איך לעשות קיצור דרך שמגדיל מכירות ומשפר רווחיות
מנהלי חברה משקיעים זמן רב בחיפוש בערוצי מכירה חדשים ואיתור מקורות הכנסה נוספים במטרה להגדיל מחזורים ורווחים, וזה לגיטימי.
הם חושבים על הכנסת מוצרים חדשים למגוון, עושים קמפיינים יקרים ומבקשים מאנשי המכירות שלהם לגייס לקוחות חדשים. לעיתים הם לא שמים לב שהגידול במכירות וברווחיות נצא בטווח היד שלהם.

האם יש שיטה לקצר את הדרך להגדיל מכירות ורווחים?
בהחלט יש שיטה כזו: UpSale – הגדלת סל מוצרים או הצעת מכר יקרה יותר ללקוחות שקנו / קונים מכם. אלו לקוחות שאתם בקשר איתם, הם רכשו מכם מוצר / שירות בעבר, הם מכירים אתכם וסומכים עליכם. אתם פשוט צריכים להציע להם (במידה והפתרון המקצועי נכון להם).
כמה כסף תרוויחו מ- UpSale חכם?
ההוצאות שלכם קבועות וללא קשר להיקף המכירות – שכירות, חשמל, ארנונה, מימון, הנה"ח, דלק, אנשי מכירות, ביטוחים. אם הלקוח יקנה מוצרים ב- 1,000 ₪ או ב- 1,100 ₪ ההוצאות הקבועות שלכם לא ישתנו.
מה כן ישתנה? מחזור המכירות והרווחיות לעסקה. התוספת לעסקה היא כמעט רווח נקי למעט עלות המכר (עלות הרכישה מול עלות המכירה).
איך מבצעים UpSale בצורה נכונה
תבקשו מאנשי המכירות שלכם להציע UpSale לכל לקוח מתוך הבנה שרובם לא יסכימו.
תכינו הצעה כדאית לרכישת 2 יחידות לעומת רכישה של יחידה בודדת. למשל: המוצר השני ב- 25% הנחה וכו'.
תייצרו חבילות מוצרים משלימים למוצרים המובילים ותציעו למי שרוכש מהמוצר המוביל לקבל מוצרים אחרים בהנחה. למשל: קנה מקדחה וקבל סט מקדחים ב- 35% הנחה.
תבנו יחד עם אנשי המכירות שעובדים עם לקוחות עסקיים על בסיס קבוע, חבילות UpSale ייעודיות לכל לקוח בהתאמה לפעילות שלו.
תוודאו שאנשי המכירות שלכם מציעים UpSale לכל לקוח. זו גם הזדמנות מעולה לעדכן לקוחות עסקיים שנטשו אתכם (בעלי חנויות, מפיצים, יצרנים, סיטונאים) במבצעים המיוחדים שלכם. הניסיון מלמד שחלקם רק מחכים שתתנו להם "סולם לרדת מהעץ" ולחזור לקנות מכם.