נתחיל בשיחת זום בה נבין את הרצונות שלכם, נשאל אתכם על היעדים, על אופן העבודה של אנשי המכירות, על המתחרים, על הלקוחות שלכם ועל המוצרים.
נציג בפניכם את השיטה להגדלת המכירות, נציג את המתווה, את לוחות הזמנים ואת התוצרים שתקבלו בסיום התהליך.
נבצע ליווי אישי של כל אחד מאנשי המכירות ונציג תמונת מצב ע"י איפיון וניתוח מיומנויות, יכולות המכירה, מיומנויות ניהול משא ומתן עסקי, יעילות של יום העבודה, איתור חוזקות ונקודות לשיפור בתהליכי המכירה, נבחן דרכים למיקסום הפוטנציאל בתחום האחריות של איש המכירות.
ניישם את השינוי עפ"י ההמלצות מדו"ח האיפיון יחד עם מנהלי החברה, נניע את אנשי המכירות לשנות את שיטות העבודה, נבנה תוכנית פעולה למערך המכירות ותוכנית אישית לכל איש מכירות שמשמרת את החוזקות ומשפרת את הנקודות בהן הוא צריך יד מכוונת ועזרה.
מלווה מערכי מכירות בחברות ובונה תוכניות פעולה אופרטיביות להגדלת המכירות. מטמיע את שיטות המכירה של החברות הגדולות.
38 שנות ניסיון
ניהלתי מאות אנשי מכירות בערכי מכירות ארציים והכשרתי עשרות מנהלי מכירות. הובלתי מאות רבות של תהליכי מכירות עם רשתות קמעונאיות, לקוחות פרטיים, קבלני משנה, סיטונאים, יבואנים, ספקים ועוד.
החל משנת 2008 אני מספק באופן עצמאי שירותי הדרכה וניהול במיקור חוץ למערכי מכירות לשיפור תוצאות של אנשי מכירות שטח.
בוגר BA במנהל עסקים ומשנת 1987 כיהנתי בתפקידי מפתח בחברות מובילות בישראל ובינהם:
– אלקטרה מוצרי צריכה – מנהל הסחר והמכירות.
– דפי זהב – מנהל מכירות ארצי.
– תדיראן מוצרי צריכה – מנהל אגף לקוחות מוסדיים.
– אופטיקנה – מנהל חטיבת החנויות.
כתיבת תוכנית יעדים, ניתוח דוחות מכירה, הכנת תוכניות פעולה, ניתוח מתחרים, ליווי והדרכת אנשי המכירות בשטח, איתור מנועי צמיחה
ממש לא. הליווי מתקיים במשך יום עבודה מלא עם כל איש מכירות ללא שינוי בתכנון הפעילות או שינוי במסגרת העבודה של איש המכירות.
בפגישות עם הלקוחות אנו מציגים את עצמנו כאנשי מכירות חדשים הנמצאים בשלב ההכשרה, כך שאנחנו לא מהווים “איום” על איש המכירות ולא מעמידים אותו במצב לא נוח בעיני לקוחותיו.
עד היום זה לא קרה, אם כי בתחילת היום הם חשדניים כלפינו ולאט לאט הם נפתחים ככל שחולף הזמן. ההגעה יחד עם איש המכירות לנקודות המכירה שבאחריותו, עוזרת לו להסתכל על התהליכים בעיניים רעננות ולהוציא אותו מ" האוטומט”.
בסיום כל פגישה מתקיים משוב וניתוח הפגישה תוך התייחסות לאופן ניהול התהליך, נראות נקודת המכירה, הצגת המוצרים, הסבר על המבצעים לצרכן הסופי ועוד.
מנהלי חברות שיישמו את התהליך במערך המכירות מדווחים על גידול של עד 18% בהיקף המכירות, על גיוס לקוחות חדשים ועל העמקת פעילות עם לקוחות קיימים ללא גיוס של אנשי מכירות נוספים וללא הגדלת הוצאות שיווק.