תקציר איך למכור את המוצר שלך
בביקור קצר במוסך ראיתי שלט למכירת שירות, מה המלצתי לבעל המוסך לעשו כדי למכור יותר?
שינוי הניסוח מגדיל המכירות
אתמול קפצתי לקפה אצל חיים חבר והבעלים של מוסך עד רעננה ועל הדרך הכנסתי את הרכב של הבן שלי להחלפת בלמים (אם שומעים רעש של ברזל מנסר ברזל מהגלגלים, זה הזמן להחליף בלמים).
באזור ההמתנה המפנק תלויים שלטים שונים.
חלקם הוראות התנהגות בימי קורונה וחלקם מספרים ללקוחות על שירותים שונים של המוסך (UPSALE מנסים למכור מוצר או שירות נוסף).
בזווית העין קלטתי את השלט התמים, עם הניסוח שיוצר דיסוננס ללקוחות ומקטין את הסיכוי של חיים למכור מוצר שהוא שירות ניקוי המנוע באמצעות חומר ייעודי.
המשפט –
"פעולה פשוטה שעשויה לשפר…"
בשילוב עם המחיר, יוצר התנגדות ודיסוננס ללקוח. אם הפעולה כל כך פשוטה ורק עשויה לשפר את תפקוד המנוע מדוע שהלקוח יסכים לשלם 300 ש"ח?
הראיתי לחיים והמלצתי לו לשנות 2 מילים בניסוח השלט שיגדילו את הסיכויים שלו למכור את השירות.
המלצתי לו לכתוב –
"פעולה נדרשת שמטרתה לשפר…"
הוספתי מספר אופציות לניסוח אפשרי לבחירתו – נדרשת, חשובה, מומלצת, רצויה וכו'…
בניסוח הזה, הלקוח מקבל המלצה מהאוטוריטה המקצועית (חיים הוא אוטוריטה בתחומו כבר עשרות שנים) והלקוח מבין למה כדאי לו ומדוע עליו לשלם את המחיר הנדרש.
עצם העובדה שהפעולה של המכונאי פשוטה, עליו רק לשפוך את החומר למנוע והוא כבר יעשה את העבודה, לא צריכה להיות בחזית הפרסום.
מה שחשוב ללקוח זו התוצאה שהוא מקבל.
בחר את ניסוח שיחת המכירה שלך בקפידה, הן בפרסום ובוודאי בשיחה עם הלקוח. ניסוח מדוייק יעזור לך למכור מוצר או שירות בקלות רבה יותר.