המפתחות להגדלת המכירות והרווחים של חברות ועסקים:

הגדלת מכירות ורווחים

1. ממוצע עסקה של כל איש מכירות – ממוצע העסקה מציג את יכולות המכירה, תמהיל המוצרים וסוגי הלקוחות איתם מעדיף לעבוד איש המכירות.

עליכם לבחון את הדרכים להעלאת ממוצע המכירה ע”י שינוי סוגי לקוחות של איש המכירות, שינוי אזור גיאוגרפי, יצירת חבילות (באנדלינג) ייעודיות ועוד.

2. ניתוח מסד הלקוחות (B2B עסקיים) – תמצאו שרוב הלקוחות הרשומים במסד הנתונים (לקוחות שרכשו מכם) אינם רוכשים מכם באופן שוטף.

חדשו איתם את הקשר, למדו מה גרם להם להפסיק לרכוש מכם ותנו מענה מקצועי וכך תחזירו חלק מהם אליכם. אם הם לא סגרו את הפעילות העסקית שלהם המשמעות היא שהם רוכשים מהמתחרים שלכם!

3. תמהיל המוצרים של הלקוחות הפעילים (B2B עסקיים) – נתחו את תמהיל המוצרים של כל לקוח, השוו את תמהיל הרכישות שלו ללקוח זהה (אופי פעילות דומה או באותו אזור גיאוגרפי).

דברו עם הלקוחות, לימדו מה מונע מהם לרכוש מכם ומדוע מעדיפים את המתחרים וצרו להם כדאיות להגדיל את תמהיל ה מוצרים אותם הם רוכשים מכם.

זהו פוטנציאל הצמיחה שלכם שאינו דורש השקעות בשיווק או בפרסום.

4. אחרון אך לא חביב – קצב גלגול המלאי ביחס לקצב המכירות. מחסנים המלאים בסחורה ששוכבת שנים מכבידים על תזרים המזומנים וגוזלים שטחי אחסון.

נתחו את המלאי, מיכרו את כל המלאי התקוע ופנו מקום למוצרים שקצב המכירה שלהם גבוה. ניתן היה למנוע או להקטין את היקפי ה- “מלאי המת” ע”י ניתוח דוח גלגול מלאי ולתהאים אותו לקצב ותמהיל המכירות.

בהצלחה.

איך נוח לך ליצור איתי קשר?
באמצעות ה- מייל, רוצה להשאיר הודעה או שנשוחח בטלפון 077-8066444?