הגדלת מכירות ורווחים

4 המפתחות להגדלת מכירות. הגדלת רווחים.

4 כללי המפתח שכל מנהל/ת הרוצה להגדיל מכירות ולעמוד לעמוד ביעדים חייב לבצע.

המפתחות שעושים את ההבדל בין חברה הנלחמת בשוק התחרות לחברה המובילה את תחום הפעילות.

מפתח מס’ 1 להגדלת מכירות. גדלת הרווחים:

ממוצע עסקה של כל איש מכירות – ממוצע העסקה מציג את יכולות המכירה, תמהיל המוצרים וסוגי הלקוחות איתם מעדיף לעבוד איש המכירות. עליכם לבחון את הדרכים להעלאת ממוצע המכירה ע”י שינוי סוגי לקוחות של איש המכירות, שינוי אזור גיאוגרפי, יצירת חבילות (באנדלינג) ייעודיות ועוד.

מפתח מס’ 2 להגדלת מכירות. הגדלת רווחים:

ניתוח מסד הלקוחות (B2B עסקיים) – תמצאו שרוב הלקוחות הרשומים במסד הנתונים (לקוחות שרכשו מכם) אינם רוכשים מכם באופן שוטף.

חדשו את הקשר עם הלקוחות, לימדו מה גרם להם להפסיק לרכוש מכם ותנו להם מענה מקצועי. כך תחדשו את הפעילות העסקית עם חלק מהלקוחות שנטשו אתכם לטובת המתחרים. אם הם לא סגרו את הפעילות העסקית שלהם המשמעות היא שהם רוכשים מהמתחרים שלכם!

מפתח מס’ 3 להגדלת מכירות. הגדלת רווחים:

תוכנית יעדים ללקוחות (B2B עסקיים) – נתחו את תמהיל המוצרים של כל לקוח, השוו את תמהיל הרכישות שלו ללקוח זהה (אופי פעילות דומה או באותו אזור גיאוגרפי).

הכינו תוכנית יעדים ללקוחות הכוללת אינסטיב (הטבה) להגעת הלקוח ליעד. תוכנית היעדים יוצרת ללקוחות כדאיות להגדיל את תמהיל המוצרים אותם הם רוכשים מכם, מעמיקה את נאמנות הלקוח והופכת תהליך פאסיבי לתהליך מנוהל ואפקטיבי. זהו פוטנציאל הצמיחה שלכם שאינו דורש השקעות בשיווק או בפרסום. כך בונים תוכניות יעדים ללקוחות >>

מפתח מס’ 4 להגדלת מכירות. הגדלת רווחים:

אחרון אך לא חביב – קצב גלגול המלאי ביחס לקצב המכירות. מחסנים המלאים בסחורה התקועה שנים מכבידים על תזרים המזומנים וגוזלים שטחי אחסון. נתחו את המלאי, מיכרו את המלאי התקוע ופנו מקום למוצרים שקצב המכירה שלהם מהיר. כך תהפכו מלאי מת למזומנים בחשבון ועלויות האחסנה והתפעול שלכם יקטנו.

ניתן היה למנוע או להקטין את היקפי ה- “מלאי המת” ע”י ניתוח דוח גלגול מלאי ולהתאים אותו לקצב ותמהיל המכירות. כך מנהלים מלאי באופן אפקטיבי >>

בהצלחה.

—————————————-

איך נוח לך ליצור איתי קשר?

מאמרים שמנהלים בחרו לקרוא

קורס מכירות

העובדות לא תורמות להגדלת מכירות

הידעת? עובדות ונתונים פוגעים בשיחת המכירה ומקטינים את המכירות! העובדה הפשוטה היא שהעובדות לא בהכרח עובדות לטובת איש המכירות בתהליך המכירה.אנשי מכירות מרבים להיעזר בעובדות ונתונים טכניים אך משום מה זה לא עושה רושם על רוב הלקוחות. יש חשיבות גדולה יותר למיקום ואופן הצגת העובדות בשיחת המכירה ולא רק לעובדות עצמן.

למאמר המלא »
שיטות מכירה

אמיל”י לא מוכרת

אנשי מכירות שמוכרים תועלות ויתרונות (אמיל”י) ללקוחות חייבים לבחון את שיטות המכירה שלהם ולהתאים אותן מחדש. על מנת למנוע את תחושת ההפסד של הלקוחות ולהעביר אותם לשלב החיפוש אחרי הרווח והתועלת על אנשי המכירות להתעניין בלקוחות וברצונות שלהם.

למאמר המלא »