עמיר קרן מכירות בשיטת הגישור בחברות

מי הלקוחות של המתחרים שלך

הגדלת מכירות בשיטת הגישור | שיטה המיועדת למי שלא אוהב למכור באגרסיביות

מי הלקוחות של המתחרים שלך

הלקוחות של המתחרים שלך הם הלקוחות שלא קנו ממך! ייתכן שהסיבה היא חווית לקוח נעימה יותר אצל המתחרים שלך ולא בהכרח המחיר הוא שגרם ללקוחות לא לרכוש ממך. ייתכן שקהל המטרה שלך הן נשים עצמאיות או אולי הקהל הגברי חובב הרכיבה על אופניים ואולי בכלל קהל היעד שלך הוא המגזר העסקי וכו’.

בעולם תחרותי ההגדרה מי קהל היעד שלך חשובה כדי לייצר חווית לקוח מושלמת שתגרום ללקוח לרגוש ממך ולהעדיף אותך על פני המתחרים. חווית לקוח הופכת את הלקוח מ”קהל יעד” ללקוח משלם.

הפעולה היחידה שמכניסה לך כסף לעסק זו פעולת המכירה!

איפיון סוגי לקוחות בעולם המכירות

לאנשי שיווק חשוב להגדיר את קהל היעד כדי למקד את המסר השיווקי, מהלכי השיווק נועדו ליצור קשר בינך לבין הלקוח, על מנת להפוך את הלקוח המתעניין ללקוח קונה עליך לוודא כי חווית הלקוח שלו חיובית עוד לפני שהגעתם בכלל לדיון על המחיר. בעולם המכירות וניהול המו”מ הגדרת הלקוחות היא פשוטה יותר ומחלקת את הלקוחות רק לשני סוגי לקוחות:

  • לקוח שקונה אצלך
  • לקוח שקונה אצל המתחרים שלך

נראה כאילו זו חלוקה בסיסית ושרירותית כי מי בכלל החליט שאם לקוח לא קונה אצלי הוא קונה אצל המתחרה שלי? ובכן, אלו עובדות החיים. כבעל עסק שליך לשנות את קו החשיבה שלך לגבי כל אינטראקציה עם לקוח ומוטלת עליך המשימה שכל לקוח יהיה לקוח מהסוג הראשון (קונה אצלך) ולא מהסוג השני (קונה מהמתחרה שלך). אנשים לעולם לא יבזבזו את הזמן שלהם לשווא. אין להם בעיה לבזבז את הזמן של אחרים אבל לא את שלהם ולכן כאשר אדם יוצר קשר איתך (לא משנה באיזה תחום  אתה עוסק) ע”י השארת פרטים באתר, הגעה לבית העסק, שיחת טלפון או אפילו במייל המשמעות היא שהוא רוצה לקנות מוצר או השירות כמו שלך והוא יקנה אותו ממך, או מהמתחרים שלך.

מתי לאחרונה אמרת לעצמך: “הוא לא יקנה, הוא לא רציני”?

המשפט שמחרב כל עסקה פוטנציאלית!! כמה פעמים אמרת את זה לעצמך כאשר היית בקשר עם לקוח ואתה החלטת מראש ובשבילו שהוא לא יקנה? הבעיה שחשיבה כזו יוצרת אצלך ריחוק מהלקוח וכל החווית לקוח שלו נפגעת מכך. ייתכן ש”הלקוח הלא רציני” עזב אותך בלי לרכוש ממך, אך סביר להניח שהוא יקנה מוצר זהה או תחליפי….. מהמתחרה שלך.

אדם שמשקיע זמן לבדוק, לשאול, לברר, הוא אדם שרוצה פתרון לבעיה שלו. לעיתים הקניה תהיה בטווח זמן קצר מרגע שיתחיל לבצע את הבדיקה ולעיתים ייקח זמן ארוך יותר עד לביצוע הרכישה (לא בהכרח תלוי בהיקף העסקה כמו בבשלות של האדם לבצע רכישה) אבל אדם שמתעניין וחוקר…… יקנה.

הדרכת מכירות בשיטת הגישור

32 שנות הניסיון שלי בשטח כמנהל מכירות בחברות גדולות ומובילות, היוו את היסודות לשיטה הייחודית שפיתחתי להגדלת מכירות, לשיפור הרווחים ולעמידה ביעדים העסקיים… המשך לקרוא >>

מנהלים ממליצים

טיפים למכירות

שיטות הפעולה

בנה את אסטרטגיית היציאה​ של אנשי המכירות שלך!!

סדנת מכירות בשיטת הגישור – יוצרים שגרת מכירות חדשה, מדוייקת ומשתלמת יותר!!!

עוד על אסטרטגיית היציאה >>

איתור מנועי צמיחה לפיתוח עסקי להרחבת הפעילות עם לקוחות קיימים, גיוס לקוחות חדשים ואיתור הזדמנויות להגעה לקהלים חדשים ולמוצרים מותאמים.

לתיאום פגישה (ללא התחייבות) >>

הכנה והטמעת תכנית פעולה אפקטיבית להגדלת המכירות. הובלת תוכנית הפעולה יחד עם מנהלי החברה ואנשי המכירות להגדלת נתח השוק והמכירות.

איך מכינים תוכנית פעולה >>

3 הכללים לחברה בצמיחה – תכנון, ניהול ובקרה. בניית תהליכי ניהול מתקדמים מבוססים על ניתוח שוק הפעילות ופוטנציאל הצמיחה. תכנון מדוייק לתהליכים חוצי חברה.

קרא עוד על תכנון עסקי >>