הפער בין מה שאתה מצפה
לבין מה שקורה בשטח, גדל בכל יום
הפער בין מה שאתה מצפה
לבין מה שקורה בשטח, גדל בכל יום

אנשי המכירות שלך חוזרים מהפגישות עם אותם התירוצים:
הוא יזמין בשבוע הבא, המתחרים הורידו מחיר, המוצר פחות נמכר, יש לו במלאי, הוא רוצה להתייעץ עם השותף שלו…

המכירות בהאטה, הלקוחות הקבועים נוטשים למתחרים, אתה מאבד נתחי שוק, אנשי המכירות הוותיקים שחוקים, החדשים עוד לא בפוקוס והחודש נגמר, היעד רחוק והלחץ גובר. 

פגישות יש – עסקאות אין.

בינתיים, המתחרים שלך לא מחכים. הם סוגרים, הם נוכחים, הם משתלטים.

אנשי המכירות שלך חוזרים מהפגישות עם אותם התירוצים:
הוא יזמין בשבוע הבא, המתחרים הורידו מחיר, המוצר פחות נמכר, יש לו במלאי, הוא רוצה להתייעץ עם השותף שלו…

המכירות בהאטה, הלקוחות הקבועים נוטשים למתחרים, אתה מאבד נתחי שוק, אנשי המכירות הוותיקים שחוקים, החדשים עוד לא בפוקוס והחודש נגמר, היעד רחוק והלחץ גובר. 

פגישות יש – עסקאות אין.

בינתיים, המתחרים שלך לא מחכים. הם סוגרים, הם נוכחים, הם משתלטים.

המציאות לא חייבת להיות כזו

אתה מרגיש את זה – המכירות כבר לא מה שהיו.
אנשי המכירות יוצאים לפגישות, אבל חוזרים בלי מכירות. ההזדמנויות בורחות בין האצבעות ואתה מוצא את עצמך בסיום חודש נוסף של מכירות מאכזבות.

השקעת באנשי המכירות זמן, כסף, הדרכות, הרצאות ובסוף הכל נשאר באוויר. הם יודעים לדבר עם הלקוחות, יודעים לחייך, יודעים להקשיב… אבל הם לא יודעים לסגור.

לכל אחד שיטה משלו, אין תהליך אחיד, אין קו ברור, אתה לא באמת יודע מה קורה שם בשטח ובמקום צמיחה, יש האטה.

ואתה יודע את האמת:
זה לא ייפתר בעוד ישיבת צוות או עוד נאום מוטיבציה. זה לא השוק, זה לא המוצר, זה תהליך המכירה ושיטת המכירה שלא מניעה את הלקוחות לסגור עסקה.

אנשי המכירות שלך הם אנשים טובים, פשוט אין להם את הכלים הנכונים להתמודד בשוק התחרותי של היום. ובינתיים, כל יום שעובר, מישהו אחר סוגר את העסקאות שהיו יכולות להיות שלך.

ניהול מכירות במיקור חוץ

אבחון מהיר ומדויק של מערך המכירות
איפיון ההתנהלות של אנשי המכירות
תוכנית פעולה להגדלת מכירות מיידית
ליווי והדרכת אנשי המכירות בשטח
יישום תוכנית עבודה לגיוס לקוחות חדשים
ניהול מקצועי של אנשי המכירות בשטח
1. אבחון מהיר ומדויק של המצב

🔸 מה אנשי המכירות שלך עושים בפועל?
🔸 האם הם מגיעים מוכנים לפגישה ומשפיעים על החלטת הקניה?
🔸 איפה יש בזבוז זמן, חוסר מיקוד או פספוס הזדמנויות?
🔸 מהי רמת המיומנות שלהם המקצועית והמכירתית?
🔸 האם יש שיטה, תוכנית, מטרה או שכל אחד עובד איך שבא לו?

האבחון כולל פגישות עבודה איתך, עם אנשי המכירות בשילוב תצפיות בשטח ולמידה של מאפייני הלקוחות והשווקים בהם אתם פועלים.

2. איפיון ההתנהלות של איש המכירות

🔸 איך איש המכירות מנהל את שיחת המכירה והאם הוא משפיע על היקף המכירה.
🔸 האם הוא מגדיל מכירות ללקוחות קיימים ומגייס לקוחות חדשים.
🔸 האם יום העבודה של אנשי מכירות אפקטיבי: עם כמה לקוחות נפגש ביום, ניהול זמן יעיל, אחוזי סגירה מפגישות, התמודדות עם שוק התחרות ושימור לקוחות.

🔸 מהן החוזקות של איש מכירות ואיזו עזרה והכוונה הוא צריך כדי למכור יותר?

למי זה מתאים?

לבעלי חברות ש:

  • מנהלים צוות מכירות שטח B2B.

  • מכירים בחשיבות של גישה אנושית, אבל רוצים תוצאות פרקטיות.

  • מחפשים פתרון ניהולי-טקטי ולא רק הרצאת מוטיבציה.

  • רוצים לראות שינוי מיידי וברור, ולא תוכניות עתידיות.

אל תבזבזו זמן על פתרונות שלא עובדים

הגישה שלי לא מתאימה לכולם. היא מתאימה רק למי שמחפש שינוי אמיתי ומוכן להתמודד עם המציאות של השטח.

אם אתם מרגישים שזה הזמן לצמיחה עסקית, לקבל שליטה מחודשת על תהליכי המכירה ולראות שינוי בתוצאות של אנשי המכירות שלכם, השאירו פרטים ואחזור אליכם לשיחת היכרות קצרה.

ניהול מכירות במיקור חוץ

אבחון מהיר ומדויק של מערך המכירות
איפיון ההתנהלות של אנשי המכירות
תוכנית פעולה להגדלת מכירות מיידית
ליווי והדרכת אנשי המכירות בשטח
יישום תוכנית עבודה לגיוס לקוחות חדשים
ניהול מקצועי של אנשי המכירות בשטח
1. אבחון מהיר ומדויק של המצב

🔸 מה אנשי המכירות שלך עושים בפועל?
🔸 האם הם מגיעים מוכנים לפגישה ומשפיעים על החלטת הקניה?
🔸 איפה יש בזבוז זמן, חוסר מיקוד או פספוס הזדמנויות?
🔸 מהי רמת המיומנות שלהם המקצועית והמכירתית?
🔸 האם יש שיטה, תוכנית, מטרה או שכל אחד עובד איך שבא לו?

האבחון כולל פגישות עבודה איתך, עם אנשי המכירות בשילוב תצפיות בשטח ולמידה של מאפייני הלקוחות והשווקים בהם אתם פועלים.

2. איפיון ההתנהלות של איש המכירות

🔸 איך איש המכירות מנהל את שיחת המכירה והאם הוא משפיע על היקף המכירה.
🔸 האם הוא מגדיל מכירות ללקוחות קיימים ומגייס לקוחות חדשים.
🔸 האם יום העבודה של אנשי מכירות אפקטיבי: עם כמה לקוחות נפגש ביום, ניהול זמן יעיל, אחוזי סגירה מפגישות, התמודדות עם שוק התחרות ושימור לקוחות.

🔸 מהן החוזקות של איש מכירות ואיזו עזרה והכוונה הוא צריך כדי למכור יותר?

למי זה מתאים?

לבעלי חברות ש:

  • מנהלים צוותי מכירות שטח B2B.

  • מכירים בחשיבות של גישה אנושית, אבל רוצים תוצאות פרקטיות.

  • מחפשים פתרון ניהולי-טקטי ולא רק הרצאת מוטיבציה.

  • רוצים לראות שינוי מיידי וברור, ולא תוכניות עתידיות.

אל תבזבזו זמן על פתרונות שלא עובדים

הגישה שלי לא מתאימה לכולם. היא מתאימה רק למי שמחפש שינוי אמיתי ומוכן להתמודד עם המציאות של השטח.

אם אתם מרגישים שזה הזמן לצמיחה עסקית, לקבל שליטה מחודשת על תהליכי המכירה ולראות שינוי בתוצאות של אנשי המכירות שלכם, השאירו פרטים ואחזור אליכם לשיחת היכרות קצרה.

✔️ בניית תוכנית פעולה אישית לכל איש מכירות למיקסום הפוטנציאל בשטח.
✔️ ניתוח הפעילות עם כל לקוח ויצירת הצעת ערך ייעודית שאי אפשר לסרב לה.
✔️ הטמעה ויישום תוכנית הפעולה לניהול זמן יעיל של אנשי המכירות להגדלת נתח השוק.
✔️ בלי משחקים. בלי פרשנויות. ברור מה צריך לקרות כדי להרוויח יותר.

✔️ נגדיר לכל אחד מהצוות וגם לחברה יעדים חכמים (SMART).
✔️ יעדים חודשיים / שבועיים / יומיים ועד לרמת משימות יומיות מדידות.
✔️ כמה פגישות ביום. כמה הצעות מחיר. כמה חנויות חדשות. כמה עסקאות חדשות.
✔️ חלוקה לפי סוגי לקוחות, אזורים גיאוגרפיים וסוגי מוצרים בהתאמה.
✔️ המעקב שוטף, ובסטנדרט גבוה ועזרה לאנשי המכירות לסגור יותר עסקאות.

3. יישום תוכנית פעולה ל- 20% גידול במכירות ברבעון

✔️ בניית תוכנית פעולה אישית לכל איש מכירות למיקסום הפוטנציאל בשטח.
✔️ ניתוח הפעילות עם כל לקוח ויצירת הצעת ערך ייעודית שאי אפשר לסרב לה.
✔️ הטמעה ויישום תוכנית הפעולה לניהול זמן יעיל של אנשי המכירות להגדלת נתח השוק.
✔️ בלי משחקים. בלי פרשנויות. ברור מה צריך לקרות כדי להרוויח יותר.

4. גיבוש תוכנית יעדים ריאלית ועם זאת מחייבת

✔️ נגדיר לכל אחד מהצוות וגם לחברה יעדים חכמים (SMART).
✔️ יעדים חודשיים / שבועיים / יומיים ועד לרמת משימות יומיות מדידות.
✔️ כמה פגישות ביום. כמה הצעות מחיר. כמה חנויות חדשות. כמה עסקאות חדשות.
✔️ חלוקה לפי סוגי לקוחות, אזורים גיאוגרפיים וסוגי מוצרים בהתאמה.
✔️ המעקב שוטף, ובסטנדרט גבוה ועזרה לאנשי המכירות לסגור יותר עסקאות.

תובנות של מנהלים
5. יישום תוכנית עבודה לגיוס לקוחות חדשים

✔️ לא מסתפקים בשימור, בונים תוכנית לאיתור ופנייה ללקוחות חדשים.
✔️ ניהול ובקרת מאגר לקוחות פוטנציאליים.
✔️ בניית תהליכי מכירה מותאמים ללקוחות.
✔️ חלוקת משימות ברורה: מי אחראי ליצירת קשר, מי סוגר פגישות, מי מטפל בהמשך.
✔️ בניית משימות יומיות ברורות בתחום גיוס הלקוחות עם בקרה והנעה.

6. ליווי צמוד של אנשי המכירות בשטח

אני לא יועץ שיושב במשרד וכותב דוחות. אני מצטרף לאנשי המכירות בשטח רואה, שומע, מנתח ומכוון בפגישות מכירה, בסידור חנויות, בביקורים אצל לקוחות עסקיים, בכל מקום שבו מתבצעת המכירה בפועל.

✔️ חניכה בזמן אמת

✔️ משוב אחרי פגישות

✔️ שיפור תמידי של הביצועים

✔️ תדרוך יומי

✔️  מעקב אחר משימות

✔️ דיווח סיכום יומי.

5. יישום תוכנית עבודה לגיוס לקוחות חדשים

✔️ לא מסתפקים בשימור, בונים תוכנית לאיתור ופנייה ללקוחות חדשים.
✔️ ניהול ובקרת מאגר לקוחות פוטנציאליים.
✔️ בניית תהליכי מכירה מותאמים ללקוחות.
✔️ חלוקת משימות ברורה: מי אחראי ליצירת קשר, מי סוגר פגישות, מי מטפל בהמשך.
✔️ בניית משימות יומיות ברורות בתחום גיוס הלקוחות עם בקרה והנעה.

6. ליווי צמוד של אנשי המכירות בשטח

אני לא יועץ שיושב במשרד וכותב דוחות. אני מצטרף לאנשי המכירות בשטח רואה, שומע, מנתח ומכוון בפגישות מכירה, בסידור חנויות, בביקורים אצל לקוחות עסקיים, בכל מקום שבו מתבצעת המכירה בפועל.

✔️ חניכה בזמן אמת

✔️ משוב אחרי פגישות

✔️ שיפור תמידי של הביצועים

✔️ תדרוך יומי

✔️  מעקב אחר משימות

✔️ דיווח סיכום יומי.

ניהול מכירות במיקור חוץ מייצר שינוי בשטח

אני לא "עוד יועץ" ולא בא להציע לך עוד קורס תיאורטי. אני מנהל מכירות שטח B2B עם 38 שנות ניסיון. אני איישם תכל'ס בשטח פתרון ניהולי-טקטי ואייצר שינוי משמעותי בהיקף המכירות וברווחיות.

ההבטחה שלי:

  • גישה אנושית מבוססת גישור: אטפל בשורש הבעיה. אלמד את אנשי המכירות להבין את הלקוחות, להכיר את הצורך שלהם ולהוביל אותם לסגור עסקאות בצורה עקבית.

  • שינוי התנהגותי ממוקד ומדוד: אני מצטרף לאנשי המכירות בשטח, מנתח שיחות, עובד איתם אחד על אחד, נותן להם משובים ובאמצעות תצפיות בפגישות אני משנה להם הרגלים. לא בתיאוריה, בפרקטיקה.

  • תוצאות ניתנות למדידה: תוך 3 חודשים, צפוי שיפור במדדים הקריטיים: היקף המכירות, סיפור הרווחיות, מספר הפגישות גיוס לקוחות חדשים. אני בונה לוח זמנים ברור, בלי למרוח את הזמן. 

  • שיטה אחידה: אבנה תהליך עבודה אחיד ומובנה, שיאפשר לנהל, לבקר ולתכנן את תהליך המכירה ולדעת בדיוק מה קורה בשטח.

אני אנהל את מערך המכירות ואוודא שאנשי המכירות עובדים נכון, עומדים ביעדים ומביאים תוצאות. אני הכתובת לשאלות, לאתגרים ולבעיות שעולות מהשטח, במקומך. 

אני אנהל את אנשי המכירות ואדאג לעמוד ביעדים,  אתה תתמקד בניהול ופיתוח החברה.

להזניק את המכירות והרווחים
בלי להגדיל את ההוצאות הקבועות
להזניק את המכירות והרווחים בלי להגדיל את ההוצאות הקבועות

✔️ אתה חוסך זמן, אנרגיה ומשאבים.

✔️ אנשי המכירות שלך עובדים לפי שיטה, תהליך ומדדים ברורים.

✔️ אין יותר כאב ראש סביב ניהול מכירות, אני לוקח את זה על עצמי.

✔️ אתה רואה תוצאות, יותר לקוחות, יותר עסקאות, יותר הכנסות.

✔️ השירות גמיש לפי הצורך והמשימות.

✔️ אתה לא משלם לי משכורת חודשית!!

אני מזמין אותך לשיחה אישית, כדי לבדוק
האם ניהול מכירות במיקור חוץ מתאים גם לחברה שלך

חברות שדיברו תכל'ס:
דילוג לתוכן