טמפלט מנצח להצעות מחיר

טמפלט מנצח להצעות מחיר

טמפלט מנצח להצעות מחיר

האם אתה מהמר על הלקוחות שלך?

האם אתה מוכן להמר על העסקה הבאה שלך? האם אתה מוכן לסכן את ההעסקה עם הלקוח רק בגלל שמבנה הצעת המחיר שלך גורם ללקוח להירתע מהעסקה איתך ולהעדיף את המתחרים שלך על פניך?

בסיום פגישה עם לקוח אתה יוצא בתחושה שהעסקה סגורה, כל שנותר לך הוא  לשלוח את הצעת המחיר והלקוח יזמין. אתה כותב הצעת מחיר יפה, מוסיף את הלוגו שלך, מקפיד על פרטי העסק, כותב בצורה מפורטת את השירות ואת העלויות ושולח ללקוח.

עובר יום, עוברים יומיים, עוברים 3 ימים והלקוח לא שולח את הצעת המחיר החתומה. אתה מתקשר אליו לשאול מדוע לא שלח את הצעת המחיר החתומה והלקוח אומר לך: אני צריך לחשוב על זה.

פתאום זה מכה בך, מה קרה? איך יכול להיות שפגישה מצויינת עם תחושה שהעסקה סגורה לפתע מקבלת  תפנית והופכת לעסקה שנמצאת בסכנה וייתכן שהלקוח לא יזמין?

הצעת המחיר היא איש המכירות  שלך

ביציאה מהפגישה אתה מאבד את השליטה על תהליך המכירה. בשלב הזה הצעת המחיר מייצגת אותך אצל הלקוח והיא זו שנמצאת עם הלקוח בזמן שהוא מקבל את ההחלטה האם לקנות ממך או מהמתחרה שלך.

הצעת המחיר היא חלק משלים מתוך תהליך המכירה והיא כלי נוסף בארגז הכלים שלך שעוזר לך להגדיל מכירות ולסגור יותר עסקאות. עליך לראות את הצעת המחיר כאיש המכירות שלך.

טמפלט מנצח להצעת מחיר שיעזור לך לסגור יותר עסקאות

הצעת המחיר צריכה להציג ללקוח את כל הפרטים הכלולים בעסקה, עלויות ותנאי תשלום כדי שהלקוח ידע מה הוא מקבל ועל מה הוא מתחייב על מנת למנוע אי הבנות בהמשך. יחד עם זאת, הצעת המחיר צריכה לייצג אותך, לבנות ללקוח את הביטחון ביכולת שלך לספק את השירות/מוצר. מטרת הצעת המחיר להסיר את חסמי הקניה האחרונים ולתת מענה ללבטים של הלקוח.

זכור: בזמן החלטת הקניה אתה לא נמצא ליד הלקוח. הצעת המחיר היא “איש המכירות” שלך בזמן הקריטי ביותר כאשר הלקוח מחליט האם לקנות ממך. הפוך את הצעת המחיר שלך לאיש מכירות מיומן ותסגור יותר עסקאות.

רוצה טמפלט מנצח להצעות מחיר שיגדיל את היקף המכירות שלך? הקלק עלי

הדרכת מכירות בשיטת הגישור

32 שנות הניסיון שלי בשטח כמנהל מכירות בחברות גדולות ומובילות, היוו את היסודות לשיטה הייחודית שפיתחתי להגדלת מכירות, לשיפור הרווחים ולעמידה ביעדים העסקיים… המשך לקרוא >>

מנהלים ממליצים

טיפים למכירות

שיטות הפעולה

בנה את אסטרטגיית היציאה​ של אנשי המכירות שלך!!

סדנת מכירות בשיטת הגישור – יוצרים שגרת מכירות חדשה, מדוייקת ומשתלמת יותר!!!

עוד על אסטרטגיית היציאה >>

איתור מנועי צמיחה לפיתוח עסקי להרחבת הפעילות עם לקוחות קיימים, גיוס לקוחות חדשים ואיתור הזדמנויות להגעה לקהלים חדשים ולמוצרים מותאמים.

לתיאום פגישה (ללא התחייבות) >>

הכנה והטמעת תכנית פעולה אפקטיבית להגדלת המכירות. הובלת תוכנית הפעולה יחד עם מנהלי החברה ואנשי המכירות להגדלת נתח השוק והמכירות.

איך מכינים תוכנית פעולה >>

3 הכללים לחברה בצמיחה – תכנון, ניהול ובקרה. בניית תהליכי ניהול מתקדמים מבוססים על ניתוח שוק הפעילות ופוטנציאל הצמיחה. תכנון מדוייק לתהליכים חוצי חברה.

קרא עוד על תכנון עסקי >>
WhatsApp chat