציאל שלו.

ייעוץ מכירות – פעולה מספר 1:

צמצמו את תחום האחריות שלהם – אם הם אנשי מכירות שטח האחראים על שטח גיאוגרפי צמצמו את השטח (תעבירו לאנשי מכירת אחרים בצוות) ומקדו אותם בעבודה עם מספר מצומצם של לקוחות.

ייעוץ מכירות – פעולה מספר 2:

שנו את המיקוד שלהם – יש אנשי מכירות שנועדו לגייס לקוחות חדשים (האנטרים) ויש מי שנועדו לעבוד עם לקוחות לאורך זמן (קיפרים). בחנו את החוזקות של אנשי המכירות שמתקשים לעמוד ביעדים והתאימו את התפקיד ליכולות שלהם.

ייעוץ מכירות – פעולה מספר 3:

תכנית העשרה ל"חבילה" האישית (ראו – אימון מכירות שטח) – הזמינו לחברה יועצים לכלכלת משפחה, מאמנים מנטליים, מאמנים אישיים, יועצי משכנתאות, מטפלים בזוגיות וכו' ובנו מפגשי העשרה לאורך השנה שיתנו כלים לאנשי המכירות בהיבטים האישיים. וודאו שאנשי המכירות מגיעים למפגשים ורוכשים כלים להתמודד עם "החבילה" האישית (אתם אחראים על "החבילה" המקצועית). סביר להניח שיש עובדים נוספים בחברה שישמחו לקבל כלים כאלו ולקחת חלק בקורסי ההעשרה הנ"ל.

בהצלחה.