אנשי המכירות שלך עומדים ביעדים? נותנים הנחה בכל הזמנה?
יש להם סדר יום מתוכנן לפגישות עם לקוחות? הם מגייסים לקוחות חדשים?
הם ממקסמים את הפוטנציאל של הלקוחות הפעילים?
תוכנית פעולה אפקטיבית להגדלת המכירות
לאנשי מכירות שטח שמוכרים ללקוחות עסקיים B2B
תוכנית פעולה אפקטיבית להגדלת המכירות
לאנשי מכירות שטח שמוכרים ללקוחות עסקיים B2B
ניפגש להכרות ולהבנת היעדים הרצונות והמטרות. נדבר על הפעילות הקיימות, על שיטות העבודה של אנשי המכירות, על שוק הפעילות ונבין מהו הפוטנציאל צמיחה שלהחברה שלך וכמה ממנו ממומש כיום.
נלמד את שיטת העבודה של כל איש מכירות ונכין איפיון שמציג את המיומנויות, את יכולות המכירה, את כישורי המו"מ, הבנת הזירה העסקית ויעילות יום העבודה של כל איש מכירות.
נבנה תוכנית פעולה אישית לכל איש מכירות עם לו"ז פגישות שבועי אפקטיבי. נלווה אותם בשטח, נלמד אותם להשפיע על החלטות הקניה של הלקוחות, להתמודד בשוק תחרותי, ולהגדיל הזמנה ממוצעת של הלקוחות.
השיטה שסייעה לחברות מובילות לשפר
את האפקטיביות של אנשי המכירות
נבנה תוכנית פעולה שמגלמת את פוטנציאל הצמיחה האמיתי של החברה.
נטמיע סט פעולות סדורות לאנשי מכירות עם לו"ז יעיל ושיטות מודרניות לניהול שיחות מכירה.
נשפר את הממשקים הפנים ארגוניים בין הלוגיסטיקה למכירות, לכספים, לייבוא.
נייצר פעילות ייעודית עם לקוחות אסטרטגיים וניתן את ההובלה לאחד מאנשי המכירות הוותיקים.
נאתר מנועי צמיחה חדשים ונבנה תוכנית פעולה בהתאמה.
חברות שבחרו בנו
מלווה מערכי מכירות בחברות ובונה תוכניות פעולה אופרטיביות להגדלת המכירות. מטמיע ומיישם את שיטות המכירה של החברות הגדולות.
ניסיון רב שנים בניהול בחברות גדולות
ניהלתי מאות אנשי מכירות במערכי מכירות ארציים והכשרתי עשרות מנהלי מכירות. הובלתי מאות רבות של תהליכי מכירה עם רשתות קמעונאיות, לקוחות פרטיים, קבלני משנה, סיטונאים, יבואנים, ספקים ועוד.
משנת 2008 אני מספק באופן עצמאי שירותי הדרכה וניהול במיקור חוץ למערכי מכירות לשיפור תוצאות של אנשי מכירות שטח.
בוגר BA במנהל עסקים ומשנת 1987 ובין תפקידי הבכירים בחברות מובילות בישראל ניתן למנות:
– אלקטרה מוצרי צריכה – מנהל הסחר והמכירות.
– דפי זהב – מנהל מכירות ארצי.
– תדיראן מוצרי צריכה – מנהל אגף לקוחות מוסדיים.
– אופטיקנה – מנהל חטיבת החנויות.
תוכנית הפעולה האפקטיבית לאנשי המכירות
צרו קשר לקביעת פגישת אבחון והיכרות
ממש לא. הליווי מתקיים במשך יום עבודה מלא עם כל איש מכירות ללא שינוי בתכנון הפעילות או שינוי במסגרת העבודה של איש המכירות.
בפגישות עם הלקוחות אנו מציגים את עצמנו כאנשי מכירות חדשים הנמצאים בשלב ההכשרה, כך שאנחנו לא מהווים “איום” על איש המכירות ולא מעמידים אותו במצב לא נוח בעיני לקוחותיו.
עד היום זה לא קרה, אם כי בתחילת היום הם חשדניים כלפינו ולאט לאט הם נפתחים ככל שחולף הזמן. ההגעה יחד עם איש המכירות לנקודות המכירה שבאחריותו, עוזרת לו להסתכל על התהליכים בעיניים רעננות ולהוציא אותו מ" האוטומט”.
בסיום כל פגישה מתקיים משוב וניתוח הפגישה תוך התייחסות לאופן ניהול התהליך, נראות נקודת המכירה, הצגת המוצרים, הסבר על המבצעים לצרכן הסופי ועוד.
מנהלי חברות שיישמו את התהליך במערך המכירות מדווחים על גידול של עד 18% בהיקף המכירות, על גיוס לקוחות חדשים ועל העמקת פעילות עם לקוחות קיימים ללא גיוס של אנשי מכירות נוספים וללא הגדלת הוצאות שיווק.
מכירות בשיטת הגישורTM
תשאלו את מנהלי ובעלי החברות
שאנשי מכירות השטח שלהם מוכרים יותר!!
בואו להכיר את השיטה שסייעה לחברות מובילות
להגדיל את האפקטיביות של אנשי מכירות השטח