ברוב החברות אין מנהל מכירות אמיתי, אז המכירות פשוט קורות (או לא קורות)

לפעמים בעל החברה מנסה לנהל את אנשי המכירות "על הדרך" בין כל המשימות או שממנים איש מכירות ותיק כמנהל מכירות אבל לא תמיד יש לו את היכולות והכלים המתאימים.

התוצאה?

  • אנשי המכירות עסוקים, אבל לא יעילים.

  • היקף המכירות ללקוחות הקיימים לא גדל ועל גיוס לקוחות חדשים אין בכלל מה לדבר.

  • שחיקה של אנשי המכירות, תסכול מאי ההצלחה.

  • הכל נשען על בעל החברה שצריך לתחזק את כל המערכת, לבד.

וזה מוביל לתחושת איבוד שליטה, לעסקאות שלא נסגרות ולהפסד הכנסות.

מה עושים?

אפשר לגייס מנהל מכירות מנוסה, מישהו שניהל מכירות בחברות גדולות עם ניסיון בניהול מערכי מכירות. הוא יבנה תוכניות פעולה, יניע את אנשי המכירות שלך, ילווה אותם בפגישות עם לקוחות, יוביל אותם לעמוד ביעדים ויפנה לך זמן לנהל את החברה.

 

כל מה שעליך לעשות זה:

לפרסם ברשתות החברתיות שאתה מחפש מנהל מכירות, לפרסם מודעות בתשלום באתרי דרושים, לקרוא ולסנן עשרות קורות חיים כדי לאתר מתוכם בעלי ניסיון רלוונטי, לקיים ראיון אישי עם כל אחד מהם, לפסול כל מי שיש לו למעלה מ- 10 שנות ניסיון ודרישות השכר שלו מעבר ליכולות שלך, אחרי 3 חודשים להתפשר על מנהל מכירות פחות מנוסה, לקנות לו רכב, לחנוך אותו וללמד אותו על החברה ועל הפעילות, לחכות 3 חודשי הסתגלות בשכר מלא עד שיכיר את המערכת ולקוות שאנשי המכירות יקבלו אותו בזרועות פתוחות (בהצלחה עם זה).

מנהל מכירות במיקור חוץ
מנהל מכירות במיקור חוץ ניהול מערכי מכירות בחברות להגדלת מכירות

או שאתה יכול להיעזר במנהל מכירות במיקור חוץ

  • 38 שנות ניסיון מהיום הראשון: בלי עקומת למידה, מביא ידע וניסיון עם הצלחות מוכחות.

  • מהירות תגובה: מתחילים לייצר שינוי כבר מהחודש הראשון, רואים תוצאות בשטח תוך 3 חודשים.

  • חיסכון עצום בעלויות: בלי יחסי עובד מעביד, בלי הפרשות סוציאליות, בלי ימי מחלה או חופשה ובלי לקנות רכב. תשלום לפי היקף הפעילות ובלי ההוצאות הקבועות.

  • שקיפות מלאה: סט דוחות ונהלי עבודה ברורים, תוכניות פעולה מאושרות על ידך ודיווח יומי על קצב ההתקדמות.

  • גמישות: בלי התחייבות. אפשר להתנסות, לראות תוצאות ולהמשיך.

  • שיטה מוכחת: שיטה שעובדת שוב ושוב בחברות גדולות.

תוכנית פעולה אפקטיבית (4 שלבים)

  1. אבחון קצר ומדויק – להבין את מצב המכירות האמיתי.

  2. בניית תוכנית פעולה ברורה – עם יעדים מדידים, לוחות זמנים, דוחות ותהליכים.

  3. ניהול והובלת הצוות – לא ייעוץ מהצד, אלא ניהול בפועל של אנשי המכירות בשטח.

  4. מדידה ושיפור מתמיד – בכל יום בוחנים את התוצאות, מתקנים ומטפסים לפסגה הבאה.

אם אתה מזהה שהמכירות אצלך מתנהלות ולא מנוהלות – זה בדיוק הפתרון שאני מציע לך.

שמי עמיר קרן ואני מלווה בעלי חברות שרוצים להוביל שינוי אמיתי במכירות.

אני עוסק במכירות 38 שנים ואת הניסיון שלי צברתי כמנהל מערכי מכירות ארציים בחברות גדולות: תדיראן, אלקטרה, דפי זהב ואופטיקנה.

ב- 17 השנים האחרונות אני יועץ, מדריך ומלווה מערכי מכירות בחברות מובילות: לוריאל, מכתשים אגן, Dexcel פארמה, מולטילוק, נסלס יבוא ושיווק, מיאל יבוא, חרפ תעשיות, חישתיל ועוד רבות.

בחברה בתחום המזון היבש, בניתי לאיש מכירות שהיה לפני פיטורין תוכנית פעולה, ליוויתי אותו במשך 3 חודשים שבסיומם הוא הגדיל את המכירות שלו ב- 50%.

בחברה יבואנית ניתחתי ופילחתי את שוק התחרות והלקוחות ושיניתי את תהליכי המכירה. החברה סיימה את השנה עם 7% גידול ברווח הגולמי וגידול של 12% בהיקף המכירות.

 

השאלה היא לא אם אתה צריך מנהל מכירות במיקור חוץ, אלא כמה עוד אתה מוכן להפסיד עד שתעשה את הצעד הזה.

בשיחה אחת קצרה נבין יחד האם זה השירות שאתה צריך.