הגדלת מכירות ורווחים

4 המפתחות להגדלת מכירות. הגדלת רווחים.

4 כללי המפתח שכל מנהל/ת הרוצה להגדיל מכירות ולעמוד לעמוד ביעדים חייב לבצע.

המפתחות שעושים את ההבדל בין חברה הנלחמת בשוק התחרות לחברה המובילה את תחום הפעילות.

מפתח מס’ 1 להגדלת מכירות. גדלת הרווחים:

ממוצע עסקה של כל איש מכירות – ממוצע העסקה מציג את יכולות המכירה, תמהיל המוצרים וסוגי הלקוחות איתם מעדיף לעבוד איש המכירות. עליכם לבחון את הדרכים להעלאת ממוצע המכירה ע”י שינוי סוגי לקוחות של איש המכירות, שינוי אזור גיאוגרפי, יצירת חבילות (באנדלינג) ייעודיות ועוד.

מפתח מס’ 2 להגדלת מכירות. הגדלת רווחים:

ניתוח מסד הלקוחות (B2B עסקיים) – תמצאו שרוב הלקוחות הרשומים במסד הנתונים (לקוחות שרכשו מכם) אינם רוכשים מכם באופן שוטף.

חדשו את הקשר עם הלקוחות, לימדו מה גרם להם להפסיק לרכוש מכם ותנו להם מענה מקצועי. כך תחדשו את הפעילות העסקית עם חלק מהלקוחות שנטשו אתכם לטובת המתחרים. אם הם לא סגרו את הפעילות העסקית שלהם המשמעות היא שהם רוכשים מהמתחרים שלכם!

מפתח מס’ 3 להגדלת מכירות. הגדלת רווחים:

תוכנית יעדים ללקוחות (B2B עסקיים) – נתחו את תמהיל המוצרים של כל לקוח, השוו את תמהיל הרכישות שלו ללקוח זהה (אופי פעילות דומה או באותו אזור גיאוגרפי).

הכינו תוכנית יעדים ללקוחות הכוללת אינסטיב (הטבה) להגעת הלקוח ליעד. תוכנית היעדים יוצרת ללקוחות כדאיות להגדיל את תמהיל המוצרים אותם הם רוכשים מכם, מעמיקה את נאמנות הלקוח והופכת תהליך פאסיבי לתהליך מנוהל ואפקטיבי. זהו פוטנציאל הצמיחה שלכם שאינו דורש השקעות בשיווק או בפרסום. כך בונים תוכניות יעדים ללקוחות >>

מפתח מס’ 4 להגדלת מכירות. הגדלת רווחים:

אחרון אך לא חביב – קצב גלגול המלאי ביחס לקצב המכירות. מחסנים המלאים בסחורה התקועה שנים מכבידים על תזרים המזומנים וגוזלים שטחי אחסון. נתחו את המלאי, מיכרו את המלאי התקוע ופנו מקום למוצרים שקצב המכירה שלהם מהיר. כך תהפכו מלאי מת למזומנים בחשבון ועלויות האחסנה והתפעול שלכם יקטנו.

ניתן היה למנוע או להקטין את היקפי ה- “מלאי המת” ע”י ניתוח דוח גלגול מלאי ולהתאים אותו לקצב ותמהיל המכירות. כך מנהלים מלאי באופן אפקטיבי >>

בהצלחה.

—————————————-

איך נוח לך ליצור איתי קשר?

מאמרים שמנהלים בחרו לקרוא

ארגון מוכר | איך לרתום את העובדים לתפיסת - ארגון מוכר - יוצרים חווית לקוח חיובית

מהו ארגון מוכר?

איך לרתום את העובדים לתפיסת “ארגון מוכר”. כיצד יוצרים חווית לקוח חיובית והופכים את העובדים לאנשי מכירות גם אם אינם אנשי מכירות במסגרת תפקידם.

למאמר המלא »
אימון מכירות בשיטת הגישור

איך למכור בלי לתת הנחות…

הלקוחות לא מחפשים מחירים זולים או מבצעים, הם רוצים לגשר על פערים. כדי למכור יותר לא צריך לתת הנחות…
שנו את המסר וניסוח שיחת המכירה שלכם, התאימו את תהליך המכירה, גשרו על הפערים ועל אי הוודאות של הלקוחות ותמכרו הרבה יותר.

למאמר המלא »
ערכת ניהול מלאי

ניהול מלאי

ניהול מלאי הוא החלק הכי מאתגר בכל עסק בכלל ובעסק קמעונאי בפרט. זהו אחד משלושת הגורמים העקריים הגורמים לקשיי תזרים בעסקים קמעונאיים ופוגע קשות ברווחיות. קבל ערכת ניהול מלאי בחינם.

למאמר המלא »