עמיר קרן מכירות בשיטת הגישור בחברות

התנהלות נכונה עם הבנק

תמחור מוצר חדש

התנהלות נכונה עם הבנק

לעיתים רק המחשבה על הבנק יוצרת אצל בעלי עסקים סלידה ואולי חשש כי אין בעל עסק אחד שאוהב את שיחת הבוקר עם מנהל הבנק ששואל אותו:  כמה כסף תפקיד היום?

בעלי עסקים קטנים חשים במלכודת ביחסים שלהם עם הבנק ושוכחים שהבנק הוא בסה”כ ספק שלהם.

הבנק הוא ספק של כסף אבל ספק בדיוק כמו כל ספק אחר של העסק ומכיוון שכך התנהלות נכונה עם הבנק היא לא התנהלות של להוריד את הראש, לקוות שמנהל הבנק לא יעצור תשלומים ובעיקר שלא יתקשר גם מחר בבוקר אלא צריך לנהל את הקשר העסקי ככל קשר עסקי אחר.

האם זו גזירת גורל? ממש לא!

הבנק מרוויח כסף רק מעסק שנמצא בחובות אבל משלם אותם. כל עוד עסק לא במינוס ואין לו הלוואות הוא עסק לא רווחי מבחינת הבנק שעושה את כל הרווחים שלו מריביות, פעולות בחשבון, הלוואות וכו’ ולכן אם העסק נמצא במינוס או ממונף בהלוואה בנקאית זו לא סיבה לחשוש מהבנק אלא להבין שאתם לקוחות מעולים של הבנק לקוחות VIP

אתה לקוח VIP של הבנק

הפעילות שלך עם הבנק צריכה להיות בשליטה שלך ועליך להוביל את כל המו”מ והדיונים עם הבנק שלך. זכור, מנהל הבנק הוא כמו מנהל סניף הסופר הקרוב אליך ויש לו יעדים עסקיים להגיע אליהם כדי לרצות את המנהלים שלו ויחד עם זה אינטרסים אישיים להתקדם ולהתפתח בתוך המערכת שבה הוא עובד, הבנק.

כדי לקבל את מה שאתה רוצה עליך לתת למנהל הבנק את מה שהוא צריך. כלומר, אם אתה רוצה פריסת תשלומים, הלוואה, דחיית החזר, שישלם צ’ק לספק למרות שיש לך מינוס בחשבון אתה צריך לתת למנהל הבנק בטחון שהוא יקבל ממך בתמורה משהו שיעזור לו לעמוד ביעדים שלו.

איך תבנה אמון עם מנהל הבנק

# עבור כל ערב על התשלומים שלך ליום המחרת לעומת ההכנסות אם יש פער בינהם תקדים אתה ותתקשר למנהל הבנק לעדכן אותו. כך הוא יבין שאתה בשליטה מלאה על תזרים המזומנים בעסק ואתה מודע למה שמתרחש אצלך.

# אם קיבלת הזמנה גדולה מלקוח עבור “במקרה” בסניף הבנק שלך, כנס לחדר המנהל לשאול לשלומו ובדרך אגב תראה לו את ההזמנה שקיבלת ושתף אותו בפעילות שלך עם הלקוח.

# נניח שיש לך הזדמנות לרכישת חומרי גלם בהנחה גדולה תמורת תשלום מזומן אך אין לך את מלוא הסכום בחשבון הבנק תתקשר למנהל הבנק ושתף אותו בדילמה שלך האם לקנות עכשיו במזומן ולהרוויח יותר בעת המכירה או לוותר בגלל חוסר מזומן בחשבון הבנק. ההמלצה שלו תהיה המחויבות שלו לתהליך איתך.

ככל שתרכוש את אמונו של מנהל הבנק שלך ותוכיח לו שאתה מנהל את תזרים המזומנים שלך, מודע לתשלומים שיוצאים ונכנסים בחשבון ותיתן למנהל הבנק שלך בטחון בך ובמה שאתה עושה כך שיתוף הפעולה שלו איתך יגדל.

כמו שאתה כבר יודע בנקים מרוויחים מעסקים שחייבים להם כסף אבל גם משלמים את החוב ולכן האינטרס שלו יהיה לשמר אותך כלקוח חייב אך משלם. זה מתאים ליעדים העסקיים של הסניף שלו וליעדים האישיים שלו לקידום בתוך הבנק.

קבל מיידית ובחינם את המדריך לחסכון בעמלות הבנק קרא את המדריך

הדרכת מכירות בשיטת הגישור

32 שנות הניסיון שלי בשטח כמנהל מכירות בחברות גדולות ומובילות, היוו את היסודות לשיטה הייחודית שפיתחתי להגדלת מכירות, לשיפור הרווחים ולעמידה ביעדים העסקיים… המשך לקרוא >>

מנהלים ממליצים

טיפים למכירות

שיטות הפעולה

בנה את אסטרטגיית היציאה​ של אנשי המכירות שלך!!

סדנת מכירות בשיטת הגישור – יוצרים שגרת מכירות חדשה, מדוייקת ומשתלמת יותר!!!

עוד על אסטרטגיית היציאה >>

איתור מנועי צמיחה לפיתוח עסקי להרחבת הפעילות עם לקוחות קיימים, גיוס לקוחות חדשים ואיתור הזדמנויות להגעה לקהלים חדשים ולמוצרים מותאמים.

לתיאום פגישה (ללא התחייבות) >>

הכנה והטמעת תכנית פעולה אפקטיבית להגדלת המכירות. הובלת תוכנית הפעולה יחד עם מנהלי החברה ואנשי המכירות להגדלת נתח השוק והמכירות.

איך מכינים תוכנית פעולה >>

3 הכללים לחברה בצמיחה – תכנון, ניהול ובקרה. בניית תהליכי ניהול מתקדמים מבוססים על ניתוח שוק הפעילות ופוטנציאל הצמיחה. תכנון מדוייק לתהליכים חוצי חברה.

קרא עוד על תכנון עסקי >>