עמיר קרן מכירות בשיטת הגישור בחברות

מכירה בחנות – החסמים והאתגרים

שיחת מכירה בחנות

חסם המסכות

הלקוח ואתה עוטים מסכות והתקשורת בשיחת מכירה בחנות מעט יותר מסובכת. 

לעיתים, קשה לשמוע אחד את השני, מילים נבלעות ונשאר הרבה מקום “לפרשנות, להערכות ולניחושים” מה נאמר בשיחה.

הקפד שהלקוח שומע אותך בשיחת מכירה בחנות

הדבר נכון לאיש המכירות ונכון גם ללקוח. שיחת מכירה בחנות שיש בה רעשי רקע (לקוחות נוספים, עובדים, מוזיקה) לעיתים יוצרת אי הבנה ואינה ברורה ומדוייקת וכך מקטינה את אחוזי הסגירה שלך.

דבר ברור, בקול רם וחד.
וודא כי הלקוח שמע ומבין את דבריך ושים לב כי אתה שומע ומבין נכון את דברי הלקוח. 

אם נראה לך שלא הבנת את כוונת הלקוח, שאל אותו ובקש הבהרות 😊. 

קרא את המדריך לניהול חנויות ורשתות קמעונאיות בתקופת הקורונה

שפת הגוף והבעות הפנים של הלקוח כאמצעי להגדלת מכירות

שנים רבות לימדו את אנשי המכירות להסתכל על הבעות הפנים של הלקוחות כתגובה לא מודעת לנאמר בשיחת מכירה בחנות.

לימדו את אנשי המכירות לחייך אל הלקוחות ולשמור על אווירה נינוחה וחייכנית. בימים אלו, כשהלקוח, אתה והצוות שלך עוטים מסיכות, קשה מאוד לראות הבעות פנים.

בעצם לקחו מאנשי המכירות את ה”כלי שובר הקרח” (החיוך) ואין להם אפשרות לראות את הבעות הפנים של הלקוח.

חייך עם העיניים

מצד שני, ניתן לראות את העיניים המחייכות והפנים שמשרות אווירה נינוחה. לכן, אל תכווץ גבות תסתכל על הלקוח ותאפשר לו לראות את העיניים המחייכות שלך, זהו אמצעי בונה אמון היחיד שגלוי בפניך.

שמור מרחק פיזי של 2 מטרים. 

חזק את הבטחון של הלקוח שאתה מקפיד על הכללים והביטחון האישי שלו חשוב לך. הצג את המוצרים מרחוק, הנח את המוצרים על הדלפק והתרחק מעט על מנת לאפשר ללקוח להתקרב ולבחון את המוצר.

 

רוצה לשפר את שיחת המכירה בחנות שלך ושל אנשי המכירות? צור קשר ואחזור אלייך מייד.

הדרכת מכירות בשיטת הגישור

32 שנות הניסיון שלי בשטח כמנהל מכירות בחברות גדולות ומובילות, היוו את היסודות לשיטה הייחודית שפיתחתי להגדלת מכירות, לשיפור הרווחים ולעמידה ביעדים העסקיים… המשך לקרוא >>

מנהלים ממליצים

טיפים למכירות

שיטות הפעולה

בנה את אסטרטגיית היציאה​ של אנשי המכירות שלך!!

סדנת מכירות בשיטת הגישור – יוצרים שגרת מכירות חדשה, מדוייקת ומשתלמת יותר!!!

עוד על אסטרטגיית היציאה >>

איתור מנועי צמיחה לפיתוח עסקי להרחבת הפעילות עם לקוחות קיימים, גיוס לקוחות חדשים ואיתור הזדמנויות להגעה לקהלים חדשים ולמוצרים מותאמים.

לתיאום פגישה (ללא התחייבות) >>

הכנה והטמעת תכנית פעולה אפקטיבית להגדלת המכירות. הובלת תוכנית הפעולה יחד עם מנהלי החברה ואנשי המכירות להגדלת נתח השוק והמכירות.

איך מכינים תוכנית פעולה >>

3 הכללים לחברה בצמיחה – תכנון, ניהול ובקרה. בניית תהליכי ניהול מתקדמים מבוססים על ניתוח שוק הפעילות ופוטנציאל הצמיחה. תכנון מדוייק לתהליכים חוצי חברה.

קרא עוד על תכנון עסקי >>