רוב בעלי החברות שאתם מכירים חיים בהכחשה
רוב בעלי החברות שאתם מכירים חיים בהכחשה
ומתעקשים להאמין שאנשי המכירות
יצליחו פתאום להגיע ליעדים בלי שינוי של מיקוד תודעתי
ומתעקשים להאמין שאנשי המכירות יצליחו פתאום להגיע ליעדים בלי שינוי של מיקוד תודעתי

צוות המכירות שלכם אמור להיות מנוע הצמיחה של החברה, אך בפועל, הוא מקור לתסכול מתמשך. רק חלק קטן (20%) מאנשי המכירות עומדים ביעדים באופן עקבי וכל שאר צוות המכירות, לא. הם מוכרים הנחות במקום למכור ערך ולא מצליחים לטפל בהתנגדויות. זו בעיה, וזה עולה לכם כסף.

כן, זו בעיה רצינית. 

כן, זה פוגע בתוצאות החברה.

אבל איך פותרים את זה?

השקעתם כבר בסדנאות מכירה כלליות ואחרי שבוע של אופוריה צוות המכירות חזר לעבוד בשיטות שהוא רגיל אליהם ובזבזתם כסף על תיאוריות מכירה גנריות שלא עבדו. הפתרונות האלה לא משפיעים על המיקוד התודעתי ועל התוצאות של אנשי המכירות כי הם לא מותאמים לפעילות, ללקוחות ולאנשי המכירות שלכם.

 

התוצאה? אתם כל פעם חוזרים לנקודת ההתחלה. זמן, כסף ועסקאות הולכים לאיבוד.

 
וזה מעלה שאלה:

למה אין מישהו שמבין את תחום הפעילות שלכם באמת ובונה פתרון מותאם לפעילות של מערך המכירות שלכם?

מישהו שעובד יחד עם צוות המכירות, מלווה אותם בפגישות אמיתיות, רואה איפה הם לא מצליחים להתמודד ועוזר להם בזמן אמת?

מישהו שמלווה את תהליך המיקוד התודעתי של אנשי המכירות, שיודע לבנות תהליכי מכירה שעובדים ומתחייב לתוצאות מדידות?

זה באמת כל כך מוגזם לבקש כזה שירות?

וזה מעלה שאלה:

למה אין מישהו שמבין את תחום הפעילות שלכם באמת ובונה פתרון מותאם לפעילות של מערך המכירות שלכם?

מישהו שעובד יחד עם צוות המכירות, מלווה אותם בפגישות אמיתיות, רואה איפה הם לא מצליחים להתמודד ועוזר להם בזמן אמת?

מישהו שמלווה את תהליך המיקוד התודעתי של אנשי המכירות, שיודע לבנות תהליכי מכירה שעובדים ומתחייב לתוצאות מדידות?

זה באמת כל כך מוגזם לבקש כזה שירות?

פיתוח עסקי
אז שתדעו, זה בדיוק מה שאני מציע

הלקוחות כבר לא מוכנים שיביטו עליהם כ- "לקוח" אלא דורשים שנהיה השותפים העסקיים שלהם. זה אומר שלא מעט דברים בגישה שלנו, של אנשי המכירות שלנו ובאופן הניהול שלנו צריכים להשתנות.

 

איך לייצר יתרון בשוק הסופר תחרותי של ימינו

אנחנו צריכים לייצר אחיזה חזקה בלקוח כי אי אפשר לבנות רק על זה שהמוצר שלנו יהיה טוב או שהמחיר יהיה הכי זול. ומה זה אומר?

שאם אנחנו רוצים למכור יותר ולאורך זמן, אנחנו צריכים להבין משהו לא אינטואיטיבי: התפקיד של איש המכירות, צריך להפסיק להיות "למכור". תפקידו של איש המכירות הוא להיות יועץ התאמה, שותף של הלקוח או במילים אחרות, להתנהג כמו מגשר.

 

הגיע הזמן לגישה פרואקטיבית

אבחון עומק ובניית תהליכי מכירה מותאמים בדיוק לצורך שלכם, ליווי אישי שמתמקד בנקודות שאנשי המכירות שלכם מתקשים בהן. אנשי המכירות עוברים תהליך של מיקוד תודעתי באמצעות טכניקות מעולם הגישור שמשנים את אופן המכירה והופכים את הלקוח לשותף עסקי שילווה אותם לשנים ארוכות קדימה. וזה עובד מדהים.

38 שנות ניסיון. תוצאות מוכחות.

שמי עמיר קרן ואני מומחה להדרכת אנשי מכירות בחברות. אני מיישם ומטמיע את כל השיטות והכלים שצברתי כמנהל מכירות בכיר בחברות גדולות, במהלכן פיתחתי את מודל מכירות בשיטת הגישורTM המשלב בין 38 שנות הניסיון שלי בתחום המכירות יחד עם השכלתי האקדמית והכשרתי כמגשר.

ניהלתי מערכי מכירות ארציים בחברות:  תדיראן, אלקטרה מוצרי צריכה, דפי זהב ואופטיקנה.

ייעצתי ואימנתי מערכי מכירות בחברות מובילות: לוריאל, מכתשים אגן, Dexcel פארמה, חישתיל, Alukal, מיצובישי אלקטריק, אגנטק, מולטילוק, אורגון והרשימה עוד ארוכה.

איך זה עובד?
  • נקיים שיחת אבחון עמוקה ונבין מה באמת קורה בשטח.

  • אצטרף ליום פגישות עם כל איש מכירות כדי לראות איפה הבעיות האמיתיות.

  • אלמד את אנשי המכירות איך לנהל את המכירה כמגשר ולהפוך ליועצים של הלקוח.

  • אכין תכנית פעולה אישית לכל איש מכירות עם יעדים ברורים ולו"ז סדור.

  • אלווה את אנשי המכירות בכל שלב ואטמיע תהליך של מיקוד תודעתי לשיפור המכירות.

  • אעקוב אחרי קצב ההתקדמות ונבצע שיפורים תוך כדי תנועה.

  • אטמיע את התהליך עד שהצוות יעבוד באופן עצמאי וייצר תוצאות.

והתוצאות מדברות בעד עצמן

בחברה שמייבאת מכשירי עבודה לשוק מקצועי מצאנו שהלקוחות לא קונים מהם מוצרים מתכלים מקוריים אלא תחליפיים מהמתחרים. בנינו תוכנית פעולה, מיקדנו את אנשי המכירות. התוצאה: גידול של 48% במכירות בקטגוריית המוצרים המתכלים ברבעון.

בחברה אחרת, אנשי צוות המכירות התנגדו בחריפות כשמיקדתי אותם בסוג אחד של לקוחות. "אנחנו מפספסים עסקאות!" הם צעקו. היום החברה היא אחת מ-3 החברות הגדולות בארץ לאספקת שירותים לחברות התרופות

ומה אתם צריכים לעשות?

להגיד כן, נמאס לנו מהמצב הזה ואנחנו רוצים שינוי אמיתי.

אז מה הצעד הבא?

א. אתם יכולים להמשיך לחיות עם הפערים בתפקוד ולקוות שיהיה בסדר.

ב. יש לכם אפשרות להמשיך להשקיע בפתרונות כלליים שלא מייצרים שינוי.
דרך אגב, איך זה עבד לכם עד עכשיו?

ג. ואתם יכולים לעבוד עם מישהו שמבין את השוק שלכם, שיש לו ניסיון מוכח בשינוי המיקוד התודעתי של אנשי המכירות ומתחייב לתוצאות מדידות תוך 90 יום.

 

אם בחרתם באופציה ג', בואו נתחיל

ההבטחה שלי: תוך חודש תראו שיפור בביצועי צוות המכירות, ותוך 3 חודשים תבינו שעשיתם את אחת ההחלטות הכי חשובות עבור החברה שלכם.

דילוג לתוכן