הדרכת מכירות בשטח

אנשי מכירות שמקשיבים ללקוחות, מוכרים יותר!

התכנית שמלמדת את אנשי המכירות שלך להקשיב ללקוח, בשטח!

כאן מתחיל תהליך הגדלת המכירות והרווחים שלך

להקשיב ללקוח באמת בשטח.

ללמוד למכור רק בתאוריה בחדר הדרכה זה כמו לעשות ניסוי בתנאי מעבדה. סדנאות וקורסים למכירות חשובים, אך אין תחליף להדרכת מכירות בשטח לאנשי המכירות, תכל’ס – ברצפת המכירה. שינוי שיוביל להגדלת מכירות וישפר רווחיות ניתן להשיג רק בהדרכת מכירות בשטח!

תכנית פעולה אישית לכל איש מכירות.

בשוק משתנה, מתחרים מקומיים ובינלאומיים ותחרות און ליין חזקה אנשי המכירות שלך להיות מצויינים.

תכנית ההדרכה האישית לכל איש מכירות בשטח תייצר BOOST מכירות מוכח תוך זמן קצר!

לומדים להקשיב ללקוחות בזמן אמת!

מטרות הדרכת מכירות בשטח:

  • בחינת תמונת המצב הנוכחית של פעילות כל איש מכירות בשטח.
  • איסוף נתונים באמצעות תצפית, ניתוח
  • ומשוב המציג תמונה אובייקטיבית ואותנטית של פעילות כל איש המכירות.
  • הדרכת מכירות בשטח מציפה פערים בהתנהלות הפנים ארגונית והקשר בין ממשקים חוצי חברה ומערך המכירות (שיתוף הפעולה ההדדי עם מחלקת התפעול,מחלקת הכספים, ה- Back Office וכן תהלכי תכנון, ניהול, בקרה ודיווח.)

התוצאה:

דו”ח מפורט של יכולות, פערים, אתגרים ומסלול הדרכה אישי לכל איש מכירות
להגדלה עוצמתית של המכירות!

נעים מאוד, עמיר קרן

הכל החל בשנת 1987, השתחררתי מהצבא וחיפשתי את דרכי בחיים אך בעיקר חיפשתי עבודה… התמזל מזלי והתפקיד הראשון שהוצע לי היה בתחום מכירות.

בדיעבד, הסתבר שזו הייתה פתיחתה של הקריירה שלי בתחום המכירות. מאז ועד היום צברתי 32 שנים של ניסיון בתחום המכירות, מהשטח.

הובלתי מערכי מכירות ארציים, הכשרתי עשרות מנהלי מכירות ומנהלי צוותים. ניהלתי מנהלי סניפים קמעונאיים, מנהלי מכירות אזוריים, מנהלי ערוצי מכירה ומאות אנשי מכירות בפריסה ארצית.

הובלתי בהצלחה אלפי תהליכי מכירות, תהליכי משא ומתן עסקי, הסכמי סחר שנתיים עם מנהלי רשתות קמעונאיות, לקוחות B2B, לקוחות B2C, קבלני משנה, סיטונאים, יבואנים, ספקים ועוד.

בין התפקידים הבכירים שמילאתי ובחברות גדולות ומובילות בישראל, ניתן למנות:

☑ אלקטרה מוצרי צריכה – מנהל סחר ומכירות.

☑ דפי זהב – מנהל מכירות ארצי.

☑ תדיראן מוצרי צריכה – מנהל אגף לקוחות מוסדיים.

☑ אופטיקנה – מנהל חטיבת החנוית.

כאן מתחיל תהליך הגדלת המכירות והרווחים שלך

יועץ מכירות לחברות. השיטה לניהול אנשי מכירות

ללמוד להקשיב. למכור יותר. בזמן אמת.

 

יתרונות הדרכת מכירות בשטח:

 

השיטה פותחה ומותאמת לשינויים שחלו בקבלת החלטת הקניה של הלקוחות והיא מותאמת לחברות הפועלות בשוק תחרותי.

השיטה מבוססת על עקרונות וכלי הגישור המונעים חסמי קניה ובונים בטחון ללקוח במוצר, בחברה, באיש המכירות.

המטרה לתת לאנשי המכירות כלים מעשיים ואפקטיביים ולייצר שפה אחידה ובסיס שווה לכל אנשי המכירות. הליווי בשטח עוזר לאנשי המכירות להטמיע וליישם את הנלמד ולהגדיל את המכירות.

 

תקשיב. תמכור. בגדול.

הדרכת מכירות בשטח - מתווה תוכנית הפעולה

  • אבחון וניתוח מיומנויות המכירה של אנשי המכירות וניהול הפעילות העסקית.
  • בחינת ההכרות של איש המכירות את אזור פעילותו שוק התחרות, הזדמנויות ואיומים.
  • רמת המקצועיות והמקצוענות של איש המכירות והכרות עם המוצרים/שירותים.
  • שימוש נכון בדוחות (מכירה, תמהיל, גביה) וניתוח פעילות הלקוח כהכנה לפגישה.
  • מיומנויות ניהול משא ומתן עסקי בשוק תחרותי מוטה מחיר.
  • איפיון שיטת ניהול הלקוחות והדינמיקה העסקית/אישית בין איש המכירות ללקוחותיו.
  • הקשר עם הלקוחות, ההכרות עם הלקוחות והבנת שרשרת קבלת ההחלטה.
  • מיומנויות איש המכירות להתמודד עם התנגדויות והשוואת מוצרים למתחרים.
  • נראות נקודות המכירה והחנויות, שילוט וחשיפת המוצרים לצרכן הסופי.
  • איתור מנועי צמיחה לפיתוח עסקי, זיהוי קהלי מטרה חדשים וניתוח שוק התחרות.

הדרכת מכירות בשטח לא מפריעה ליום העבודה?

ממש לא. במהלך הליווי וההדרכה אנו מצטרפים לאיש המכירות ליום עבודה, ללא השפעה על יום העבודה. לא נדרש שינוי מסגרת העבודה של איש המכירות.

בפגישות עם הלקוחות אנו מציגים את עצמנו כאנשי מכירות חדשים הנמצאים בשלב ההכשרה, כך שאנחנו לא מהווים “איום” על איש המכירות ולא נעמיד אותו במצב לא נוח בעיני לקוחותיו.

ההגעה יחד עם איש המכירות לנקודות המכירה שבאחריותו, עוזרת לו להסתכל על התהליכים בעיניים רעננות ולהוציא אותו מ”האוטומט”.

המשוב וניתוח הפגישה

נעשים בסיום כל פגישה תוך התייחסות לאופן ניהול התהליך, נראות נקודת המכירה, הצגת המוצרים, הסבר על המבצעים לצרכן הסופי ועוד.

אנשי המכירות ירוויחו תכנית פעולה אישית שתעזור להם למכור יותר, לעמוד ביעדים וליהנות מהבונוס 😊

הדרכת מכירות בשטח לא מפריעה ליום העבודה?

ממש לא. במהלך הליווי וההדרכה אנו מצטרפים לאיש המכירות ליום עבודה, ללא השפעה על יום העבודה. לא נדרש שינוי מסגרת העבודה של איש המכירות.

בפגישות עם הלקוחות אנו מציגים את עצמנו כאנשי מכירות חדשים הנמצאים בשלב ההכשרה, כך שאנחנו לא מהווים “איום” על איש המכירות ולא נעמיד אותו במצב לא נוח בעיני לקוחותיו.

ההגעה יחד עם איש המכירות לנקודות המכירה שבאחריותו, עוזרת לו להסתכל על התהליכים בעיניים רעננות ולהוציא אותו מ”האוטומט”.

המשוב וניתוח הפגישה

נעשים בסיום כל פגישה תוך התייחסות לאופן ניהול התהליך, נראות נקודת המכירה, הצגת המוצרים, הסבר על המבצעים לצרכן הסופי ועוד.

אנשי המכירות ירוויחו תכנית פעולה אישית שתעזור להם למכור יותר, לעמוד ביעדים וליהנות מהבונוס 😊

מהו השלב הבא – מה עושים עם ההמלצות?

בסיום הדרכת אנשי מכירות בשטח והצגת הדו”ח המפורט להנהלת החברה, עליך לעבור לשלב היישום וההטמעה של ההמלצות שהוצגו בדו”ח.

באפשרותך לבצע את היישום באופן עצמאי או
בעזרת צוות המנהלים שלך. לחילופין,

אנו ניישם את ההמלצות והמסקנות ונוביל את השינוי…

ניישם את התהליכים, נכשיר את אנשי המכירות שלך, נשפר את תוצאות העסקיות שלך ונגדיל את המכירות בנקודות המכירה ובחנויות.

דוגמאות לדו"ח אפיון והמלצות

ייעוץ מכירות לחברות משפחתיות. הטמעה ויישום שיטות הניהול של החברות הגדולות

בתחילת ההליך נקבעו יעדי צמחיה של כ8% (בשלוש שנים האחרונות קצת הצמיחה הינו 5% בממוצע),
לאחר ליווי והדרכה צמודה ועל אף תקופת הקורונה ניפצנו את התחזיות והאירנו גידול של 18%.
מעבר ליכולותיו המקצועיות, עומר הוא קודם כל "בן אדם", בעל תכונות מגוונות, החל מהיותו חבר לצוות, חרוץ ומסור, מנוסה, וכלה באנושיות רבגונית, בעל מגוון רחב של יכולות מקצועיות ואישיות היכולות לתרום ולהביא ערך מוסף רק לכל ארגון.

אני ממליץ בחום על עמיר!

איזק לוי, סמנכ"ל מכירות ושיווק

מיאל אימפקס (1986) בע"מ

ערים חברה נוספת שמנהליה למדו אצל עמיר קרן

אבקש להביע בפניך את תודתי על האופן שבו העברת לחברי הנהלת החברה את הקורס העוסק במשא ומן בשיטת הגישור.
לעניות דעתי, הקורס הועבר באופן מקצועי, חוויתי ומלמד. המשתתפים היו שבעי רצון וניכר שרכשו כלים מעשיים.

נשמח להמליץ בפניי המעוניינים בכל על הקורס.

עזרא ימין, מנכ"ל החברה

ערים, חברה לפיתוח עירוני בע"מ

ענבל חברה נוספת שמנהליה למדו אצל עמיר קרן

ברצוני להודות לך על האופן בו העברת את ההדרכות בניהול מו"מ בשיטת הגישור.

ההדרכות היו מרתקות, מעשירות ומקצועיות והועברו על ידך באופן חוויתי ומהנה תוך שימוש בסימולציות,סרטונים ושילוב בין תיאורה לפרקטיקה.

קיבלנו כלים מעשיים לניהול משא ומתן.

איילת יוספאן-שאול, סמנכ"ל ומנהלת אגף הפרויקטים

ענבל

נסלס חברה נוספת שמנהליה למדו אצל עמיר קרן

החברה שלנו – כחברה יבואנית ומשווקת – מבססת את פעילותה וצמיחתה על אנשי המכירות שלה.

ככל שיהיו יעילם, מנוהלים ומקצועיים יותר – כך החברה תגדיל מחזוריה ורווחיותה.

כשחיפשנו ייעוץ מכירות וניהול וליווי לאנשי המכירות, קבלנו המלצה על עמיר קרן.

עמיר ליווה ושיפר את תהליכי המכירה בחברתנו במהלך השנה, בהצלחה רבה ולשביעות רצוננו המלאה.

אמיר לוין, מנכ"ל

נסלס ייבוא ושיווק בע"מ

לוריאל חברה נוספת שמנהליה למדו אצל עמיר קרן

הקורס היה ממצה, מקיף, מעמיק ובעל ערך יישומי למשתתפים – ועל כך יעידו חוות הדעת החיוביות והנלהבות.

הקורס המקצועי הייחודי, שמטרתו הייתה מתן כלים לשותפינו העסקיים לצמוח עסקיץ, לשווק בקלות רבה יותר ולמכור יותר- היה גם מהנה, מרענן, יצירתי ושובר פרדיגמות.

הצלחתם לחדש למשתתפים, לרענן ולהעניק ערך מוסף גם לוותיקים ולמצליחים מביניהם – והענקתם להם סט כלים פרקטי ושיטות ליישום בשטח בפעילותם העסקית עם לקוחות.

Shico Nahon, Sales & T.M Manager

LOREAL

חישתיל חברה נוספת שמנהליה למדו אצל עמיר קרן

בחודש 11/2019 עמיר קרן העביר בחברתנו חישתיל בע"מ קורס "מכירות בשיטת הגישור" לצוות המכירות של חישתיל.

עמיר מתאפיין ביחסי אנוש טובים, חריצות ומקצועיות ויוצר אווירה נעימה שמביאה לפתיחות ושיתוף פעולה מהמשתתפים.

עמיר היה ממוקד בהשגת המטרות שהצבנו לעצמנו מהקורס…

יהודית אדלר, מנהלת משאבי אנוש

חישתיל

אל הנכס חברה נוספת שמנהליה למדו אצל עמיר קרן

זכיינות משא ומתן והדרכה. ההדרכות אשר נלוות לשיטת זכיינות, הכשרת הזכיינים וסוכני וסוכני תיווף הנדל"ן הן שונות ומגוונות או כל לפחות אצלנו, היום הועבר בבית הספר ללימודי תיווך נדל"ן באל נכס, במסגרת לימודי הנדל"ן המתקדמים סדנת משא ומתן בשיטת הגישור על ידי מר עמיר קרן.

משא ומתן מהווה הבסיס…

אל הנכס

לשכת המסחר והתעשייה חברה נוספת שמנהליה למדו אצל עמיר קרן

ברצוני להודות על הרצאתך בנושא "ניהול מו"מ ומכירות בשיטת הגישור" במפגש נטוורקינג של חברי לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון, שהתקיים ב-3 באוגוסט 2016.

היה מעניין ונעים לשמוע ונראה לי שגם המשתתפים חשבו כך.

בסיכום המשובים שלהם הציון היה 4.3 מתוך 5. אחת ההערות הייתה שחשוב להמשיך בהדרכה לשיפור המכירות.

בברכת הצלחה והמשך שיתוף פעולה!

אביאל קורן, מנהל שירותי הלשכה

לשכת המסחר והתעשייה חיפה ובצפון

משא ומתן למנהלי רכש

עברנו ארבעה מפגשים של סדנת ניהול מו"מ. עמיר התאים את הסדהא לצרכים שלנו בעולם הרכש,

עברנו סימולציות שחיזקו את משמעות עולם המו"מ בשיטה חוויתית, עמיר שידר אווירה נינוחה שהתאימה לסביבת העובדים.

ממליצה מאוד לתקשר מול עמיר ולעבור איתו סדנאות דומות.

שולי, מנהלת רכש אמת מחשוב

EMET

Early Sense חברה נוספת שמנהליה למדו אצל עמיר קרן

עמיר העביר אצלנו בארליסנס קורס משא ומתן בשיטת הגישור.

עמיר לימד את הנושא בצורה מעניינת ושוטפת, באופן מקצועי ביותר, שיתף בדוגמאות רבות מניסיונו האישי ונתן מענה לכל שאלותינו.

במהלך השיעורים שילב עמיר הפסקות מתודיות ונחמדות, סרטונים משעשעים וסימולציות שהותאמו לעולם התוכן של החברה שלנו.

ניכר כי עמיר….

ענת הורוביץ-לוי, מנהלת משאבי אנוש

Early Sense

ats חברה נוספת שמנהליה למדו אצל עמיר קרן

ברצוני להודות למר עמיר קרן אשר העביר סדנת מכירות לכל עובדי ומנהלי חברת ATS.

הסדנא כללה שלושה מפגשים, והתמקדה בניהול תהליכי מכירה על כל היבטיו.

הסדנא כללה מצגות פרונטאליות, סימולציות, המחשות תוך שיתוף חוויתי של כל המשתתפים.

נוכחנו כי למר קרן ניסיון רב בעמידה מול קהל ובהעברת מסרים…

דרור רייס, מנכ"ל

Applied Technologic Services

ADAMA חברה נוספת שמנהליה למדו אצל עמיר קרן

ברצוני להודות לך על קורס לפיתוח מנהלי מכירות מעשיר, מהנה ותורם.

במסגרת הקורס קיבלנו כלים מעשיים למקסום פוטנציאל המכירות, הקניית מיומנויות, כלים וטכניקות יישומיות.

תהליך הלימוד נעשה באופן חוויתי ומהנה תוך שימוש בסימולציות, סרטונים וחומר תאורטי.

למדנו המון ויצאנו עם ארגז כלים מעשי.

זיו דגן, מנהל שוק מקומי

אדמה אגן

נתע המלצה על עמיר קרן

בחודש האחרון עברתי קורס לניהול משא ומתן עם עמיר קרן מנכ"ל חברת Active Director. אחלה קורס, מעניין ומועיל מאוד לכל מי שרוצה לשפר יכולות ניהול משא ומתן בכל תחום.

ממליץ!

סתיו

נתע,הרכבת הקלה

DEXCEL PHARMA חברה נוספת שמנהליה למדו אצל עמיר קרן

עמיר היקר,

ברצוני להודות לך על סדנה ייחודית, שתרמה רבות לבניית כלים יישומיים בעבודתם של צוותי
המכירה שלנו. ביצעת התאמה מצוינת לצרכים של הארגון והצוות, ועשית זאת במקצוענות ושירותיות ללא רבב.
צוות שיווק ישראל הוא עתיר ניסיון מכירתי ולמוד סדנאות ושיטות מכירה, ועם זאת, הצלחת לייצר ערכים מוספים לשדרוג גלים ויכולו, באמצעות סדנה חוויתית ומשתפת.

מצפים לשיתופי פעולה פורים בעתיד.

תמי טבת שטיירמן, מנהלת הדרכה ופיתוח ארגוני

חברת דקסל פארמה

קודם
הבא

פרגנו לנו בכוכבים

/ 5.

כאן מתחיל תהליך הגדלת המכירות והרווחים שלך

להגדלת המכירות והרווחים

השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם מיד:

דילוג לתוכן