עמיר קרן מכירות בשיטת הגישור בחברות

איך לסגור יותר עסקאות בלי להשקיע בשיווק

איך לסגור יותר עסקאות בלי להשקיע בשיווק

איך לסגור יותר עסקאות בלי להשקיע בשיווק

פיתוח עסקי

סגירת עסקה דורשת משאבי זמן וכסף מבעלי עסקים. השקעת זמן לקיום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים, הכנה ושליחת הצעת מחיר, השתתפות במפגשי נטוורקינג, כתיבת תכנים לאתר האינטרנט ולדף הפייסבוק, תשלום עבור פרסום ממומן, תשלום להדפסת מוצרי פרסום, עיצוב אתר האינטרנט, צילום והפקת סרטוני תדמית ועוד.

בעצם, כל בעל עסק נמצא במרדף אחרי הלקוחות החדשים במטרה לסגור עוד עסקאות , להגדיל את מחזור העסקים ואת הרווחים שלו.

Hold your Horses , עיצרו לרגע אחד את המרוץ אחר הלקוח הבא, העסקה הנוספת נמצאת קרוב יותר ממה שנדמה לכם. אין צורך לחפש את הפתרון מעבר לאופק ואין צורך להשקיע זמן וכסף כדי להגדיל את מספר העסקאות.

איך סוגרים יותר עסקאות?

ראשית, קחו את כל הצעות המחיר שלא סגרתם לכדי עסקה. רישמו מהו השירות/מוצר שהצעתם בכל אחת מההצעות, באיזה מחיר הצעתם את השירות/מוצר, מהו הפער בין המחיר שהצעתם למחיר השוק, מהיכן הלקוח בארץ, איך הגעתם ללקוח, דרך יצירת הקשר הראשון (מהאתר שלכם, מהפייסבוק, חבר היפנה, הלקוח מצא אתכם בגוגל וכו’), ומה הסיבה שבגללה הלקוח לא רכש.

לאחר שתרכזו בטבלה את כל הנתונים (לפחות 20 הצעות מחיר שלא נסגרו מהשנה האחרונה) תיווכחו לדעת שיש להם מכנה משותף והוא הגורם לכך שכל ההצעות האלו לא הפכו לעסקאות. ע”י מתן פתרון למכנה המשותף תצליחו לסגור בעתיד יותר עסקאות והעלות שלכם לגיוס לקוח חדש…. תיפחת.

שנית, רכזו את 20 העסקאות האחרונות שסגרתם עסקה. רישמו בטבלה איזה שירות/מוצר הצעתם בכל הצעת מחיר, באיזה מחיר הצעתם את השירות/מוצר, מה הפער בין המחיר שהצעתם למחיר השוק. כעת, רישמו בעמודה ליד כל עסקה איזה מוצר משלים/נוסף הייתם יכולים להציע ללקוח ממגוון המוצרים/שירותים שלכם.

כמה כסף יכולתם להרוויח?

רישמו ליד כל מוצר משלים/נוסף בטבלה באיזה מחיר אתם מוכרים אותו ומהו הרווח שלכם בכל אחד מהמוצרים/שירותים. סיפרו כמה עסקאות של מוצרים משלימים לא סגרתם רק כי לא הצעתם ללקוח שלכם, בידקו את השווי של המוצרים ותבינו כמה כסף יכולת םלהרוויח מהלקוחות…שלכם!

נניח שתסגרו עסקה נוספת (מכירת מוצר משלים/נוסף) עם 30% מהלקוחות שלכם, בכמה תגדילו את מספר העסקאות שאתם סוגרים בחודש? בכמה תגדילו את היקף המכירות? בכמה תגדילו את הרווחיות שלכם?

נניח שמחיר המוצר המשלים ללקוח הוא 30% מערך העסקה הראשונה. התקורות שלכם (ההוצאות הקבועות: שכ”ד, חשמל, ארנונה, דלק וכו’) לא התייקרו בגלל העסקה הנוספת אבל ערך הלקוח גדל ב- 30%. כלומר, המחזור השנתי שלכם יגדל רק ע”י הגדלת המכירות ללקוחות שלכם בלי להשקיע בשיווק וניסיונות גיוס של לקוחות חדשים.

בערכת מעקב סגירת עסקאות תמצאו כלים נוספים להגדלת אחוזי סגירת העסקאות שלכם.

קבלו את הערכה במתנה

הדרכת מכירות בשיטת הגישור

32 שנות הניסיון שלי בשטח כמנהל מכירות בחברות גדולות ומובילות, היוו את היסודות לשיטה הייחודית שפיתחתי להגדלת מכירות, לשיפור הרווחים ולעמידה ביעדים העסקיים… המשך לקרוא >>

מנהלים ממליצים

טיפים למכירות

שיטות הפעולה

בנה את אסטרטגיית היציאה​ של אנשי המכירות שלך!!

סדנת מכירות בשיטת הגישור – יוצרים שגרת מכירות חדשה, מדוייקת ומשתלמת יותר!!!

עוד על אסטרטגיית היציאה >>

איתור מנועי צמיחה לפיתוח עסקי להרחבת הפעילות עם לקוחות קיימים, גיוס לקוחות חדשים ואיתור הזדמנויות להגעה לקהלים חדשים ולמוצרים מותאמים.

לתיאום פגישה (ללא התחייבות) >>

הכנה והטמעת תכנית פעולה אפקטיבית להגדלת המכירות. הובלת תוכנית הפעולה יחד עם מנהלי החברה ואנשי המכירות להגדלת נתח השוק והמכירות.

איך מכינים תוכנית פעולה >>

3 הכללים לחברה בצמיחה – תכנון, ניהול ובקרה. בניית תהליכי ניהול מתקדמים מבוססים על ניתוח שוק הפעילות ופוטנציאל הצמיחה. תכנון מדוייק לתהליכים חוצי חברה.

קרא עוד על תכנון עסקי >>