ליווי והדרכת אנשי מכירות בשטח

הכנת תוכנית פעולה אישית לכל איש מכירות!

 

מנהלים יודעים ששינוי אמיתי, כזה שיעזור לאנשי המכירות להגדיל את המכירות ולעמוד ביעדים, אינו יכול להסתכם בהדרכה תיאורטית בכיתת לימוד. אנשי המכירות הנמצאים בשטח ונלחמים על כל לקוח, מתמודדים עם המתחרים צריכים כלים פרקטיים ואת השיטות הייחודיות המבוססות על עקרונות הגישור כדי לשפר את תהליכי המכירה. 

סדנה או קורס מכירות, אינם מספיקים, הם לא מניעים את השינוי שיוביל להגדלת מכירות והם לא משפרים רווחיות. את כל זה ניתן להשיג רק בעבודת שטח!

אני רוצה תוכנית פעולה אישית לאנשי המכירות שלי

נשוחח? 
077-8066444

מה תרוויחו מהתהליך?

על מנת להתמודד בהצלחה בשוק תחרותי על אנשי המכירות שלך להיות מצויינים. כיום, בשוק משתנה, מתחרים מקומיים ובינלאומיים והתחרות און ליין כבר לא מספיק להיות איש מכירות טוב.

כדי לעזור לאנשי המכירות שלך להשתפר ולהיות מצויינים יש לבחון את תמונת המצב הנוכחית של פעילות איש המכירות בשטח. איסוף הנתונים נעשה באמצעות  תצפית, ניתוח ומשוב ומציג תמונה אובייקטיבית ואותנטית של פעילות איש המכירות. 

הליווי בשטח מציף גם פערים בהתנהלות הפנים ארגונית ובקשר בין ממשקים חוצי חברה ומערך המכירות כגון – שיתוף הפעולה ההדדי עם מחלקת התפעול, מחלקת הכספים, ה- Back Office וכן תהלכי תכנון, ניהול, בקרה ודיווח.

הנהלת החברה תקבל דו”ח מפורט של הפערים,
האתגרים וההמלצות להגדלת המכירות

אימון אנשי מכירות

המתווה להדרכת אנשי המכירות, בשטח

תהליך ההדרכה משלב בין קורס בכיתת לימוד במהלכן ילמדו אנשי המכירות את השיטה הייחודית – מכירות בשיטת הגישור – המבוססת על עשרות שנות ניסיון בתחום המכירות. השיטה פותחה בהתאמה לשינויים שחלו בקבלת החלטת הקניה של הלקוחות והיא מותאמת לחברות הפועלות בשוק תחרותי. השיטה מבוססת על עקרונות וכלי הגישור המונעים חסמי קניה ובונים בטחון ללקוח במוצר, בחברה, באיש המכירות. 

מטרת ההדרכה לתת כלים מעשיים ואפקטיביים ולייצר שפה אחידה ובסיס שווה לכל אנשי המכירות. המשך התהליך והליווי בשטח עוזר לאנשי המכירות להטמיע וליישם את הנלמד ולהגדיל את המכירות. 

בתהליך הכשרת אנשי המכירות אנו מצטרפים לכל אחד מאנשי המכירות, המת”לים או מנהלי האזור לימי עבודה בשטח לפגישות עם לקוחות (עסקיים, חנויות, נקודות מכירה, מפיצים וכו’), על מנת להכין תוכנית פעולה אישית לכל איש מכירות על בסיס היכולות, הניסיון והמיומנויות האישיות שלו.

מה כולל התהליך:

  • אבחון וניתוח מיומנויות המכירה של אנשי המכירות וניהול הפעילות העסקית.
  • בחינת ההכרות של איש המכירות את אזור פעילותו שוק התחרות, הזדמנויות ואיומים.
  • רמת המקצועיות והמקצוענות של איש המכירות והכרות עם המוצרים/שירותים.
  • שימוש נכון בדוחות (מכירה, תמהיל, גביה) וניתוח פעילות הלקוח כהכנה לפגישה.
  • מיומנויות ניהול משא ומתן עסקי בשוק תחרותי מוטה מחיר.
  • אבחון שיטת ניהול הלקוחות והדינמיקה העסקית/אישית בין איש המכירות ללקוחותיו.
  • הקשר עם הלקוחות, ההכרות עם הלקוחות והבנת שרשרת קבלת ההחלטה.
  • יכולות איש המכירות להתמודד עם התנגדויות והשוואת מוצרים למתחרים.
  • נראות נקודות המכירה והחנויות, שילוט וחשיפת המוצרים לצרכן הסופי.
  • הדרכה ומשוב לאיש המכירות בסיום כל פגישה עם לקוח.

כאן מתחיל תהליך הגדלת המכירות והרווחים שלך

מעדיפים לדבר בטלפון?
077-8066444

הליווי בשטח יפריע לאיש המכירות?

להיפך. במהלך הליווי אנו מצטרפים לאיש המכירות ליום עבודה, ללא השפעה על יום העבודה ולא נדרש שינוי מסגרת העבודה של איש המכירות. בפגישות עם הלקוחות אנו מציגים את עצמנו כאנשי מכירות חדשים הנמצאים בשלב ההכשרה כך שלא נהווה “איום” על איש המכירות ולא נעמיד אותו במצב לא נוח בעיני לקוחותיו.

ההגעה יחד עם איש המכירות לנקודות המכירה שבאחריותו עוזרת לו להסתכל על התהליכים בעיניים רעננות ולהוציא אותו מ”האוטומט”. המשוב וניתוח הפגישה נעשים בסיום כל פגישה תוך התייחסות לאופן ניהול התהליך, נראות נקודת המכירה, הצגת המוצרים, חשיפת המבצעים לצרכן הסופי ועוד.

אנשי המכירות ירוויחו תכנית פעולה אישית שתעזור להם למכור יותר,
לעמוד ביעדים וליהנות מהבונוס
😊

האם התהליך מתאים לאנשי המכירות שלי?

התהליך מתאים לאנשי מכירות של סיטונאים, יצרנים ויבואנים המוכרים את מוצריהם ללקוחות עסקיים, לבעלי חנויות, לרשתות קמעונאיות ולאולמות תצוגה. היקף התהליך ומטרותיו מותאמים לכל חברה עפ”י מבנה מערך המכירות, ערוצי ההפצה ותחום פעילותה. הנושאים שיבחנו בתהליך יותאמו להגדרות ולדגשים של מנהלי החברה. 

מיועד למערכי מכירות בגדלים שונים, בפריסה מקומית וארצית – לאנשי מכירות שטח, מת”לים ומנהלי אזור המנהלים את הפעילות העסקים עם חנויות, משווקים, מפיצים ונקודות מכירה.

אומנות המכירה

מהו השלב הבא – מה עושים עם ההמלצות?

יישום והטמעה של ההמלצות שהוצגו בדו”ח. באפשרותך לבצע את היישום באופן עצמאי או בעזרת צוות המנהלים שלך. לחילופין, אנו ניישם את ההמלצות והמסקנות – נוביל את השינוי, ניישם את התהליכים, נכשיר את אנשי המכירות שלך, נשפר את תוצאות העסקיות שלך ונגדיל את המכירות בנקודות המכירה ובחנויות.

דוגמאות לדו"ח אפיון והמלצות

חברת שירותים לעסקים (B2B)
אנשי מכירות חברת השקעות
חברת יבוא ושיווק - שוק מקצועי
אנשי מכירות חברת יבוא והפצה

ההחלטה שלך – האם להניע תהליך לשיפור מיומנויות המכירה של אנשי המכירות שלך ולהגדיל את המכירות והרווחים או לוותר ולהשלים עם המציאות העסקית הנוכחית.

בואו נדבר
077-8066444