מנהלי מכירות וותיקים מכירים את הסיטואציה של הצורך לקבל החלטות על בסיס יום יומי. לעיתים אלו החלטות קשות יותר וולעיתים החלטות קשות פחות.

עמידה ביעדים היא נר לרגלי מנהלי מכירות, אתם נמדדים על היכולת שלכם להוביל את אנשי המכירות לעמידה ביעדים והמצילחים בונים קריירה מקצועית מפוארת.
לעיתים אתם ניצבים מול החלטות גורליות שישפיעו עליכם ועל אנשי המכירות שלכם.

מנהלי מכירות? 2 החלטות ניהוליות גורליות:

החלטה מספר 1:

לעבוד רק עם אנשי המכירות המובילים – החלטה ניהולית שעליכם לקבל – האם לעבוד רק עם הסוסים הדוהרים בצוות המכירות על מנת להשיג יחד איתם את היעדים והמטרות ולוותר על אנשי המכירות שמשתרכים מאחור. 

המשמעות היא שאנשי המכירות שלא עומדים בקצב, יהיו מתוסכלים, יהוו משקולת על הצוות, יעכבו את ההתקדמות וייתכן שאף יגרעו את עצמם מהצוות ויחפשו מקום עבודה חדש.

החלטה מספר 2:

להוביל, לנהל, להנהיג – החלטה של אמיצים, להוביל את הצוות להצלחות ועמידה ביעדים ולגשר על מירב הפערים בין אנשי הצוות. 

כמנהלי מכירות עליכם להיות המנהיגים שלא משאירים פצועים מאחור ורואים בהצלחת כל אנשי הצוות את הצלחתכם האישית והמקצועית. דורש מכם יותר משאבי זמן וניהול אך חדוות ההצלחה תאפיל על כל התסכולים שבדרך.

מנהל מכירות מנוסה

יודע כי עיני צוות המכירות נשואות אליו והם מצפים מהמנהלים להוות דוגמא אישית. 

צאו עם אנשי המכירות שלטח, תנו להם משוב על פעילותם, כוונו אותם להצמד לדרך ולשיטה שלדעתכם היא השיטה הנכונה ועיזרו להם לממש את הפטנציאל ולעמוד ביעדיהם האישיים.

 

זיכרו, ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלכם.