• איך לגייס זכיין חדש לרשת
  •  הקמת רשת זכיינים רווחית ומצליחה
  • מכירת זיכיונות וניהול מרכזי של הרשת
  • גרום לבעלי עסקים לרצות להיות זכיינים שלך
  • יצירת מחויבות של הזכיינים לערכי המותג
  • כתיבת נהלים לרשת הזכיינים

ההזדמנות שלך לגדול על חשבון המתחרים

הקמה וניהול רשת זכיינים זהו מהלך משמעותי ועל מנת לקלוט את הזכיינים שאתה רוצה ולהפוך אותם לחלק מהרשת שלך עליך לקחת בחשבון גם את האינטרסים המקצועיים והאישיים שלהם יחד עם היעדים העסקיים שלך.

כדי לנהל רשת זכיינים מצליחה שתשמור על ערכי המותג שלך לאורך זמן עליך לקבוע מראש את כללי ההתנהלות יחד עם זכויות וחובות הזכיין כדי שידע מדוע כדאי לו להיות זכיין שלך ומה עליו לעשות לשם כך.

שיטת Active Director הוכחה בעבר ב – הקמה וניהול של רשת זכיינים בפריסה ארצית והיא מבוססת על איתור הזכיינים המתאימים, ניהול המו”מ, הטמעת הנהלים ושיטות המכירה והגדלת המכירות ושדרוג הרווחים בחנויות וברשת הזכיינים. הקמת וניהול רשת מזכה נעשה באופן פעיל יחד איתך עד להשגת היעדים.

5 השלבים להשגת היעדים:

מה קורה? – איפיון שוק התחרות וקביעת מיקומים מועדפים לקליטת זכיינים. (מיקום בארץ, מיקום בכל עיר, גודל חנות מינימאלי וכו’).

לאן הולכים? – איתור זכיינים פוטנציאליים בכל המקומות שנקבעו וניהול מו”מ לקביעת הסכמי ההתקשרות, סיכום מחיר עלות הזיכיון וקביעת יעדים בתחומים השונים (מכירות, רווחיות, כמות עובדים, רמות מלאי).

מה צריך? – בנייה משותפת של תכנית פעולה להשגת כל היעדים של כל הזכיינים. פירוט שיטת הפעולה של כל זכיין בכל פרמטר להשגת היעדים שנקבעו עם דגש על הגדלת מכירות ושיפור הרווחיות ברשת.

מי יהיה? – איתור, ליווי וניהול מו”מ עם זכיינים פוטנציאליים והטמעה בשטח באופן אקטיבי של ההדרכות והתהליכים אצל כל זכיין בהתאם לתכנית הפעולה. הקמת ועיצוב תצוגות, פרסום ארצי, הגדלת מכירות, כמות לקוחות, עובדים.

מתי נגיע? – הפעילות האקטיבית המשותפת וניהול רשת הזכיינים תתבצע עפ”י תכנית הפעולה וביחס לתוצאות בשטח תימשך ככל שיידרש עד להשגת כל היעדים שנקבעו. האחריות להצלחת הרשת היא משותפת והדדית.

גם אתה רוצה להגדיל את המכירות והרווחים בעסק שלך? צור קשר