אנשי המכירות שלך מוכנים לתחרות של מחר?

השוק העסקי משתנה במהירות. טקטיקות מכירה של אתמול כבר לא מספיקות כדי להתמודד עם התחרות של היום, קל וחומר של מחר.

האם לאנשי המכירות שלך יש את הכישורים והכלים שיאפשרו להם לשגשג בסביבה העסקית המאתגרת? 

אנשי המכירות שלך מוכנים לתחרות של מחר?

השוק העסקי משתנה במהירות. טקטיקות מכירה של אתמול כבר לא מספיקות כדי להתמודד עם התחרות של היום, קל וחומר של מחר. 

האם לאנשי המכירות שלך יש את הכישורים והכלים שיאפשרו להם לשגשג בסביבה העסקית המאתגרת? 

אתם יודעים שאנשי מכירות השטח שלכם (B2B) שמוכרים ללקוחות עסקיים, יכולים למכור יותר. אנשי המכירות עובדים קשה ועם זאת, הם לא ממקסמים את פוטנציאל המכירה. הם פוגשים לקוחות, אבל לא מצליחים להגדיל את המכירות.

התוצאה? אין גידול במכירות, הם לא עומדים ביעדים, הלקוחות נוטשים והרווחיות נפגעת.

 

מדוע זה קורה

הלקוחות העסקיים לא מרגישים מחוייבים לאיש המכירות והם רוכשים רק את המוצרים שהם חייבים.
הם לא נותנים חשיפה למוצרים בנקודת המכירה, לא לוקחים בחשבון את המוצרים שלכם בזמן קבלת החלטת קניה ובעצם מעבירים לך מסר: "אני לא רואה בך ספק ראשי ומוביל שלי".

כשאנשי המכירות יוכיחו ללקוח שהוא חשוב להם, הוא ייתן להם עדיפות ויגדיל את היקף ההזמנות והם הראשונים שאליהם הוא יפנה בכל שאלה והזמנה. הם יהיו האופציה הראשונה שלו.

אתם יודעים שאנשי מכירות השטח שלכם (B2B) שמוכרים ללקוחות עסקיים, יכולים למכור יותר. אנשי המכירות עובדים קשה ועם זאת, הם לא ממקסמים את פוטנציאל המכירה.
הם פוגשים לקוחות, אבל לא מצליחים להגדיל את המכירות.

התוצאה? אין גידול במכירות, הם לא עומדים ביעדים, הלקוחות נוטשים למתחרים והרווחיות נפגעת.

מדוע זה קורה

הלקוחות העסקיים לא מרגישים מחוייבים לאיש המכירות והם רוכשים רק את המוצרים שהם חייבים.
הם לא נותנים חשיפה למוצרים בנקודת המכירה, לא לוקחים בחשבון את המוצרים שלכם בזמן קבלת החלטת קניה ובעצם מעבירים לך מסר: "אני לא רואה בך ספק ראשי ומוביל שלי".

כשאנשי המכירות יוכיחו ללקוח שהוא חשוב להם, הוא ייתן להם עדיפות ויגדיל את היקף ההזמנות והם הראשונים שאליהם הוא יפנה בכל שאלה והזמנה. הם יהיו האופציה הראשונה שלו.

קורס מכירות בשיטת הגישורTM

אנשי המכירות שלך יקבלו את הידע העדכני ביותר, את הטקטיקות המתקדמות ביותר, ואת היכולת לבנות תוכנית פעולה להגדלת המכירות עמידה וחסינה בפני זעזועים, שתשמור אותם תמיד צעד אחד לפני המתחרים.

השיטה שמסייעת לאנשי מכירות שטח בחברות מובילות למכור יותר

כיצד להפוך לספק העיקרי של הלקוחות העסקיים

טכניקה לניתוח הפעילות של הלקוחות העסקיים, כלים להבנת קהל היעד של כל לקוח והתאמת מוצרים/שירותים שמקדמים את המטרות העסקיות של הלקוח יהפכו את איש המכירות לספק העיקרי של הלקוח העסקי. 

Nov 09, 2017

כלים להתמודדות בשוק תחרותי מוטה מחיר

הבנת הזירה העסקית ומיפוי הזדמנויות ואיומים לגיבוש אסטרטגית המכירות.
מיפוי מתחרים להכרות עם שוק התחרות, זיהוי צרכיו הישירים של כל לקוח, הבנת שרשרת קבלת ההחלטות וזיהוי הפונקציות המשפיעות על הלקוח.

Nov 09, 2017

תוכנית פעולה יישומית להגדלת המכירות

הכנת מפת דרכים לעמידה ביעדים מבוססת על שיטת "הספירה לאחור" לבניית תכנית פעולה אישית לעמידה ביעדים.
ניתוח הפעולות הנדרשות להשגת היעדים, מה לעשות, מתי לעשות ואיך לפעול כדי למכור יותר.

Nov 09, 2017

הכנה אפקטיבית של פגישת המכירה

טכניקות ושיטות לאיסוף מידע על הלקוחות כהכנה לפגישה. ניתוח תמהיל הרכישות, השוואה בין לקוחות זהים ובניית הצעת ערך מותאמת לכל לקוח שתשפיע על היקף הרכישה. 

Nov 09, 2017

איך להתמודד עם התנגדויות בפגישת המכירה

השיטה לניהול פגישת מכירה מגשרת ומשתפת באמצעות שאלות הנמקה שהופכת את הלקוח לשותף בתהליך המכירה.
טכניקה לזיהוי האינטרסים מקדמי ההחלטה של הלקוח וכלים למניעת התנגדויות רכישה.

Nov 09, 2017

קורס מכירות בשיטת הגישורTM

אנשי המכירות שלך יקבלו את הידע העדכני ביותר, את הטקטיקות המתקדמות ביותר, ואת היכולת לבנות תוכנית פעולה להגדלת המכירות עמידה וחסינה בפני זעזועים, שתשמור אותם תמיד צעד אחד לפני המתחרים.

השיטה שמסייעת לאנשי מכירות שטח בחברות מובילות למכור יותר

כיצד להפוך לספק העיקרי של הלקוחות העסקיים

טכניקה לניתוח הפעילות של הלקוחות העסקיים, כלים להבנת קהל היעד של כל לקוח והתאמת מוצרים/שירותים שמקדמים את המטרות העסקיות של הלקוח יהפכו את איש המכירות לספק העיקרי של הלקוח העסקי. 

Nov 09, 2017

כלים להתמודדות בשוק תחרותי מוטה מחיר

הבנת הזירה העסקית ומיפוי הזדמנויות ואיומים לגיבוש אסטרטגית המכירות.
מיפוי מתחרים להכרות עם שוק התחרות, זיהוי צרכיו הישירים של כל לקוח, הבנת שרשרת קבלת ההחלטות וזיהוי הפונקציות המשפיעות על הלקוח.

Nov 09, 2017

תוכנית פעולה יישומית להגדלת המכירות

הכנת מפת דרכים לעמידה ביעדים מבוססת על שיטת "הספירה לאחור" לבניית תכנית פעולה אישית לעמידה ביעדים.
ניתוח הפעולות הנדרשות להשגת היעדים, מה לעשות, מתי לעשות ואיך לפעול כדי למכור יותר.

Nov 09, 2017

הכנה אפקטיבית של פגישת המכירה

טכניקות ושיטות לאיסוף מידע על הלקוחות כהכנה לפגישה. ניתוח תמהיל הרכישות, השוואה בין לקוחות זהים ובניית הצעת ערך מותאמת לכל לקוח שתשפיע על היקף הרכישה. 

Nov 09, 2017

איך להתמודד עם התנגדויות בפגישת המכירה

השיטה לניהול פגישת מכירה מגשרת ומשתפת באמצעות שאלות הנמקה שהופכת את הלקוח לשותף בתהליך המכירה.
טכניקה לזיהוי האינטרסים מקדמי ההחלטה של הלקוח וכלים למניעת התנגדויות רכישה.

Nov 09, 2017
מה אנשי המכירות לומדים מהקורס

10 כלי המגשר שרותמים את הלקוח לתהליך

לבנות תוכנית פעולה אפקטיבית לעמידה ביעדים

להשפיע על קבלת החלטת הקניה של הלקוח

טכניקות להגדלת המכירות ללקוחות פעילים וחדשים

סט מיומנויות לניהול פגישות מכירה מקצועיות

לנתח את הפוטנציאל העסקי והזדמנויות להגדלת המכירות

כלים אפקטיביים להתמודדות בשוק תחרותי מוטה מחיר

ניהול התנגדויות וחסמי קניה באמצעות עקרונות הגישור

שיפור מיומנות ניהול המשא ומתן של אנשי המכירות

מה אנשי המכירות לומדים בקורס מכירות בשיטת הגישורTM

10 כלי המגשר שרותמים את הלקוח לתהליך

לבנות תוכנית פעולה אפקטיבית לעמידה ביעדים

להשפיע על קבלת החלטת הקניה של הלקוח

טכניקות להגדלת המכירות ללקוחות פעילים וחדשים

סט מיומנויות לניהול פגישות מכירה מקצועיות

לנתח את הפוטנציאל העסקי והזדמנויות להגדלת המכירות

כלים אפקטיביים להתמודדות בשוק תחרותי מוטה מחיר

ניהול התנגדויות וחסמי קניה באמצעות עקרונות הגישור

שיפור מיומנות ניהול המשא ומתן של אנשי המכירות

קורס מכירות פנים ארגוני למערכי מכירות בחברות
קורס מכירות לאנשי מכירות שטח

סילבוס ייעודי מותאם: מיקוד התכנים יקבע יחד עם מנהלי החברה בהלימה למטרות ויעדי החברה

קורס מכירות לאנשי מכירות שטח

סימולציות וניתוח מקרי אמת: מתוך הפעילות של אנשי המכירות, עם המוצרים שהם מוכרים ולקוחות שהם מכירים

קורס ניהול מו"מ להנהלה בכירה

פרקטיקה נטו: אנשי המכירות יצאו עם לו"ז פגישות ותוכנית פעולה ליישום מיידי

למי הקורס מתאים

למי הקורס מתאים

  • למערך אנשי מכירות שטח B2B שמוכרים ללקוחות עסקיים.
  • לאנשי מכירות וותיקים ומנוסים שצריכים לרענן את שיטות המכירה.
  • ליבואנים, יצרנים ומפיצים שאנשי המכירות שלהם לא עומדים ביעדים.

 

מתווה קורס מכירות בשיטת הגישורTM

  • הקורס המלא והמקיף: 3 ימי הדרכה – 9.00 עד 16.00
  • קורס מצומצם: 2 ימי הדרכה – 9.00 עד 16.00 (מפגש 1 בשבוע)
  • למערך אנשי מכירות שטח B2B שמוכרים ללקוחות עסקיים.
  • לאנשי מכירות וותיקים ומנוסים שצריכים לרענן את שיטות המכירה.
  • ליבואנים, יצרנים ומפיצים שאנשי המכירות שלהם לא עומדים ביעדים.

 

מתווה קורס מכירות בשיטת הגישורTM

  • הקורס המלא והמקיף: 3 ימי הדרכה – 9.00 עד 16.00

  • קורס מצומצם: 2 ימי הדרכה – 9.00 עד 16.00 (מפגש 1 בשבוע)

במה שונה הקורס הזה?

הקורס היחיד שמשלב בין ניסיון של 38 שנים בתחום המכירות, יחד עם כלים מעולם הגישור ושיטות פעולה שמיושמות בחברות הגדולות כדי לבנות לאנשי מכירות השטח שיטת עבודה מסודרת ותוכנית פעולה אפקטיבית שתשנה את  התוצאות שלהם שיעזרו להם למכור יותר ולעמוד ביעדים.

במקום ללמד אותם (עוד פעם) איך להתמודד עם" יקר לי" ועם "אני צריך לחשוב על זה" הם לומדים לנהל שיחת מכירה מקצועית, לומדים להוביל את השיחה להשגת המטרות שלהם, לייצר מעורבות ומחוייבות של הלקוח העסקי אליהם ולתהליך כל זאת באמצעות הכנה מקצועית ושיפור מיומנויות ניהול תהליכי מכירה מקצועיים. 

בואו להכיר את השיטה שסייעה לחברות מובילות לשפר את האפקטיביות של מערך המכירות!

מכירות בשיטת הגישור עמיר קרן | סדנאות, קורסים וליווי מערכי מכירות

נשמע מעניין?

תנו לאנשי המכירות שלכם את הכלים להצלחה

נשמע מעניין?

תנו לאנשי המכירות שלכם את הכלים להצלחה

מנהלי חברות מדברים על הקורס
קורס מכירות בשיטת הגישור ל אנשי מכירות

ברצוני להודות לעמיר קרן שהעביר קורס מכירות לעובדי החברה​.

הקורס כלל מצגות פרונטאליות, סימולציות והמחשות תוך שיתוף חוויתי של כל המשתתפים.

קיבלנו כלים לבנייה, ליישום ובקרת תהליכי מכירה שיתרמו לנו רבות להרחבת הפעילות העסקית כפי שהגדרנו כיעד מקורס המכירות.

דרור רייס - מנכ"ל

חברת ATS

המלצה קורס מכירות של עמיר קרן

ברצוני להודות לך על קורס לפיתוח מנהלי מכירות מעשיר, מהנה ותורם.
במסגרת הקורס קבלנו כלים מעשיים למקסום פוטנציאל המכירות, הקניית
מיומנויות, כלים וטכניקות יישומיות.
תהליך הלימוד נעשה באופן חוויתי ומהנה תוך שימוש בסימולציות, סרטונים וחומר
תאורטי. למדנו המון ויצאנו עם ארגז כלים מעשי.

זיו דגן - מנהל שוק מקומי

חברת אדמה אגן (מכתשים)

לוריאל חברה נוספת שמנהליה למדו אצל עמיר קרן

הקורס היה ממצה, מקיף, מעמיק ובעל ערך יישומי למשתתפים – ועל כך יעידו חוות הדעת החיוביות והנלהבות.

הקורס המקצועי הייחודי, שמטרתו הייתה מתן כלים  היה גם מהנה, מרענן, יצירתי ושובר פרדיגמות.

הצלחת לחדש למשתתפים, לרענן ולהעניק ערך מוסף גם לוותיקים ולמצליחים מביניהם, והענקת להם סט כלים פרקטי ושיטות ליישום בשטח בפעילותם העסקית עם לקוחות.

שיקו נהון - מנהל מכירות

חברת לוריאל

DEXCEL PHARMA חברה נוספת שמנהליה למדו אצל עמיר קרן

ברצוני להודות לך על סדנה ייחודית, שתרמה רבות לבניית כלים יישומיים בעבודתם של צוותי המכירה שלנו. ביצעת התאמה מצוינת לצרכים של הארגון והצוות, ועשית זאת במקצוענות ושירותיות ללא רבב.

צוות שיווק ישראל הוא עתיר ניסיון מכירתי ולמוד סדנאות ושיטות מכירה, ועם זאת, הצלחת לייצר ערכים מוספים לשדרוג כלים ויכולות, באמצעות סדנה חווייתית ומשתפת.

תמי טבת שטיירמן - מנהלת הדרכה ופיתוח ארגוני

חברת דקסל פארמה

חישתיל חברה נוספת שמנהליה למדו אצל עמיר קרן

עמיר מתאפיין ביחסי אנוש טובים, חריצות ומקצועיות ויוצר אווירה נעימה שמביאה
לפתיחות ושיתוף פעולה מהמשתתפים.
עמיר היה ממוקד בהשגת המטרות שהצבנו לעצמנו מהקורס, אך עם זאת ידע להעביר הנושאים בצורה חווייתית ומגבשת.
הקורס תרם רבות לבניית כלים יישומיים בעבודתם של צוותי המכירה שלנו.
נעשתה התאמה מצוינת לצרכים של הארגון והצוות ע"י עמיר.

יהודית אדלר - מנהלת משאבי אנוש

חברת חישתיל

מנהלים בחברות מסכמים את הקורס

קורס מכירות בשיטת הגישור ל אנשי מכירות

ברצוני להודות לעמיר קרן שהעביר קורס מכירות לעובדי החברה​.

הקורס כלל מצגות פרונטאליות, סימולציות והמחשות תוך שיתוף חוויתי של כל המשתתפים.

קיבלנו כלים לבנייה, ליישום ובקרת תהליכי מכירה שיתרמו לנו רבות להרחבת הפעילות העסקית כפי שהגדרנו כיעד מקורס המכירות.

דרור רייס - מנכ"ל

חברת ATS

המלצה קורס מכירות של עמיר קרן

ברצוני להודות לך על קורס לפיתוח מנהלי מכירות מעשיר, מהנה ותורם.
במסגרת הקורס קבלנו כלים מעשיים למקסום פוטנציאל המכירות, הקניית
מיומנויות, כלים וטכניקות יישומיות.
תהליך הלימוד נעשה באופן חוויתי ומהנה תוך שימוש בסימולציות, סרטונים וחומר
תאורטי. למדנו המון ויצאנו עם ארגז כלים מעשי.

זיו דגן - מנהל שוק מקומי

חברת אדמה אגן (מכתשים)

לוריאל חברה נוספת שמנהליה למדו אצל עמיר קרן

הקורס היה ממצה, מקיף, מעמיק ובעל ערך יישומי למשתתפים – ועל כך יעידו חוות הדעת החיוביות והנלהבות.

הקורס המקצועי הייחודי, שמטרתו הייתה מתן כלים  היה גם מהנה, מרענן, יצירתי ושובר פרדיגמות.

הצלחת לחדש למשתתפים, לרענן ולהעניק ערך מוסף גם לוותיקים ולמצליחים מביניהם, והענקת להם סט כלים פרקטי ושיטות ליישום בשטח בפעילותם העסקית עם לקוחות.

שיקו נהון - מנהל מכירות

חברת לוריאל

DEXCEL PHARMA חברה נוספת שמנהליה למדו אצל עמיר קרן

ברצוני להודות לך על סדנה ייחודית, שתרמה רבות לבניית כלים יישומיים בעבודתם של צוותי המכירה שלנו. ביצעת התאמה מצוינת לצרכים של הארגון והצוות, ועשית זאת במקצוענות ושירותיות ללא רבב.

צוות שיווק ישראל הוא עתיר ניסיון מכירתי ולמוד סדנאות ושיטות מכירה, ועם זאת, הצלחת לייצר ערכים מוספים לשדרוג כלים ויכולות, באמצעות סדנה חווייתית ומשתפת.

תמי טבת שטיירמן - מנהלת הדרכה ופיתוח ארגוני

חברת דקסל פארמה

חישתיל חברה נוספת שמנהליה למדו אצל עמיר קרן

עמיר מתאפיין ביחסי אנוש טובים, חריצות ומקצועיות ויוצר אווירה נעימה שמביאה
לפתיחות ושיתוף פעולה מהמשתתפים.
עמיר היה ממוקד בהשגת המטרות שהצבנו לעצמנו מהקורס, אך עם זאת ידע להעביר הנושאים בצורה חווייתית ומגבשת.
הקורס תרם רבות לבניית כלים יישומיים בעבודתם של צוותי המכירה שלנו.
נעשתה התאמה מצוינת לצרכים של הארגון והצוות ע"י עמיר.

יהודית אדלר - מנהלת משאבי אנוש

חברת חישתיל

מי אני ולמה איתי?

שמי עמיר קרן, במהלך 38 שנות הניסיון שלי כמנהל מערכי מכירות בפריסה ארצית, ניהלתי מאות אנשי מכירות והכשרתי מנהלי מכירות. 

הובלתי מאות רבות של תהליכי מכירות, תהליכי משא ומתן וסגרתי הסכמים שנתיים בהיקפים גדולים עם מנהלי רשתות קמעונאיות, לקוחות B2B, לקוחות B2C, סיטונאים, מפיצים, יבואנים ועוד.

מודל מכירות בשיטת הגישורTM מבוסס על הניסיון המצטבר שלי יחד עם השכלתי האקדמאית והכשרתי כמגשר מוסמך.

את הכלים שרכשתי לאורך השנים במסגרת תפקידיי בחברות המובילות, אני מיישם כיועץ לחברות וארגונים כמנהל מכירות במיקור חוץ למערכי מכירות.

התפקידים הבכירים בקריירה המקצועית שלי: 

מנהל סחר ומכירות ארצי – אלקטרה מוצרי צריכה

מנהל מכירות ארצי – דפי זהב.

מנהל אגף לקוחות מוסדיים – תדיראן מוצרי צריכה

מנהל חטיבת החנויות – אופטיקנה

שאלות נפוצות של מנהלים בחברות

ניסיון זה אמנם יתרון, אבל הרגלים עלולים להיות מכשול שקשה לשנות. העולם העסקי השתנה, אבל שיטות המכירה שלהם לא בהכרח התעדכנו. 

הם שומעים את אותן התנגדויות שוב ושוב, אבל לא באמת יודעים איך לתת להם מענה.

יתכן שהם למדו טכניקות, אבל לא מספיק לדעת למכור צריך לדעת איך להשפיע על החלטת הקניה של הלקוח העסקי. 

אנשי מכירות וותיקים לא צריכים עוד "חומר תאורטי" – הם צריכים כלים פרקטיים שיעבדו כאן ועכשיו.

העסק שלך מפסיד יותר זמן וכסף ממה שנדמה לך.

אם התוצאות של אנשי המכירות שלך לא יציבות – סימן שמשהו חסר להם. 

הכלים שהם יקבלו בקורס יעזרו להם לשפר את התוצאות וזה שווה לך מאות שעות של עבודה שנחסכות!

 כי המתחרים שלכם כבר עובדים אחרת וחלקם משאירים אתכם מאחור. כי מכירה חכמה היום היא לא רק דיבור משכנע, אלא הבנה עמוקה של הלקוח והתאמה אישית של הפתרון לכל עסקה.

כי גם שיטות מצוינות מתיישנות אם לא מעדכנים אותן.

הקורס הזה הוא לא עוד קורס מכירות ובטח לא כמו כולם – הקורס נבנה במיוחד עבור אנשי מכירות מנוסים וותיקים. הוא לא קורס כללי על מכירות – אלא דיוק ממוקד של שיטות מותאמות עבור הפעילות שלהם.

הוא לא רק חומר חדש – אלא שדרוג של הביצועים האישיים שלהם!

שאלות חשובות

אנשי המכירות שלי וותיקים, הם מכירים את כל השיטות, אז למה הם לא מוכרים יותר?

ניסיון זה אמנם יתרון, אבל הרגלים עלולים להיות מכשול שקשה לשנות. העולם העסקי השתנה, אבל שיטות המכירה שלהם לא בהכרח התעדכנו.
הם שומעים את אותן התנגדויות שוב ושוב, אבל לא באמת יודעים איך לתת להם מענה.

אנשי המכירות שלי עברו קורסים מקצועיים, מה כבר אפשר לחדש להם?

יתכן שהם למדו טכניקות, אבל לא מספיק לדעת למכור צריך לדעת איך להשפיע על החלטת הקניה של הלקוח העסקי.

אנשי מכירות וותיקים לא צריכים עוד "חומר תאורטי" - הם צריכים כלים פרקטיים שיעבדו כאן ועכשיו.

אני לא יכול לוותר על אף יום שלהם בשטח, אין לי זמן לבזבז על הכשרות

העסק שלך מפסיד יותר זמן וכסף ממה שנדמה לך.
אם התוצאות של אנשי המכירות שלך לא יציבות - סימן שמשהו חסר להם. הכלים שהם יקבלו בקורס יעזרו להם לשפר את התוצאות וזה שווה לך
 
מאות שעות של עבודה שנחסכות!

יש לנו כבר שיטות מכירה מסודרות, אז למה לשנות?

 כי המתחרים שלכם כבר עובדים אחרת וחלקם משאירים אתכם מאחור. כי מכירה חכמה היום היא לא רק דיבור משכנע, אלא הבנה עמוקה של הלקוח והתאמה אישית של הפתרון לכל עסקה.

כי גם שיטות מצוינות מתיישנות אם לא מעדכנים אותן.

מה אם הם יגידו שהקורס הזה הוא 'עוד אחד, כמו כולם'?"

הקורס הזה הוא לא עוד קורס מכירות ובטח לא כמו כולם – הקורס נבנה במיוחד עבור אנשי מכירות מנוסים וותיקים. הוא לא קורס כללי על מכירות – אלא דיוק ממוקד של שיטות מותאמות עבור הפעילות שלהם.

הוא לא רק חומר חדש - אלא שדרוג של הביצועים האישיים שלהם

מתלבטים? מוזמנים להתייעץ על מערך המכירות שלכם (בלי התחייבות)
הזמן שנותר עד סוף השנה כדי לעמוד ביעדי המכירות
ימים
שעות
דקות
שניות

Active Director מקבוצת ע. פוקוס ניהולי בע"מ

אימבר 7, פתח תקווה

עמיר קרן קורס מכירות
קורס מכירות ל אנשי מכירות שטח עמיר קרן

Active Director מקבוצת ע. פוקוס ניהולי בע"מ

עמיר קרן קורס מכירות
דילוג לתוכן