עמיר קרן מכירות בשיטת הגישור בחברות

אנשי מכירות שמקשיבים, מוכרים יותר!
זו המטרה שלך.

התכנית שמלמדת את אנשי המכירות שלך
להקשיב ללקוח בשטח!

להקשיב ללקוח באמת בשטח.

אי אפשר ללמוד למכור רק בתאוריה. סדנאות וקורסים למכירות חשובים, אבל הן חייבים הדרכה ולימוד בשטח, תכל’ס – ברצפת המכירה. שינוי שיוביל להגדלת מכירות וישפר רווחיות ניתן להשיג רק בהדרכת אנשי מכירות בשטח!

תכנית פעולה אישית לכל איש מכירות.

בשוק משתנה, מתחרים מקומיים ובינלאומיים ותחרות און ליין חזקה אנשי המכירות שלך להיות מצויינים.

תכנית ההדרכה האישית לכל איש מכירות בשטח תייצר BOOST מכירות מוכח תוך זמן קצר!

תוכנית פעולה מותאמת לאנשי המכירות שלך

לומדים להקשיב ללקוחות בזמן אמת!

להדרכת אנשי המכירות בשטח יש מספר מטרות:

  • בחינת תמונת המצב הנוכחית של פעילות כל איש מכירות בשטח.

  • איסוף נתונים באמצעות תצפית, ניתוח
  • ומשוב המציג תמונה אובייקטיבית ואותנטית של פעילות כל איש המכירות.

  • ליווי בשטח מציף פערים בהתנהלות הפנים ארגונית והקשר בין ממשקים חוצי חברה ומערך המכירות (שיתוף הפעולה ההדדי עם מחלקת התפעול,מחלקת הכספים, ה- Back Office וכן תהלכי תכנון, ניהול, בקרה ודיווח.)

התוצאה:

דו”ח מפורט של יכולות, פערים, אתגרים ומסלול הדרכה אישי לכל איש מכירות
להגדלה עוצמתית של המכירות!

אימון אנשי מכירות

ללמוד להקשיב. למכור יותר. בזמן אמת.

יתרונות הדרכת אנשי המכירות בשטח:

השיטה פותחה ומותאמת לשינויים שחלו בקבלת החלטת הקניה של הלקוחות והיא מותאמת לחברות הפועלות בשוק תחרותי.

השיטה מבוססת על עקרונות וכלי הגישור המונעים חסמי קניה ובונים בטחון ללקוח במוצר, בחברה, באיש המכירות.

המטרה לתת לאנשי המכירות כלים מעשיים ואפקטיביים ולייצר שפה אחידה ובסיס שווה לכל אנשי המכירות. הליווי בשטח עוזר לאנשי המכירות להטמיע וליישם את הנלמד ולהגדיל את המכירות

תקשיב. תמכור. בגדול.

הגדלת המכירות שלך החלה עכשיו!

הדרכת אנשי המכירות ומתווה תוכנית הפעולה

הדרכת אנשי מכירות בשטח
לא מפריעה ליום העבודה?

להיפך. במהלך הליווי וההדרכה אנו מצטרפים לאיש המכירות ליום עבודה, ללא השפעה על יום העבודה. לא נדרש שינוי מסגרת העבודה של איש המכירות.

בפגישות עם הלקוחות אנו מציגים את עצמנו כאנשי מכירות חדשים הנמצאים בשלב ההכשרה, כך שאנחנו לא מהווים “איום” על איש המכירות ולא נעמיד אותו במצב לא נוח בעיני לקוחותיו. 

ההגעה יחד עם איש המכירות לנקודות המכירה שבאחריותו, עוזרת לו להסתכל על התהליכים בעיניים רעננות ולהוציא אותו מ”האוטומט”. 

המשוב וניתוח הפגישה 

נעשים בסיום כל פגישה תוך התייחסות לאופן ניהול התהליך, נראות נקודת המכירה, הצגת המוצרים, הסבר על המבצעים לצרכן הסופי ועוד.

אנשי המכירות ירוויחו תכנית פעולה אישית שתעזור להם למכור יותר, לעמוד ביעדים וליהנות מהבונוס 😊

האם התהליך מתאים לאנשי המכירות שלי?

התהליך מתאים לאנשי מכירות של סיטונאים, יצרנים ויבואנים המוכרים את מוצריהם ללקוחות עסקיים. 

לאנשי מכירות בחנויות, למנהלי רשתות קמעונאיות ולאנשי מכירות מומחים אולמות תצוגה (מעצבים). 

היקף התהליך ומטרותיו מותאמים לחברה שלך עפ”י מבנה מערך המכירות, ערוצי ההפצה ותחום הפעילות שלך. הנושאים שיבחנו בתהליך יותאמו להגדרות…

לדגשים שלך ובהתאמה למטרות החברה שתגדיר. 

התהליך מיועד למערכי מכירות בגדלים שונים. החל ממערכי מכירות של 3-4 אנשי מכירות ועד מערכי מכירות של עשרות אנשי מכירות.

כלים יישומים להגדלת המכירות 

לאנשי מכירות שטח, למת”לים ולמנהלי אזור המנהלים את הפעילות העסקית עם חנויות, משווקים, מפיצים ונקודות מכירה.

כאן מתחיל תהליך הגדלת המכירות והרווחים שלך

מהו השלב הבא – מה עושים עם ההמלצות?

בסיום הדרכת אנשי מכירות בשטח והצגת הדו”ח המפורט להנהלת החברה, עליך לעבור לשלב היישום וההטמעה של ההמלצות שהוצגו בדו”ח. 

באפשרותך לבצע את היישום באופן עצמאי או
בעזרת צוות המנהלים שלך. לחילופין, 

אנו ניישם את ההמלצות והמסקנות ונוביל את השינוי…

ניישם את התהליכים, נכשיר את אנשי המכירות שלך, נשפר את תוצאות העסקיות שלך ונגדיל את המכירות בנקודות המכירה ובחנויות.

הקודם
הבא

דוגמאות לדו"ח אפיון והמלצות

אנשי מכירות חברת השקעות
חברת יבוא ושיווק - שוק מקצועי
אנשי מכירות חברת יבוא והפצה

נעים מאוד, שמי עמיר קרן

הכל החל בשנת 1987, השתחררתי מהצבא וחיפשתי את דרכי בחיים אך בעיקר חיפשתי עבודה… לשמחתי התקבלתי כאיש מכירות בחברה יצרנית קטנה. בדיעבד, הסתבר שזו הייתה פתיחתה של הקריירה שלי בתחום המכירות.

התמזל מזלי והתפקיד הראשון שהוצע לי היה בתחום מכירות.

לקחתי קטלוג תמונות ומחירון (שנת 1987, מי ידע שיהיה לנו אינטרנט) ויצאתי לתור אחרי לקוחות. עברתי מחנות לחנות, מלקוח אחד לאחר (D2D), כיתתי רגליים ו”שרפתי סוליות”, מתוך מחשבה שלכל מקום שאגיע יקבלו אותי בזרועות פתוחות והמכירות יזרמו כמו מים.

הבנתי שאף אחד לא חיכה לי. אני אמנם מנהל שיחות מכירה אך בעצם אין לי שיטה, אין לי הכוונה, אין לי תוכנית עבודה. 

סדנת מכירות בשיטת הגישור | טכניקות מכירהלהתמודדות בשוק תחרותי | עמיר קרן