הכשרת אנשי מכירות, בשטח

גם אנשי המכירות שלך יעמדו ביעדים!

 

רוצים שאנשי המכירות שלכם ימכרו יותר ויעמדו ביעדים?
תוציאו אותם מכיתות הלימוד להכשרה בשטח.

מנהלי מערכי מכירות יודעים ששינוי אמיתי, כזה שיעזור לאנשי המכירות להגדיל את המכירות ולעמוד ביעדים, אינו יכול להסתכם בהדרכה תיאורטית בכיתת לימוד. 
אנשי המכירות הנמצאים בשטח ונלחמים על כל לקוח, מתמודדים עם המתחרים צריכים כלים פרקטיים ואת השיטות הייחודיות המבוססות על עקרונות הגישור כדי לשפר את תהליכי המכירה. 

סדנת מכירות או קורס מכירות, טובים ככל שיהיו אינם מספיקים על מנת לייצר את השינוי בתוצאות ולהגדיל את המכירות.

הכנת תכנית פעולה אישית
לכל איש מכירות​ ויישום בשטח
!

כאן מתחיל תהליך הגדלת המכירות והרווחים שלך

מעדיפים להתקשר? 
077-8066444

המתווה להכשרת אנשי המכירות, בשטח

תהליך ההכשרה משלב בין הדרכות בכיתת לימוד במהלכן ילמדו אנשי המכירות את השיטה הייחודית – מכירות בשיטת הגישור – המבוססת על עשרות שנות ניסיון בתחום המכירות. השיטה פותחה בהתאמה לשינויים שחלו בקבלת החלטת הקניה של הלקוחות והיא מותאמת לחברות הפועלות בשוק תחרותי. השיטה מבוססת על עקרונות וכלי הגישור המונעים חסמי קניה ובונים בטחון ללקוח במוצר, בחברה, באיש המכירות. 

מטרת ההדרכה לתת כלים מעשיים ואפקטיביים ולייצר שפה אחידה ובסיס שווה לכל אנשי המכירות. המשך התהליך והליווי בשטח עוזר לאנשי המכירות להטמיע וליישם את הנלמד ולהגדיל את המכירות. 

בתהליך הכשרת אנשי המכירות אנו מצטרפים לכל אחד מאנשי המכירות, המת”לים או מנהלי האזור לימי עבודה בשטח לפגישות עם לקוחות (עסקיים, חנויות, נקודות מכירה, מפיצים וכו’), על מנת להכין תוכנית פעולה אישית לכל איש מכירות על בסיס היכולות, הניסיון והמיומנויות האישיות שלו.

מה כולל התהליך:

  • אבחון וניתוח מיומנויות המכירה של אנשי המכירות וניהול הפעילות העסקית.
  • בחינת ההכרות של איש המכירות את אזור פעילותו שוק התחרות, הזדמנויות ואיומים.
  • רמת המקצועיות והמקצוענות של איש המכירות והכרות עם המוצרים/שירותים.
  • שימוש נכון בדוחות (מכירה, תמהיל, גביה) וניתוח פעילות הלקוח כהכנה לפגישה.
  • מיומנויות ניהול משא ומתן עסקי בשוק תחרותי מוטה מחיר.
  • אבחון שיטת ניהול הלקוחות והדינמיקה העסקית/אישית בין איש המכירות ללקוחותיו.
  • הקשר עם הלקוחות, ההכרות עם הלקוחות והבנת שרשרת קבלת ההחלטה.
  • יכולות איש המכירות להתמודד עם התנגדויות והשוואת מוצרים למתחרים.
  • נראות נקודות המכירה והחנויות, שילוט וחשיפת המוצרים לצרכן הסופי.
  • הדרכה ומשוב לאיש המכירות בסיום כל פגישה עם לקוח.

מה תרוויחו מהתהליך?

על מנת להתמודד בהצלחה בשוק תחרותי על אנשי המכירות שלך להיות מצויינים. כיום, בשוק משתנה, מתחרים מקומיים ובינלאומיים והתחרות און ליין כבר לא מספיק להיות איש מכירות טוב.

כדי לעזור לאנשי המכירות שלך להשתפר ולהיות מצויינים יש לבחון את תמונת המצב הנוכחית של פעילות איש המכירות בשטח. איסוף הנתונים נעשה באמצעות  תצפית, ניתוח ומשוב ומציג תמונה אובייקטיבית ואותנטית של פעילות איש המכירות. 

הליווי בשטח מציף גם פערים בהתנהלות הפנים ארגונית ובקשר בין ממשקים חוצי חברה ומערך המכירות כגון – שיתוף הפעולה ההדדי עם מחלקת התפעול, מחלקת הכספים, ה- Back Office וכן תהלכי תכנון, ניהול, בקרה ודיווח.

הנהלת החברה תקבל דו”ח מפורט של הפערים,
האתגרים וההמלצות להגדלת המכירות

אימון אנשי מכירות

כאן מתחיל תהליך הגדלת המכירות והרווחים שלך

מעדיפים להתקשר?
077-8066444

הליווי בשטח יפריע לאיש המכירות?

להיפך. במהלך הליווי אנו מצטרפים לאיש המכירות ליום עבודה, ללא השפעה על יום העבודה ולא נדרש שינוי מסגרת העבודה של איש המכירות. בפגישות עם הלקוחות אנו מציגים את עצמנו כאנשי מכירות חדשים הנמצאים בשלב ההכשרה כך שלא נהווה “איום” על איש המכירות ולא נעמיד אותו במצב לא נוח בעיני לקוחותיו.

ההגעה יחד עם איש המכירות לנקודות המכירה שבאחריותו עוזרת לו להסתכל על התהליכים בעיניים רעננות ולהוציא אותו מ”האוטומט”. המשוב וניתוח הפגישה נעשים בסיום כל פגישה תוך התייחסות לאופן ניהול התהליך, נראות נקודת המכירה, הצגת המוצרים, חשיפת המבצעים לצרכן הסופי ועוד.

אנשי המכירות ירוויחו תכנית פעולה אישית שתעזור להם למכור יותר,
לעמוד ביעדים וליהנות מהבונוס
😊

האם התהליך מתאים לאנשי המכירות שלי?

התהליך מתאים לסיטונאים, יצרנים ויבואנים המפיצים את מוצריהם באמצעות חנויות, רשתות קמעונאיות ואולמות תצוגה של משווקים. היקף התהליך ומטרותיו מותאמים לכל חברה עפ”י מבנה מערך המכירות, ערוצי ההפצה ואופי פעילותה. הנושאים שיבחנו בתהליך יותאמו להגדרות ולדגשים של מנהלי החברה. 

מיועד למערכי מכירות בגדלים שונים, בפריסה מקומית וארצית – לאנשי מכירות שטח, מת”לים ומנהלי אזור המנהלים את הפעילות העסקים עם חנויות, משווקים, מפיצים ונקודות מכירה.

אומנות המכירה

מהו השלב הבא – מה עושים עם ההמלצות?

יישום והטמעה של ההמלצות שהוצגו בדו”ח. באפשרותך לבצע את היישום באופן עצמאי או בעזרת צוות המנהלים שלך. לחילופין, אנו ניישם את ההמלצות והמסקנות – נוביל את השינוי, ניישם את התהליכים, נכשיר את אנשי המכירות שלך, נשפר את תוצאות העסקיות שלך ונגדיל את המכירות בנקודות המכירה ובחנויות.

דוגמאות לדו"ח המלצות

חברת שירותים לעסקים (B2B)
אנשי מכירות חברת השקעות
חברת יבוא ושיווק - שוק מקצועי
אנשי מכירות חברת יבוא והפצה

ההחלטה שלך – האם להניע תהליך שינוי עסקי ולהגדיל את המכירות והרווחים או לוותר ולהשלים עם המציאות העסקית הנוכחית.

מעדיפים להתקשר ולקצר את התהליך?
077-8066444